Siekkinen kirjoitti:Itsekki ostin viikko pari sitten swf:n sulan paikallisesta varaosaliikkeestä. 27 euroa maksoi. Useimmiten toimii hyvin mutta välillä jättää keskeltä lasia pyyhkimättä. Just siitä kohti mistä pitäis nähä
Mulla kans jäi pyyhkimätön kohta just siihen mistä pitäisi nähdä. Ei jää enää. Kokeileppa tästä.
Dodiin, kävin hätäpäissään kaupassa kun en kerenny mökille...siellä olis ollu noita flättejä tallissa.....mutta kun ei löytyny yhtään 60cm sulkaa niin otin halvimman mitä biiltemassa oli...sekin 61cm ja 5,99€ normisulka....
Ja kas, yllätys oli muuten suuri.....pyyhkii todella paljon paremmin kuin flättisulka ....
Siekkinen kirjoitti:Itsekki ostin viikko pari sitten swf:n sulan paikallisesta varaosaliikkeestä. 27 euroa maksoi. Useimmiten toimii hyvin mutta välillä jättää keskeltä lasia pyyhkimättä. Just siitä kohti mistä pitäis nähä
Mulla kans jäi pyyhkimätön kohta just siihen mistä pitäisi nähdä. Ei jää enää. Kokeileppa tästä.
Luinkin tuon topicin jo. Pitää tehdä tuo sama huolto. Kirjottelin jo tuonne topicciin kun muistelin että iso muovi lähtee lankussakin helposti irti mutta näin ei ilmeisesti ole. Pyyhin tökkii kun on pitemmän aikaa ollu kuivaa. Rasvausta ja jousien kiristelyä vaan
Kumma kun tuolla valeota pilkattiin. Ostin tänään motonetistä väyryseen Valeon Silencio 63 tai 64 cm (se mikä w210:lle tarkotettu, paketissa lukee w210) normisulan (varrellisen), ja ainakin ensivaikutelma oikein mainio. Ei pidä niin minkäänlaista ääntä, ja pyyhkii nätisti reunasta reunaan. Asennus oli suht. helppo.
Tesla Model 3 SR+ 2020
Mercedes-Benz E 320 4Matic Avantgarde '98
H.E. von Kuusi kirjoitti:Kumma kun tuolla valeota pilkattiin. Ostin tänään motonetistä väyryseen Valeon Silencio 63 tai 64 cm (se mikä w210:lle tarkotettu, paketissa lukee w210) normisulan (varrellisen), ja ainakin ensivaikutelma oikein mainio. Ei pidä niin minkäänlaista ääntä, ja pyyhkii nätisti reunasta reunaan. Asennus oli suht. helppo.
Juu itse ostin samanlaisen pari viikkoa sitten. Hienosti pyyhkii kunnes tulee pari astetta pakkasta. Sitten sillä ei teekään mitään.
201.024 mit 102.962
Zurück zu den Neunziger Jahren, bitte.
"You've got a key to my house and my heart, but you ain't got a key to my Mercedes-Benz..."
Mercedes-Benz 190E 1992
DS9 E-Tense 4x4 Rivoli 360 2022
Alfa Romeo 75 2.0 TC 1986
Fiat 124 Spider 2018
Fiat 500 1.4 Sport 2010
Subaru Outback 3.0R ZU 2007
H.E. von Kuusi kirjoitti:Kumma kun tuolla valeota pilkattiin. Ostin tänään motonetistä väyryseen Valeon Silencio 63 tai 64 cm (se mikä w210:lle tarkotettu, paketissa lukee w210) normisulan (varrellisen), ja ainakin ensivaikutelma oikein mainio. Ei pidä niin minkäänlaista ääntä, ja pyyhkii nätisti reunasta reunaan. Asennus oli suht. helppo.
Juu itse ostin samanlaisen pari viikkoa sitten. Hienosti pyyhkii kunnes tulee pari astetta pakkasta. Sitten sillä ei teekään mitään.
Jaa, no hitto. Toivottavasti ei tuu pk seudulle pakkasia
Tesla Model 3 SR+ 2020
Mercedes-Benz E 320 4Matic Avantgarde '98