w202 jäähdytin neste valo palaa.
Re: w202 jäähdytin neste valo palaa.
Minun laitteessa tuo jäähdytinvalo paloi myös, vika flektin boksissa joka oli hapettunut pilalle. Kannattaa varmaan katsoa myös sulake/rele rasian alle, muutamalla ruuvilla kiinni se kotelo, siellä on pistoke joka hapetuu helposti. Omassa oli sieltä jopa johto poikki, jolloin myöskään lämpötilasäädin ei toiminut.
Joo kyllä minä tuota boksia olen katsonut, tässä ketjussa jo selitin sen boksin kohtalon aijemmin kun sieltä oli se virta johto poikki joka oli sulanut ja kun avasin sen niin se koko boksi oli aivan sulanut/palanut piirilevyjä myöden.
mutta tuo boksikin on kyllä vaihdettu nyt jo uuteen mutta edelleen se valo jäi palamaan.
mutta mistäs tuon tietää että se boksi toimii niinkuin pitää ettei siinä ole jotain muutakin hämärää?? niin onko tuo joku mikä lämpötilasäädin samassa juonessa jotenkin tuon boksin kanssa?? 

S210 "väykky"
W202 c180
W202 c180 facelift
W202 c180
W202 c180 facelift
Mulla syttyi seuraavan aamuna ku hommasin tuon c220. vesi/glykolin lisäys poisti ongelman 

Ja minulla poisti ongelman kun irroitti polttimon mittaristosta kun meni jo käpy tutkia sitä että mikä sitä polttaa. 

S210 "väykky"
W202 c180
W202 c180 facelift
W202 c180
W202 c180 facelift