välitys pyörintänopeus tunnistimen hammasluku
2,24 43
2,47 39
2,65 36
2,88 33
3,07 31
3,23 30
3,27 ja3,29 29
3,46/3,42 28
3,64/3,67 26
3,91 24

jolloin autossa on vielä yksi epävarmuutta tuova tekijä lisääveskola kirjoitti:Sen takia siinä tuota jumppaa tarvitaankin
10 --- | jumppalaatikko | ---> ~90
eikös sen saanu pois jättää jos sitä on tehty samana vuonna ilmankin absia? vai mitense oli...veskola kirjoitti:No mä ymmärsin, että katsastusmies on siitä kiinnostunut...tiedä sitten onko. Voisihan siihen laittaa pelkän ABS valon
Joko perä tuli ja joko se on paikallaanTompa124 kirjoitti:Ny on perä löytyny ja pitäis tulla postiin ens viikolla.
eikö tuo anturi tiputa auton maavaraa?. jos oikeen kuvan tulkitsin niin son kartaanin alapuolella?NFS kirjoitti:Sama perä ku mulla ja samalla välityksellä. Kyllä minä ainakin stefat vaihatin tuohon perään.
Muuten oli niin hyvässä kunnossa ettei mitään muuta tarvinut. Sisään lorautin Redline 80W-140LS öljyt.
Ohessa kuva miten toteutin ABS-hammaskehän.
Joku suoja tolle pitää tehä ettei kivet yms lentele tohon anturiin.
http://markom.kuvat.fi/kuvat/Mese/Mese+ ... G_0497.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
tätä juuri tarkoitin, eli tuo hampaan malli vaikuttais väärältä... ei siis tuollainen "hienosti" tehty, vaan "90 asteen" leikkauksella olis parempi... rälläkällä fiksaa tuota nykyistä pyörää ja kokeilee olisko apuaveskola kirjoitti:
Hampaiden ei tarvitse olla lähellekkään noin syviä, terävä muutos on ymmärtääkseni se juttu, koska mitä nopeammin metalli häipyy siitä sen korkeampi jännitepulssi saadaan ja pyörässä mutkassa varsinkin hitaassa vauhdissa se lääääähhhteeee siiiiilllaaiin hitaasti.
niin, mutta on nyt ainkin yksi kohta, josta lähteä ongelmaa etsimään...veskola kirjoitti:jos se ongelma nyt edes tuosta on kiinni