w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs
Re: mannelavetti om606 st
se olis ny hukkiksen ohjausletkua vaille valmis, sen haen heti aamulla.
kaasuvaijeri ja kaasusysteemi http://www.aijaa.com/v.php?i=005708406465.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; . helvetin hyvä systeemi kun on pumpun "ulkopuolella" tuo kaasu, ei tarvi sinne ahtaaseen välikköön ährätä mitään. todella kevyt kaasu ja oli helppo tehdä. orggis w124 monivena vaparin vaijeri. vaijerin pää sivareilla poikki, härpäkkeet pois ja nippa kiinni. thats it. ei ole enää sitä saakelin kolisevaa vivustohelvettiä tuolla. kd:n vaijeri tulee pumpun ja kannen välissä olevaan orggis kaasuun kii.
sit yleisilme konehuoneesta http://www.aijaa.com/v.php?i=005838406463.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;.
mut hei, mikäs tuon pumpun perseessä oleva kello on? http://www.aijaa.com/v.php?i=005708406465.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; mikähän letku siihen pitäis tulla vai pitäiskö tulla yhtään mitään
kaasuvaijeri ja kaasusysteemi http://www.aijaa.com/v.php?i=005708406465.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; . helvetin hyvä systeemi kun on pumpun "ulkopuolella" tuo kaasu, ei tarvi sinne ahtaaseen välikköön ährätä mitään. todella kevyt kaasu ja oli helppo tehdä. orggis w124 monivena vaparin vaijeri. vaijerin pää sivareilla poikki, härpäkkeet pois ja nippa kiinni. thats it. ei ole enää sitä saakelin kolisevaa vivustohelvettiä tuolla. kd:n vaijeri tulee pumpun ja kannen välissä olevaan orggis kaasuun kii.
sit yleisilme konehuoneesta http://www.aijaa.com/v.php?i=005838406463.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;.
mut hei, mikäs tuon pumpun perseessä oleva kello on? http://www.aijaa.com/v.php?i=005708406465.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; mikähän letku siihen pitäis tulla vai pitäiskö tulla yhtään mitään
w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs. w201 black low & high volume. bmw+om???
Re: mannelavetti om606 st
Hyvää jälkeä siellä syntyy vaikka nuo jutut on vähän semmosia että ennen kuvien näkemistä oikein hirvittää
.
Niin se kello siinä ylhäällä takakannen päällä pitäisi olla jonkinlainen alipaineella toimiva tyhjäkäynnin tasain, eli ei siihen mitään tässä käyttötarkoituksessa ole pakko laittaa.

Niin se kello siinä ylhäällä takakannen päällä pitäisi olla jonkinlainen alipaineella toimiva tyhjäkäynnin tasain, eli ei siihen mitään tässä käyttötarkoituksessa ole pakko laittaa.
Lisää tietoa: www.skg.fi
Re: mannelavetti om606 st
noni, pääs ajeleenkin. kovasti tuntu olevan menohaluja. kauheen herkästi tuolla 8mm mynällä kone reagoi kaasuun. heti ärähtää kun kaasuun koskee. ajelen ny hetken tyytyväisenä enkä koske mihkään. kohta se kuitenkin tarvii taas laittaa telakalle kun kuulemma isommat polttoainelinjat, kunnon siirtopumppu, loota ja isompi turbo pitää jo laittaa ja auto seisoo taas aikansa.
mut sellanen päivä tänään. hyvä päivä, ny voi ton unohtaa hetkeks ja jatkaa kämppäremppaa
mut sellanen päivä tänään. hyvä päivä, ny voi ton unohtaa hetkeks ja jatkaa kämppäremppaa
w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs. w201 black low & high volume. bmw+om???
- laineracing
- Mersumies
- Viestit: 2687
- Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
- Paikkakunta: hämeenlinna
Re: mannelavetti om606 st
nyt ois lassi iso typ210 perä kaupan petellä. puhelin käteen ja kaupoille.
Re: mannelavetti om606 st
kyl on yhtä hymyä ollu ny muutama päivä. tänään irtos ahtoputki kun tuli annettua satsia, mut sehän ny ei iso vaiva ollu kiristää ja tälläkerralla lujaa. hukkiksen hukkaputken tein pikaisesti ettei pöllytä pitkinpoikin konehuonetta. ny tulee konepeltiin tehdystä reijästä sauhut pihalle
paremmalla ajalla sit parempi systeemi.
illemmalla/yöllä luvassa pommitusvideoo.

