Ajotapa tai ei mutta vika on männässä tai sen materiaalissa.
Onneksi on huollon sijaisautona Pajero vm 1989, jolla kohta rullattu 500 000km ja ei ole joka kerta muistettu hehkuttaa, laittaa roikkaan tai vaihtaa öljyjä merkkiliikkeessä ja eikun käydä roksuttaa taitaapi olla alkuperäisella männillä.

pitää varmaan tarkistaa huoltokirjasta
Tässäpä kuva 1. sylinteristä hoonauksen jälkeen.

Uudet männät asettuivat paikoilleen eilen ja samalla suljimme ne päivän valolta eli kansi koneistuksesta. Arkku kiinni omaiset on nähneet.
Mäntä on lähtenyt halkeamaan männäntapin kohdalta ja halkeama on edennyt melkein läpi männän.
Tänään vielä; suuttimet kiinni, koneeseen kaikki pikkuiset mutterit ja johdot kiinni, öljyt ja nesteet koneeseen sekä laatikkoon öljyä, tulipahan sekin huollettua samalla.
Aikaa on palanut tällähetkellä 16tuntia josta n.12 tuntia tehty kahden miehen voimin.
Kustannuksia rahassa 860€ (ei sisällä olutta ja ruokaa

)