Kummallinen hiukkassuodattimen toiminta

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
s1jviita
Mersumies
Mersumies

Re: Kummallinen hiukkassuodattimen toiminta

Viesti Kirjoittaja s1jviita »

Nyt siis myönnät, että ei se dpf:n deletoiminen olekkaan ihan helppo juttu kun pari kuukautta sitten takki auki huutelit, että kaikki onnistuu, jopa Hondan cr-v kun ovat kaikki samalla tapaa toteutettu! Ihme kaveri...
ML W166 350CDI AMG -12
Jaguar XF 3.0D FL -12
ex: S204 200CDI BE Avantgarde -10 212/521
Pelit ja vehkeet löytyy --> https://www.lisaatehoa.fi/ P. 044-5867096
tuikku
Asiantuntija
Asiantuntija

Viesti Kirjoittaja tuikku »

s1jviita kirjoitti:Nyt siis myönnät, että ei se dpf:n deletoiminen olekkaan ihan helppo juttu kun pari kuukautta sitten takki auki huutelit, että kaikki onnistuu, jopa Hondan cr-v kun ovat kaikki samalla tapaa toteutettu! Ihme kaveri...
Eikös olekkin kummallista, kun minä muistan sen aivan tosinpäin...
Tosin pari kuukautta sitten olen aivan hyvin voinut kyllä takki auki ollakkin.
Voisitko laittaa tänne näkyville sellaisen lainauksen, jossa teksti olisi näkösällä, niin näkisimme, kuka on mitäkin kirjoittanut.
Sellaisenkin asian olen muistavinani, että ko. asiasta olen ennenkin sinulle maininnut.
Eli, elä laita minun suuhuni sellaisia sanoja, joita siellä ei ole ikinä ollutkaan...

Eikä mahda mennä nyt kaukaa sekään, että kun katsot illalla peiliin, niin näet siellä sellaisen miehen, jonka takia minulta on satoja postauksia hävinnyt ja nimimerkki CDI203 on lopettanut kirjoittelun tänne kokonaan, mikä on todellä sääli.
Eipä tuossa taida mitään sinua murehduttavaa olla, mutta ajattelinkin kaikkia muita.
Sinusta kun ei oikein näytä olevan ketään auttamaan ja oikea asiatekstikin aika pieneen ruutuun ainakin toistaiseksi mahtuu...
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
arska10
Mersumaanikko
Mersumaanikko

Viesti Kirjoittaja arska10 »

tuikku kirjoitti:
s1jviita kirjoitti:Nyt siis myönnät, että ei se dpf:n deletoiminen olekkaan ihan helppo juttu kun pari kuukautta sitten takki auki huutelit, että kaikki onnistuu, jopa Hondan cr-v kun ovat kaikki samalla tapaa toteutettu! Ihme kaveri...
Eikös olekkin kummallista, kun minä muistan sen aivan tosinpäin...
Tosin pari kuukautta sitten olen aivan hyvin voinut kyllä takki auki ollakkin.
Voisitko laittaa tänne näkyville sellaisen lainauksen, jossa teksti olisi näkösällä, niin näkisimme, kuka on mitäkin kirjoittanut.
Sellaisenkin asian olen muistavinani, että ko. asiasta olen ennenkin sinulle maininnut.
Eli, elä laita minun suuhuni sellaisia sanoja, joita siellä ei ole ikinä ollutkaan...

Eikä mahda mennä nyt kaukaa sekään, että kun katsot illalla peiliin, niin näet siellä sellaisen miehen, jonka takia minulta on satoja postauksia hävinnyt ja nimimerkki CDI203 on lopettanut kirjoittelun tänne kokonaan, mikä on todellä sääli.
Eipä tuossa taida mitään sinua murehduttavaa olla, mutta ajattelinkin kaikkia muita.
Sinusta kun ei oikein näytä olevan ketään auttamaan ja oikea asiatekstikin aika pieneen ruutuun ainakin toistaiseksi mahtuu...
Nyt Tuikku puhuit asiaa oon jutelleut CDI203:n kanssa ei aio,enää kirjoitella tänne ja sääli, että paras ketju poistettiin. Kait tämäkin lyödään lukkoon kun vuodatin tämän
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin ;)
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
anamankeli
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja anamankeli »

Onko ok tehdä starilla uudet perusasetukset dpf:lle eli "huijata" että olisi uusi pönttö, eikös se nollaa sillon kaikki täytearvot ja grammamäärät kun toi starilla polttaminen ei pienennä tuhka-arvoja tai itseasiasse se ei anna tehdä loppuun asti kun auto aina sammuu testin aikana (tiedonsiirto virhe).. Putkistoon on meinaan lamdan reijästä laitettu dpffään tarkoitetut puhdistusaineet yms...
Kumipää
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja Kumipää »

anamankeli kirjoitti:Onko ok tehdä starilla uudet perusasetukset dpf:lle eli "huijata" että olisi uusi pönttö, eikös se nollaa sillon kaikki täytearvot ja grammamäärät kun toi starilla polttaminen ei pienennä tuhka-arvoja tai itseasiasse se ei anna tehdä loppuun asti kun auto aina sammuu testin aikana (tiedonsiirto virhe).. Putkistoon on meinaan lamdan reijästä laitettu dpffään tarkoitetut puhdistusaineet yms...
Mitäs auto on herjaillu?
Star/bittiTuikkaukset Kalajoella.
anamankeli
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja anamankeli »

Kumipää kirjoitti:
anamankeli kirjoitti:Onko ok tehdä starilla uudet perusasetukset dpf:lle eli "huijata" että olisi uusi pönttö, eikös se nollaa sillon kaikki täytearvot ja grammamäärät kun toi starilla polttaminen ei pienennä tuhka-arvoja tai itseasiasse se ei anna tehdä loppuun asti kun auto aina sammuu testin aikana (tiedonsiirto virhe).. Putkistoon on meinaan lamdan reijästä laitettu dpffään tarkoitetut puhdistusaineet yms...
Mitäs auto on herjaillu?
Dieselhiukkassuodattimen tuhkamäärä ei ole kunnossa ja noki määrä on liian suuri..
ja tosiaan kun koittaa starilla tehdä polttoa niin auto sammuu aina kesken testin.. huom testi on tehty paikallaan ollessa kun ei ole oikeestaan vielä ollu mahdollista tehdä ajossa..
Vastaa Viestiin