illemmalla/yöllä luvassa pommitusvideoo.
w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs. w201 black low & high volume. bmw+om???
Re: mannelavetti om606 st
no nyt hyyty hymy. ilmeisesti vesipumpun takia mennä kone särki. veikkaus on että männänrenkaat leipas mäntiin kiinni. kone kävi lämpösenä siististi mutta nyt kylmänä ei enään lähe käyntiin. rupes kovassa vedätyksessä ykskaks huohottaan helvetisti ja öljynpaineet laski liian alas. lämpömittari ei näyttäny mitään kummosia lukemia.
ny ei lähe enään käyntiin mutta öljynpaineet nousi pitkään startatessa 1.5 kiloon. starttispraylla koittaa käyntiin ja atf:ää 1 dl tai huuhtelevaa forten litkua öljyn sekaan. uus vesipumppu ja antaa pyöriä aikansa tyhjäkäynnillä josko männänrenkaat siitä sattuis vaikka irtoon. sit toiset öljyt koneeseen uusiks käyntiin ja ajelee, kattoo miten äijän käy.
videoo saatiin kyl mut kaapeli hukassa.
ny ei lähe enään käyntiin mutta öljynpaineet nousi pitkään startatessa 1.5 kiloon. starttispraylla koittaa käyntiin ja atf:ää 1 dl tai huuhtelevaa forten litkua öljyn sekaan. uus vesipumppu ja antaa pyöriä aikansa tyhjäkäynnillä josko männänrenkaat siitä sattuis vaikka irtoon. sit toiset öljyt koneeseen uusiks käyntiin ja ajelee, kattoo miten äijän käy.
videoo saatiin kyl mut kaapeli hukassa.
w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs. w201 black low & high volume. bmw+om???
Re: mannelavetti om606 st
jaaahas. pitäisköhän tälle tehdä jotain?
-uus kone, jos ei vanha enää herää (kuten uskoisin)
-hx50mfs
-uuden pakosarjan teko
-konehuoneen yleinen uusiminen
-niin ja se vesipumpun kondis
-loodjun käsittely J. Siekkisellä
eikähän tää taas tästä. aikataulu on tuleva kesä 2012 toivottavasti kentällä
-uus kone, jos ei vanha enää herää (kuten uskoisin)
-hx50mfs
-uuden pakosarjan teko
-konehuoneen yleinen uusiminen
-niin ja se vesipumpun kondis

-loodjun käsittely J. Siekkisellä
eikähän tää taas tästä. aikataulu on tuleva kesä 2012 toivottavasti kentällä
w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs. w201 black low & high volume. bmw+om???
Re: mannelavetti om606 st
Saakos sitä videota...? 

mb 300tdt s124 4matic 2+3 pa. -89 om606+hx50+pliipalaapa
mb 300td s124 -92
Ja entisiä niin monta ettei jaksa luetella.
mb 300td s124 -92
Ja entisiä niin monta ettei jaksa luetella.
Re: mannelavetti om606 st
ei saatu mitään järkevää kuvattua kun jo vehkeet porsiJiiTee_ kirjoitti:Saakos sitä videota...?

w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs. w201 black low & high volume. bmw+om???
Re: mannelavetti om606 st
Aha?videoo saatiin kyl mut kaapeli hukassa.
Re: mannelavetti om606 st
kamerasta äkkiseltään silloin katottuna näytti että olis ollu ihan ok, mut koneelle kun sain vihdostaviimein niin olikin ihan epäselviä paskoja eikä äänistä saanu mitään selvää. kävi ilta sen verta kalliiks, eikä kunnon videoo edes saatu. kyllä harmittaa. no viikonloppuna rykäsen ton kaverin hallille ja katotaan saadaanko se tällä moottorilla vielä eloon vai tuleeko uuden padan osto eteen.Taski kirjoitti:Aha?videoo saatiin kyl mut kaapeli hukassa.
pakosarja ja turbo tulee kaupan kohta jokatapauksessa, ehkä myös dp. koko pakettilla (pakosarja, turbo ja dp) hintaa noin 1100 eur. paketilla ajettu alle 200km ja kaikki on uutta. hukkiksesta 150 euroa lisää.
w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs. w201 black low & high volume. bmw+om???
Re: mannelavetti om606 st
erikoista. pistettiin akku kiinni ja avaimesta käymään. hyvin kävi ja kukku
kävin ajeleen. menohaluja tuntuis olevan. kone ei huohottanu oikeastaan ollenkaan. vesipumppu näytti olevan metallisiipinen kun se tuli tarkastettua samalla. 3:ssa promillessa tehdyt johtopäätökset ei ollukkaan oikeita.
öljynpaineet on tyhjäkäynnillä vähänreilussa kilossa kun kone on lämmin. voiskohan öljypumppu olla vähän huono. ajossa oli sen 3 bar.

