Hyvä jos siellä päin on mennyt kaikki täysin tehtaan piikkiinkari v kirjoitti:No sellanen asenne ja lukemisen ymmärtämättömyys, että ainakin meillä päin ne yksiköt on aina saatu menemään takuuseen ja siitä mun on sinun kanssa enää turha kinata...harmittaa vain muiden puolesta toi sun negatiivinen asenne...CDI203 kirjoitti:Jaa ja mikähän asene se sitten mikä mulla onkari v kirjoitti:Ei millään pahalla CDI203,mutta on sulla kyllä ihmeen negatiivinen ajattelu tähän SBC-jarru asiaan, eikös se ole hyvä juttu, että asiat on mennyt asiakkaiden/mersumiesten mieleen ja ollaan toiveissa, että asiat jatkuisi näin myös jatkossa...CDI203 kirjoitti:Taika sitten ei olle kyse ollenkaan takuusta... vaan hyvästä tahdostatj86430 kirjoitti:Hyvä juttu. Eikös kuitenkin nykyään ole niin, että mikään takuu ei saa olla kiinni siitä, missä huollot on tehty, kunhan ne on asianmukaisesti tehty? Vai onko tämä SBC-yksikön takuu jollain tavalla erikoistapaus?zirkus kirjoitti:Ainakin tässä tapauksessa huollot oli kannattanut tehdä merkkihuollossa, eli kaikki päättyi hyvin.
http://www.kuluttajavirasto.fi/fi-FI/au ... ja-huolto/" onclick="window.open(this.href);return false;
mitä ei yleensä löydy jos yksikin jarrunesteen vaihto leima puttuu
Tähän juttuun
Taitaa taas joku tahallan väärin ymmärtää tai lukea vähän sinne päin
Päin vastoin jokaista koittanut muistutta että kannatta kysyä josko
Sen vaihdon tekisivät
Eipä taida olla kyse takuusta jos esim 2003
Vaihtavat sen yksikön tietävästi 10 jatko on vain joisakin maissa mutta ei taida olla
Suomessa ja sillä arvelin että ei taida olla kyse takuusta
Vaan ihan hyvästä tahdosta ja sen tosiaan soisi jatkuva
(kuinka monta 100kpl enemän? kuinka pitkältä ajalta? Mitä vuosi malleja?)
kerro ihmeesä lisää miten onnistuu ja missä että väki tietää minne mennä
(Vai onkos tämä taas niitä mitä pari jobaria väitti asiakaille kun ko vika oli autoon tullut
Mutta sitten vaan löytynyt sitä yhtäkään paikka missä olis tehtaan piikiin täysin mennyt nesteen vaihdot kun oli vain ositain leimattu)
Itse kerron omia vähiä tietojani/kokemuksiani
Josko niistä jollekin jotain apua
(Kait se täytty lopetta jos tiedon jakaminen on negatiivista touhua)
Ja en kinaa kenenkään kanssa mitään