Sopivin aihio super turboksi

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
Petri K
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 1111
Liittynyt: Ti 03.02.2004 13:59

Viesti Kirjoittaja Petri K »

Muutamat jo huomanneet et pito radalla on aivan eri luokkaa kuin kadulla (radalla huonompi) jos katurenkailla ajellaan. Omassa W124 250TD korkea jousitus Konin sport iskareilla, ei ongelmia pidon kanssa kadulla kuivalla asvaltilla. 338hv/5000 rpm 529Nm/4000 rpm. Kadulla ei ainakaan viel noilla tehoilla tarvi lukkoa taka-akselistoon
Frankie
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 111
Liittynyt: Ti 17.08.2004 20:48
Paikkakunta: suomi

Viesti Kirjoittaja Frankie »

Mitenkäs työ väyrynen toimii aihiona? onko vaikeampaa katsastaa noita uudempia vuosikertoja?
BMW-kuski on aina oikeassa
Vastaa Viestiin