öljynpaineet on tyhjäkäynnillä vähänreilussa kilossa kun kone on lämmin. voiskohan öljypumppu olla vähän huono. ajossa oli sen 3 bar.
w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs. w201 black low & high volume. bmw+om???
Re: mannelavetti om606 st
oisko siellä käyny vaan niin, että öljyt on kuumentuneet liikaa ja sen takia sitten höyrynny ja huohottanu niitä pihalle? ja mahdollisesti öljypumppu ja/tai laakerit ottanu kans itteensä? tuli mieleen tämmönen jutska.
W201 250DT 20V
w201 190E
w201 190E
Re: mannelavetti om606 st
voisikohan joku kertoa mulle miten toteutan hehkutuksen ihan nappi toimisena. älkää kysykö syytä, en jaksa selittää
sit, minkäslaista siirtopumppua suosittelette tuon orggiksen tilalle. tietysti oltava tuottoisa, hyvä ja halpa
tarviiko orggis siirtopumppua repiä pois ja pistää laippa tilalle, kuten olettaisin sen orggiksen olevan tulppana siellä
rosteripunos teflon öljyletkuja on tullu keräiltyä nurkkiin ja jos ny sattuis löytyyn sopivan mittaista tuosta niin ajattelin polttoainelinjatkin pistää moisesta prujusta. kuinka suuret polttoainelinjat kannattaa laittaa heti suosiolla kun kerran ne orggikset repii helvettiin ja uudet laittaa tilalle jos tehotavoite olisi HUOM olisi esim vaikkapa 600 hp.
ja sit vielä yks kyssäri. autossa on alunperin automaatti-ilmastointi, mites sinne sais sopiin vaikka ihan mersun jonkun normaalin sisätilanpuhaltimen sen ilmastoinnin puhaltimen tilalle, ne kun taitaa olla erilaiset. tuo nykyinen kun puhaltaa aika huonosti, ja kun ne kytkimet on revitty helvettiin niin saiskohan jollain "potikalla" toteutettua sen lämmönsäädön. noi lämmönsäätösysteemitkin kun purettu pois. tollanen alumiinilevy on tilalla http://www.aijaa.com/v.php?i=009258401122.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; , tosin nykyään enemmän mittaria vielä levyssä, ja lämppärin puhaltimelle olis tarkoitus ihan jollain 3 asentoisella kytkimellä pois/hiljasella/täysillä toteuttaa tuo toiminta.


