EVO3 Clone kirjoitti:Jokin normi huohtimen takaiskuilman- venttiili käy tuohon hommannaan Esim. chevy. Toimii kuin junan vessa..
ja luultavasti menee ihan tälläinen tarvike takaisku venakin... me laitettiin tuollaiset turbon ja kytkinkopan väliseen letkuun, ettei vedä imusarjaan tyhjäkäynnillä turvetta kytkinkopasta... meillä siis menee ahtopaine myös kytkinkoppaan (kovalla kytkimellä olevien nevavalmettien kuskit kyllä ymmärtää miksi )
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Sitten vaan kesäkäyttöön tuollaset takaisku viritykset.
Vai mitä luulette että toimiiko tuo kun kone puhaltaa kosteaa ja öljyistä ilmaa tuonne ja kun auto seisoo yön yli talvikelissä. Ja aamusella pistetään käyntiin.
Saattaa tulla pientä remontin tynkää ennenkuin tuo sulaa auki pakkasessa.