Useimiten jos solenoidin vaihto ei auta on vikaa karoisa tai muualla systeemissäAntti L. kirjoitti:Tuossa tuli taas pitkästä aikaa tutkailtua das:ia, tällä kertaa simulaation kautta, niin löysinkin DAS puolelta tämän ketjussa kerrotun opetuksen. Mutta kun kytken romut autoon kiinni ja valkkaan vaihdelaatikon, niin se väkisi haluaa mennä HHTWIN puolelle. Siellä taas se adaptointi on "karumpi" eikä ainakaan minulla 'opetusta' ole. Nyt paria '00 väykkyä oon kokeillut, niin molemmilla menee automaattisesti hhtwin puolelle. Ovatko nämä kuitenkin liian vanhoja että pysyis DAS puolella vai oliko se simulaatiopuolella löytynyt vaihtoehto ainoastaan ohje kuinka se tehdään.![]()
btw. miten tuon kyb venttiilin kuuluisi toimia? Ajossa seurasin omasta, jossa se ei ollenkaan halua mennä edes slipping tilaan. Pitää kokeilla vaihtaa ensin se kyb-venttiili ja toivoa, ettei tarvitse vaihtaa turbiinia. Toisessa 'yksilössä' se puolestaa menee kyllä isommilla vaihteilla slipping tilaan, muttei kuitenkaan closed vaikka se olisi kolmas vaihtoehto. Kuuluisiko sen mennä myös closed tilaan? Tässä vehkeessä kuitenkin pitäisi olla siekkisen korjaama hydrauliyksikkö ja kaiketi myös uusi kyb. Ja tuikun tekemä ohjelma, jossa on kuulemma muokattu vaihteistoa.
harvoin turbinisa mutta jos siinä on vikaan niin yhteys tuone repcon niin lopuu turbin onkelmat kerralla