rosteripunos teflon öljyletkuja on tullu keräiltyä nurkkiin ja jos ny sattuis löytyyn sopivan mittaista tuosta niin ajattelin polttoainelinjatkin pistää moisesta prujusta. kuinka suuret polttoainelinjat kannattaa laittaa heti suosiolla kun kerran ne orggikset repii helvettiin ja uudet laittaa tilalle jos tehotavoite olisi HUOM olisi esim vaikkapa 600 hp.
ja sit vielä yks kyssäri. autossa on alunperin automaatti-ilmastointi, mites sinne sais sopiin vaikka ihan mersun jonkun normaalin sisätilanpuhaltimen sen ilmastoinnin puhaltimen tilalle, ne kun taitaa olla erilaiset. tuo nykyinen kun puhaltaa aika huonosti, ja kun ne kytkimet on revitty helvettiin niin saiskohan jollain "potikalla" toteutettua sen lämmönsäädön. noi lämmönsäätösysteemitkin kun purettu pois. tollanen alumiinilevy on tilalla http://www.aijaa.com/v.php?i=009258401122.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; , tosin nykyään enemmän mittaria vielä levyssä, ja lämppärin puhaltimelle olis tarkoitus ihan jollain 3 asentoisella kytkimellä pois/hiljasella/täysillä toteuttaa tuo toiminta.
w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs. w201 black low & high volume. bmw+om???
Re: mannelavetti om606 st
Rele joka kestää virtaa ja nappi sinne mistä haluat sitä painaa. Voihan niille kaikille hehkuille pistää omat releet niin ei tarvi yhtä kovin isoa relettä. Ja sulakkeet väliin! Ei tuosta kyllä mitään hyötyä ole.
S124 300TE
W124 300D
W124 300D
Re: mannelavetti om606 st
eipäs myydäkkään. autossa oli ainoastaan hehkuvika. hehkuille ei tullu virtaa. mersun hehkurele kun tuntuu oleen epävarma kallis laitos niin toveri johdotti uusiksi hehkut ja mersun hehkureleen pistin hyllylle, tilalle tuli 3 kpl jotain tarvikereleitä, kaapelit on paksummat jne. vehje tärähti tulille just tasan heti kun avaimen vei virtalukon lähellekkin. no se siitä yli 1.5 vuoden käynnistymisongelmista jotka on rassannu. viikonlopunaikana konehuonetta siistimmäksi ainakin ja talvirenkaat alle
ja perushuollot että voipi ajaa.
jos joku ny haluaa w124 om606 superturbo pakosarjan ja masterpowerin holset hx40 superia vastaavan ahtimen niin 800 euroon saa nyt. ahtimella ja sarjalla on ajettu max 300kilsaa. jos kukaan ei halua niin pistän sarjan silpuksi ja teen tuollaisen cummins satsin minkä petehrikin teki ja fööniksi tulee hx52mfs tuon alkuperäisen hx50mfs suunnitelman tilalle.
olihan hyvä fiilis kun olin varma ettei se mihkään tuosta kuitenkaan herää ja lähti tulille ku palmun alta. onneksi ei menny kaupaksi. olis harmittanu.
nyt konehuone on täysi kaaos, joten huominen pekkaspäivä tulee tarpeeseen. sähkötarvikkeita hakeen ja turhaa paskaa pois purkaan.
autoon tulee sähköt kokonaan uusiksi kun tuli niin helevetin houkutteleva tarjous sälliltä joka hommat osaa ja jälki on helvetin siistiä. liitokset tehdään luonnollisesti juottamalla ja kaaviot otetaan ylös. pääseehän noista vanhoista sekavista paskapatenteista eroon. maalauskin on sovittu, eli kun autoon kun luonnollisesti tulee pikku muutostöitä peltipuolelle ja ylipäätänsäkkin ja muutokset on valmiit niin tuo lähtee maalarille. väriksi tulee matta valkonen efektilakalla, mustalla katolla, konepellillä ja takaluukulla. etupalkin joutuu pistään silpuksi jotta jäähdyttimille saa tilaa. flektiksi ku tulee tuon sähköflektin sijaan mersun orggis joten tilaa tarvii. nythän tuossa on m51d25 koneisen omegan syylari ja automaattilaatikolle erillinen jäähdytin. tilaa tarvii tehdä. avantagrde maskikin tulee, ja tuota konepeltiä en kännispäiten leikkele enään reijille.
ihmismieli kun muuttuu tilanteiden mukaan. se että auto toimii ratkaisi kaiken

