k.puska kirjoitti:Jarruosien hinnoissa taitaa olla suurimmat erot. Esimerkiksi etujarrulevyssä 250€uron ero kappaleelta pikkulohkon ja isomman välillä.
Sitten Joissakin pisteosissa(kori) on muutaman satasen amg-lisä.
no näinhän se menee.. etulevyt (kummatkin erillaisia) ovat 55,ssa 330x36mm ja + - 700e pari. sitten puskurit sumareineen ja helmat sitä AMG lisää... jos saa edes enää:?
Mulla on muuten siinä pikkukoneisessa myös tuommoset ylikokoiset etujarrut . Ei ne ihan noin paljon maksaneet, kun muutama vuosi sitten ne uusin. Lähelle kylläkin... .
k.puska kirjoitti:Jarruosien hinnoissa taitaa olla suurimmat erot. Esimerkiksi etujarrulevyssä 250€uron ero kappaleelta pikkulohkon ja isomman välillä.
Sitten Joissakin pisteosissa(kori) on muutaman satasen amg-lisä.
no näinhän se menee.. etulevyt (kummatkin erillaisia) ovat 55,ssa 330x36mm ja + - 700e pari. sitten puskurit sumareineen ja helmat sitä AMG lisää... jos saa edes enää:?
Mulla on muuten siinä pikkukoneisessa myös tuommoset ylikokoiset etujarrut . Ei ne ihan noin paljon maksaneet, kun muutama vuosi sitten ne uusin. Lähelle kylläkin... .
Nuo etulevyt ovatkin auton "kummajaiset". veholta,KL, saa, mutta hinta on 7 satkun molemmin puolin. merteil ehkä??? kun levy laikka on ns.pinnoilla napakellossa kiinni. mutta niitä saa. hintaa on.
Muistaakseni E-50 on 8 sytytystulppaa, E-55 16 tulppaa. E-50 kansissa 32 venttiiliä, E-55 24 venttiiliä. E-50 huolto- ja varaosat(jarrulevyjä lukuunottamatta) hinnaltaan samaa luokkaa kuin muissa V-8:eissa.
Bmw M5 e39 ollut hieman pettymys E-50 jälkeen.. ei yhtä mukava, eikä kuitenkaan hirveästi suorituskykyisempi kuten ehkä odotin.