w201:ssä on w124:ää pienemmät kajarinpaikat. Ne orkkis kajarit on w124-tyylisesti kiinni paikoillaan sellaisilal jousilämisköillä. Eli kajarista kiinni napakasti ja nurkka kerrallaan irti. Tai ruuvaria apuna käyttäen.
Aika iso homma on modata ne yli 5" kajarit sinne ylös. Ennemmin 3-tie sarja, jonka midbasso oveen? Itselläni oli Infinityn kappa 2-tie erillissarja edesä, diskanttia a-pilarissa ja 4,25" kajari vakiopaikalla. Aika paljon joutui rusikoimaan sitä paikkaa, että sai ne sinne paikoilleen. Tuulilasikin vielä tiellä...
Skraba kirjoitti:w201:ssä on w124:ää pienemmät kajarinpaikat. Ne orkkis kajarit on w124-tyylisesti kiinni paikoillaan sellaisilal jousilämisköillä. Eli kajarista kiinni napakasti ja nurkka kerrallaan irti. Tai ruuvaria apuna käyttäen.
ootekos paljon pistäny oviin kaiuttimia... millaselle kotelolle ja miten. ja nyt olisi sellainen pulma että miten ovipahvit irtoavat kun ei viitsisi väkisinkään repiä
evolution kirjoitti:ootekos paljon pistäny oviin kaiuttimia... millaselle kotelolle ja miten. ja nyt olisi sellainen pulma että miten ovipahvit irtoavat kun ei viitsisi väkisinkään repiä
Kahvan etuosasta ruuvi sieltä muovin alta ja "taka osasta" missä lukko on. Sieltä se muovilepare irti. Ja sit nostaa ylöspäin sitä pahvia... Menee kannakkeet rikki jos revit suoraan "ulospäin"...
Zalbeer@hotmail.com
"Ihmiset autoissa aiheuttavat vahinkoja. Vahingot autoissa aiheuttavat ihmisiä."
Ei ole mulla autoa ei, mutta siitä viis mä välitän..
Mulla on Rockford 4" edessä. Pikkusen piti muokata yhtä kulmaa.
Mun auton ovipahvit olikin joku edellinen omistaja jo poistanut ulospäin vetämällä. Jubelta sain uudet pahvit joista niistäkin pari koukkua puuttui. Vanhasta koukut irti ja liimasin noihin "uusiin". Vanhoista ajattelin verhoilla kokonaan uudet ja tehdä kunnon kotelot oviin että mahtuu 6,5"
Juu ihan orggis verhoilua on Tuohon on kaiuttimen ympärille tehty muovinen kehys, mikä pysyy paikallaan hakasilla ovessa. Nappaan tänään pari kuvaa tuosta nykyisestä kaiuttimesta niin näkee paremmin, että miten on tehty.
juu kiitoksia ohjeista... mul olis tarkotuksena oviin 6.5"midit etukulmiin 3" keskiäänet ja peilikolmioihin diskantit. taka penkkien väliin (kyseessä nelipaikkanen) joku näppärän kokonen basso... ja tottakai täysaktiivi setti
No kait noilla hertzeillä jotaki tekee. Varma en ole. Mutta kyllä ne tieten perus kuuntelussa menee ihan hyvin.
Itse löin omaan tenavatähteen eteen SPL Dynamicsin 4" erillissarja. Alko soimaan ihan makeasti Diskantti ainaki kuuluu nyt
Nyt ajossa. E220CDI vm. -00
Sanovat että hulluja on montaa sorttia. Tiiä häntä? Mutta kyllä mie viellä sen yhden 190D :n laitan!
190D vm. -91 Ex
mitä mie teholla kun on aikaa :D
R.I.P 190D vm. -89
Tekevälle niitä vahinkoja sattuu. Joka asiassa ;) mutta jos ei tuherra niin ei pamaha.
kyllä se varmaan pitäis mennä. omat ainaki meni melkein heittämällä vähän ottin kaijuttimen kiinnikkeisä metallia poijjes. silloin meni ritilöiden alle. ja minusta tilaa oli aika hyvin syvyyden puolesta.
eikä nuo hertsit paljo nyt maksa. että kait niitä voi testata että meneekö paikoillee.
Sanovat että hulluja on montaa sorttia. Tiiä häntä? Mutta kyllä mie viellä sen yhden 190D :n laitan!
190D vm. -91 Ex
R.I.P 190D vm. -89
Tekevälle niitä vahinkoja sattuu. Joka asiassa ;) mutta jos ei tuherra niin ei pamaha.
Kaksi pientä ristipääruuvia. Miten tämän osaa järkevästi selittää ratin puolella melko varmasti paksun pöly kerroksen alla ritilöiden nurkissa. Kyllä ne sieltä löytyy. sen jälkeen ei pitäis ollakuin kammeta ritilät ylös.
190D vm. -91 Ex
R.I.P 190D vm. -89