jos joku ny haluaa w124 om606 superturbo pakosarjan ja masterpowerin holset hx40 superia vastaavan ahtimen niin 800 euroon saa nyt. ahtimella ja sarjalla on ajettu max 300kilsaa. jos kukaan ei halua niin pistän sarjan silpuksi ja teen tuollaisen cummins satsin minkä petehrikin teki ja fööniksi tulee hx52mfs tuon alkuperäisen hx50mfs suunnitelman tilalle.
olihan hyvä fiilis kun olin varma ettei se mihkään tuosta kuitenkaan herää ja lähti tulille ku palmun alta. onneksi ei menny kaupaksi. olis harmittanu.
nyt konehuone on täysi kaaos, joten huominen pekkaspäivä tulee tarpeeseen. sähkötarvikkeita hakeen ja turhaa paskaa pois purkaan.
autoon tulee sähköt kokonaan uusiksi kun tuli niin helevetin houkutteleva tarjous sälliltä joka hommat osaa ja jälki on helvetin siistiä. liitokset tehdään luonnollisesti juottamalla ja kaaviot otetaan ylös. pääseehän noista vanhoista sekavista paskapatenteista eroon. maalauskin on sovittu, eli kun autoon kun luonnollisesti tulee pikku muutostöitä peltipuolelle ja ylipäätänsäkkin ja muutokset on valmiit niin tuo lähtee maalarille. väriksi tulee matta valkonen efektilakalla, mustalla katolla, konepellillä ja takaluukulla. etupalkin joutuu pistään silpuksi jotta jäähdyttimille saa tilaa. flektiksi ku tulee tuon sähköflektin sijaan mersun orggis joten tilaa tarvii. nythän tuossa on m51d25 koneisen omegan syylari ja automaattilaatikolle erillinen jäähdytin. tilaa tarvii tehdä. avantagrde maskikin tulee, ja tuota konepeltiä en kännispäiten leikkele enään reijille.
ihmismieli kun muuttuu tilanteiden mukaan. se että auto toimii ratkaisi kaiken
w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs. w201 black low & high volume. bmw+om???
Re: mannelavetti om606 st
pellin alla menny ny pari iltaa. lähtee tulille komiasti ja toimii hienosti.
jos jotain hyvää tapahtuu niin tapahtuu jotain huonoakin. hehkuihin lähdin autosähköliikkeestä hakeen sopivia liittimiä, otin sitten yhden hehkun malliksi. no, juuri tässä hehkussa sitten olikin helicoil, joka totta helvetissä tulikin hehkun mukana, eikä tietenkään kiertynyt takaisin. ei muutakuin paikallisesta moottorikorjaamosta hakeen uus helicoil. no kiertelin tyytyväisenä miehenä uuden helicoilin paikalleen ja ei muutakun hehku takaisin paikalleen. hetkinen! eihän tää tänne mene. sillon kun kierre oli korjattu helicoililla, eivät olleet tehneet sitten kuin noin sentin matkalle helicoilille kierteen, helicoil tietysti sitten supistui sellaiseksi ettei hehku mahtunut meneen siihen reikäänsä. eihän tää helicoil sitten pois lähtenyt enään, eikä viittiny runnomalla rikkoa sitä. hätäratkaisu. hehku poikki kierteen juuresta, ja tietty sisuskalut tipahti pois, m8 kierre siihen tötsään ja pultti kiinni että sai tulpan siihen hehkun reikään että pääsee ajaan, ettei supsuta hehkun reijästä. tällainen patentti ny on sit tuossa.
eipähän tuo käyntiinlähdössä tunnu mitenkään että yhtä hehkua ei ole. tarvitsee tehdä niin että laittaa todella vahvaa liimaa hehkun kierre osaan kääntää sen paikalleen, ja antaa jämähtää helicoiliin kiinni. tarkoituksena siis että helicoil tulee mukana kun kääntää tän hehkun kierreosan pois. sit pieni rätin pala sinne hehkun reikään tulpaksi ettei mene purua koneeseen kun, poraa reikää ja kääntää helicoilille kierteem pidemmälle ettei se helicoil mene suppuun päästä joka estää hehkun menemisen perille.
että tällaista tänään. vehkeet toimii mutta kyllä tuo vastoinkäyminen harmittaa aika paljon. jossainvaiheessa tarvii ottaa kansi pois ja tiggailla täytettä tuohon hehkun reikään ja vääntää uus kierre hehkulle. en halua että koneessa on mitään helicoil patentteja, vaikka toimiva systeemi onkin, mutta juuri tuo vaara siinä sitten on mitä kävi.
jos jotain hyvää tapahtuu niin tapahtuu jotain huonoakin. hehkuihin lähdin autosähköliikkeestä hakeen sopivia liittimiä, otin sitten yhden hehkun malliksi. no, juuri tässä hehkussa sitten olikin helicoil, joka totta helvetissä tulikin hehkun mukana, eikä tietenkään kiertynyt takaisin. ei muutakuin paikallisesta moottorikorjaamosta hakeen uus helicoil. no kiertelin tyytyväisenä miehenä uuden helicoilin paikalleen ja ei muutakun hehku takaisin paikalleen. hetkinen! eihän tää tänne mene. sillon kun kierre oli korjattu helicoililla, eivät olleet tehneet sitten kuin noin sentin matkalle helicoilille kierteen, helicoil tietysti sitten supistui sellaiseksi ettei hehku mahtunut meneen siihen reikäänsä. eihän tää helicoil sitten pois lähtenyt enään, eikä viittiny runnomalla rikkoa sitä. hätäratkaisu. hehku poikki kierteen juuresta, ja tietty sisuskalut tipahti pois, m8 kierre siihen tötsään ja pultti kiinni että sai tulpan siihen hehkun reikään että pääsee ajaan, ettei supsuta hehkun reijästä. tällainen patentti ny on sit tuossa.
