Mahdoton homma maallikolta selvittää missä reikä näin pakkasella. Katuparkis kun avaa konepellin niin johan on kymmeniä koirankusettajia kyttäämäs ja soittelemas virkavallalle.
Takaisku tuntui kesällä loistavalta ratkaisulta . Harmittaa kun tuo ilma ei tee yhtään hyvää paikoille
etrade kirjoitti:Mahdoton homma maallikolta selvittää missä reikä näin pakkasella. Katuparkis kun avaa konepellin niin johan on kymmeniä koirankusettajia kyttäämäs ja soittelemas virkavallalle.
Takaisku tuntui kesällä loistavalta ratkaisulta . Harmittaa kun tuo ilma ei tee yhtään hyvää paikoille
Tämä ei auta ilma- eikä ristiselkävaivoihin mitenkään joten anteeksi avautuminen!
Mitä ne kusettajat poliisille soittelee jos joku nostaa vanhan mersun pellin pystyyn? Son se Helesinki niin syrjässä täältä sivistyksestä että voihan siellä tietty olla eri laitkin!
Hyvä huuvella, 90m2 talli 15astetta lämmintä. Kopisteleppa samanlainen Helsinkiin!
Täällä jos kirkonkylällä nostaa vanhan jäteöljysekottajan pellin pystyyn ni joku yön timo tulee neuvomaan jotain high techiä...
Anteeks!
S211 320CDI -04
Vito 116CDI -13
Fiat 680H -79
Eihän se haittaa, jos lapsi on isänsä näköinen, kunhan on muuten terve!
etrade kirjoitti:Mahdoton homma maallikolta selvittää missä reikä näin pakkasella. Katuparkis kun avaa konepellin niin johan on kymmeniä koirankusettajia kyttäämäs ja soittelemas virkavallalle.
Takaisku tuntui kesällä loistavalta ratkaisulta . Harmittaa kun tuo ilma ei tee yhtään hyvää paikoille
Tämä ei auta ilma- eikä ristiselkävaivoihin mitenkään joten anteeksi avautuminen!
Mitä ne kusettajat poliisille soittelee jos joku nostaa vanhan mersun pellin pystyyn? Son se Helesinki niin syrjässä täältä sivistyksestä että voihan siellä tietty olla eri laitkin!
Hyvä huuvella, 90m2 talli 15astetta lämmintä. Kopisteleppa samanlainen Helsinkiin!
Täällä jos kirkonkylällä nostaa vanhan jäteöljysekottajan pellin pystyyn ni joku yön timo tulee neuvomaan jotain high techiä...
Anteeks!
Tai sitten sitä ei kehtaa nostaa julkisella paikalla kun porukka naureskelee että nyt se levis Vielä parempi huuella, 200m2 halli ja päälle +20 astetta
Ei mittään. 15 neliön vuokrakämppä (jos on suihku ja wc) maksaa 700e/kk.
Noh, hiljaista on täälläkin niin ei ole haluja pienempään paikkaan. Koiria ja kaikenkarvaisia täällä on enemmän kun ihmisiä. Inexillä kerran tavaran vastaanottajan kanssa ihmeteltiin että suurinosa rekoista tuo rakkien ja muiden kotieläimien ruokaa ja laskeskeli että niitä on varmaan 35 miljoonaa. Pussitettua heinääkin tuli päivittäin monta irtoperää.
Jos kuitenkin viitsisitte linkittää polttoainelinjan paluuputkeen näppärän sulun... joka olis sähköinen...
No nyt lähti taas mersu käyntiin kuin kesällä vaikka oli parkissav yön yli 10 tuntia. Pakkasta 20 astetta ja auto roikassa varmaan 5 tuntia. Lämmitys kai se vaikuttaa sitten myös jotenkin? Tai sitten nyt vaan liitos josta yleensä vuotanut niin sattuikin pitämään? Katotaampa miten jatkossa toimii.
Tähän oon nyt törmänny että suodatinjalka vois olla halki, niin onko se halkeema näkyvissä vai voiko olla huomaamaton. Oma suodatinjalka silmallä tarkasteltuna ei näyttänyt rikkinäiseltä, ja kaverilta on lainassa toinen suodatinjalka ja sekään ei ongelmaa auta... olen omaani laittanut kaikki muut hilut,poppakonstit ja sadetanssit mitä oon täältä lukenu, paitsi sitä sulkusolenoidia en oo viä koittanu. olis kiva saada vika selville. Tilalle jo hain onneksi w124 300 tdt:n. Lähteepä ainaki käymään. Kaikesta huolimatta cee olis kiva myös saada elävien kirjoihin.
Kertokaa viisaammat! Tuli tuossa vasta ostettua tollanen 250D c sarjalainen vm-94 eli vaparikonneella oleva yksilö. Auto toimi 4 päivää ongelmitta, kunnes alkoi tämä kuuluisa ¨ominaisuus¨ eli alkoi repimään ilmoja polttoainejärjestelmään. Pumpun ympärille uusittu kaikki letkut ja o-renkaat, sammutinsolenoidin alle uusittu o-rengas, suuntaventtiili laitettu tuloputkeen, sekä suuttimien paluuletkut uusittu sekä polttoainesuodattimen jalka. Ilmoja repii pahiten sammutussolenoidin oikeanpuolimaisesta letkusta, joka menee polttoainesuodattimen jalan juureen, ja paluupuolelta näyttäis myöskin kiskovan ilmaa. Huomenna ohitan polttoaine lämmittimen, mutta vielä jää mysteeriksi tuo yksi putki? Sammutinsolenoidi kokeiltu, eikä ollut halki mistään että ois turruuttanut ilmaa/polttoainetta pihalle. Pumpun ympärys täysin kuiva ja puhdas muuten? Ei paljoa naurata, kun auto ollut 2 viikkoa ja tätä taistelua ollut pelkästään.. Kaiken lisäksi auto ehti olla minulla 6 tuntia niin hirvi päätti juosta kylkeen.. :S
Vanha on ketju mutta täällä kans yks kohtalotoveri... Yön yli kun on parkissa, nii lähtee käyntiin mutta sammuu 3-4 sekunnin päästä... Sitten alkaa startin kirnuaminen..
Työpäivän (8h) jälkeen toimii normaalisti, ilman ylimääräistä sahaamista.
Sammuttimen ohjaamonpuoleisessa letkussa näkyy kuplia, onko normaalia?
-----------------
W203 200cdi A -06
Tallin takana eläkkeellä: W202 250D au-tomaatti -94
EX: W123 240D -82
EX: W124 200D -93
...sekä muutamia Toyotia ja pettymysVolkkareita