eipähän tuo käyntiinlähdössä tunnu mitenkään että yhtä hehkua ei ole. tarvitsee tehdä niin että laittaa todella vahvaa liimaa hehkun kierre osaan kääntää sen paikalleen, ja antaa jämähtää helicoiliin kiinni. tarkoituksena siis että helicoil tulee mukana kun kääntää tän hehkun kierreosan pois. sit pieni rätin pala sinne hehkun reikään tulpaksi ettei mene purua koneeseen kun, poraa reikää ja kääntää helicoilille kierteem pidemmälle ettei se helicoil mene suppuun päästä joka estää hehkun menemisen perille.
että tällaista tänään. vehkeet toimii mutta kyllä tuo vastoinkäyminen harmittaa aika paljon. jossainvaiheessa tarvii ottaa kansi pois ja tiggailla täytettä tuohon hehkun reikään ja vääntää uus kierre hehkulle. en halua että koneessa on mitään helicoil patentteja, vaikka toimiva systeemi onkin, mutta juuri tuo vaara siinä sitten on mitä kävi.
w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs. w201 black low & high volume. bmw+om???
Re: mannelavetti om606 st
Imuriin voi teipata pätkän tuumasta vesijohtoa, se imemään suuttimenreijästä samalla kun vääntää kierrettä hehkulle, muutenkin suuttimen reijästä pystyy hyvin imuroimaan männänpäälisen puhtaaksi kun käyttää ohkasempaa letkunpätkää. Esikammio luonnollisesti irti silloin.
Lisää tietoa: www.skg.fi
Re: mannelavetti om606 st
parit kuvat. isompaa fööniä tulossa kun rahatilanne sallii. tuon nykyinen 300km ajettu masterpower on tulossa kohta myyntiin kuten myös pakosarja.
http://aijaa.com/006419770476" onclick="window.open(this.href);return false; "ohjaamo"
http://aijaa.com/006839770477" onclick="window.open(this.href);return false; konehuone
http://aijaa.com/001899770478" onclick="window.open(this.href);return false; konehuone
tulossa yhtä sun toista muutosta taas aina rahatilanteen salliessa. teräspunosletkuja on isot läjät ja niitä pitäis pikkuhiljaa ruveta läiskiin. isompaa polttoainelinjaa holleyn siirtopumpulla tulossa, pari kuppijakkaraa kunnon vöillä tulossa, kunnon soittimet löytyy jo kaapista jne.
tulevana viikonloppuna jos ei töitä ole niin huohottimeksi tulee paksu teräspunosletku jonka päähän tulee kerääjäsäiliö. ylä ja alavesiletku tulee kiilloitetusta rosteriputkesta jotka tulee silikoniputkien pätkillä kiinni ja tietysti kunnon klemmareilla + sit mitä ny mieleen juolahtaa ja resurssit sallii. pikkuhiljaa...
kuinkas kromiset mittarinkehykset saa vaihdettua. ei viittis lähtee arpomalla kokeileen ettei oo mittaristo sit hajalla. mittariston kyllä saan irti mutta sitten sen purku?
http://aijaa.com/006419770476" onclick="window.open(this.href);return false; "ohjaamo"
http://aijaa.com/006839770477" onclick="window.open(this.href);return false; konehuone
http://aijaa.com/001899770478" onclick="window.open(this.href);return false; konehuone
tulossa yhtä sun toista muutosta taas aina rahatilanteen salliessa. teräspunosletkuja on isot läjät ja niitä pitäis pikkuhiljaa ruveta läiskiin. isompaa polttoainelinjaa holleyn siirtopumpulla tulossa, pari kuppijakkaraa kunnon vöillä tulossa, kunnon soittimet löytyy jo kaapista jne.
tulevana viikonloppuna jos ei töitä ole niin huohottimeksi tulee paksu teräspunosletku jonka päähän tulee kerääjäsäiliö. ylä ja alavesiletku tulee kiilloitetusta rosteriputkesta jotka tulee silikoniputkien pätkillä kiinni ja tietysti kunnon klemmareilla + sit mitä ny mieleen juolahtaa ja resurssit sallii. pikkuhiljaa...
kuinkas kromiset mittarinkehykset saa vaihdettua. ei viittis lähtee arpomalla kokeileen ettei oo mittaristo sit hajalla. mittariston kyllä saan irti mutta sitten sen purku?
w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs. w201 black low & high volume. bmw+om???
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 170
- Liittynyt: Pe 14.11.2008 09:28
Re: mannelavetti om606 st
^Ei kai tuo kuvissa näkyvä öljyn menoputki ole aba-lemmarilla oleva kumiletku?
Holset siellä lukee..
Re: mannelavetti om606 st

Milläs säätelet lämpöjä kapiiniin?
Re: mannelavetti om606 st
enpä vielä millään

w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs. w201 black low & high volume. bmw+om???
Re: mannelavetti om606 st
on onSolmurauta kirjoitti:^Ei kai tuo kuvissa näkyvä öljyn menoputki ole aba-lemmarilla oleva kumiletku?

w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs. w201 black low & high volume. bmw+om???
Re: mannelavetti om606 st
Ei lassi, ei.lassi-s kirjoitti:parit kuvat. isompaa fööniä tulossa kun rahatilanne sallii. tuon nykyinen 300km ajettu masterpower on tulossa kohta myyntiin kuten myös pakosarja.
Aja sillä autolla edes 10tkm ja mieti sitten tulevia muutoksia konehuoneeseen. Isompaa ahdinta tuohon ei ole kyllä mun mielestä mitään järkeä laittaa.
Re: mannelavetti om606 st
Se MP 58-R2 tarjoo ilimimaa liki 600hv. Tokiha sinne isommanki voi laittaa jos halluu entistä kapeemma vetoalueen 

No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.tarvikemotti.com
www.tarvikemotti.com
Re: mannelavetti om606 st
sami: jos ny viikonloppuna kerkeen touhuun niin ensviikolla otan ton ajoon ja ajelen ainakin jonkunaikaa kun rahaa koitan saada kasaan vahvistettua växellådaa varten ja alan uutta lyhyempää sarjaa tuohon tekeen jne. ei nää hetkessä tapahdu joten kyllä tuossa ajaan kerkiee, mutta kyllä toi isomman ahtimen tarvii.Sami T kirjoitti:Ei lassi, ei.lassi-s kirjoitti:parit kuvat. isompaa fööniä tulossa kun rahatilanne sallii. tuon nykyinen 300km ajettu masterpower on tulossa kohta myyntiin kuten myös pakosarja.
Aja sillä autolla edes 10tkm ja mieti sitten tulevia muutoksia konehuoneeseen. Isompaa ahdinta tuohon ei ole kyllä mun mielestä mitään järkeä laittaa.
Jeemu: täytyy juu vielä tarkistella noita ahdinvaihtoehtoja, en mä sinne mitään 800hp ahdinta ala laittaan kun en mitään kiihdytysautoa ole rakentamassa. tarviipa tsiigata toi sun esittämä vaihtoehto. mihinköhän mahtaa dieselissä riittää?
w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs. w201 black low & high volume. bmw+om???
Re: mannelavetti om606 st
ihan pätevä ahin tommonen mp58-r2 8mm pumpun kans. tehoja en oo penkannu vaan hönkii kyl ihan mukavasti 

Re: mannelavetti om606 st
kuinka herää?antti_k kirjoitti:ihan pätevä ahin tommonen mp58-r2 8mm pumpun kans. tehoja en oo penkannu vaan hönkii kyl ihan mukavasti
w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs. w201 black low & high volume. bmw+om???
Re: mannelavetti om606 st
mistäs noita griffinin jäähdyttimiä kannattaa hankkia? ja millaistas väki oikeen suosittelee. onko muita järkihintaisia vaihtoehtoja syylariksi kuin griffin. toi opel omegan syylari lentää vanajaan kalojen kiusaksi, sen verran ruma paska se on 

w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs. w201 black low & high volume. bmw+om???