Katti TDT:ssä

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
Juha E
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja Juha E »

jiipee kirjoitti:Kokeile magneetilla sitä putkee, rosteriinhan ei taida magneetti tarttua!
rosteriin tarttuu, haponkestävään ei
jiipee
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja jiipee »

Niinkös se olikin, olin tekevinäni rosterista äänenvaimentimen, mutta taitaa olla haponkestävää, kun siihen ei magneetti tartu.
pate
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Viesti Kirjoittaja pate »

nusnus. On olemassa kahenlaista rosteria/haponkertävää. ns. "ferrirosteri" ei sisällä nikkeliä olipa sitten tavallista tai haponkestävää, jossa erona tavalliseen on molybdeeni seoksessa. Toisessa laadussa taas on nikkeliä molemmissa mukana (tavallinen/happo) ja siihen ei sitten tartu magneetti. Ettei voi sanoa magneettisuuden perusteella kumpaa on, happoa vai tavallista kun molempia on molempina laatuina.
mullaki on mese
jiipee
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

No selvispähän tuokin harhakäsitys :shock:
Stonehead
Turbospesialisti
Turbospesialisti

Viesti Kirjoittaja Stonehead »

mitä päässä liikkuu kun pakoputki pitää tehdä rosterista, ei varmaan mitään :D
[img]http://img.photobucket.com/albums/v296/kolja1/Kuvat/allekirjoitus.jpg[/img]
Tulevaisuuden Bussikuski
Kangas
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja Kangas »

stonehead kirjoitti:mitä päässä liikkuu kun pakoputki pitää tehdä rosterista, ei varmaan mitään :D
Aivoissa liikkuu... vain vi_bra_to. Vibrato. :lol:
jiipee
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

stonehead kirjoitti:mitä päässä liikkuu kun pakoputki pitää tehdä rosterista, ei varmaan mitään :D
Jos mulle heitit tuon kommentin, niin siitä yksinkertaisesta syystä, että sattui sopiva aihio olemaan valmiina.
Mika.T
Asiantuntija
Asiantuntija

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

eipä se mitään haittaakkaan. eipähän tarvi olla ihan heti uusimassa. Desotossa on rosteri putket ja olleet alla jo 15vuotta :D
dansku
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja dansku »

itse olen sellaista ajatellut, että kun käyn rekisteröimässä 95- 124 300TDT kohta ensimmäisen kerran, ja saksan kielisessä rek. otteessa lukee, että oxi kat. ja katti sieltä löytyy, ja 3" putki on tulossa, niin ajattelin vetää laikalla poikki katin päädyt, ja hitsaa laipat siihen niin että voin laittaa 3" putken siihen molemmille puolelle kiinni, ja tietysti poistaa sisäkalut :D

en tiedä meneekö katsastus viranomaiselle läpi heittämällä, mutta toivon niin.. :lol:
veskola
Valvoja
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veskola »

dansku kirjoitti:itse olen sellaista ajatellut, että kun käyn rekisteröimässä 95- 124 300TDT kohta ensimmäisen kerran, ja saksan kielisessä rek. otteessa lukee, että oxi kat. ja katti sieltä löytyy, ja 3" putki on tulossa, niin ajattelin vetää laikalla poikki katin päädyt, ja hitsaa laipat siihen niin että voin laittaa 3" putken siihen molemmille puolelle kiinni, ja tietysti poistaa sisäkalut :D

en tiedä meneekö katsastus viranomaiselle läpi heittämällä, mutta toivon niin.. :lol:
Eikös kannattaisi säilyttää ne sisäosat ja tehdä katista sellainen 'moduli' joka on paikallaan vain katsastustoimenpiteen ajan. Mitä sitä hyviä katteja suotta särkemään. Laippoja saa muistaakseni ainakin marteliukselta laitilasta.
Lisää tietoa: www.skg.fi
petska
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja petska »

kannattaa se katti säilyttää ja kuulin huhua et jostain päin saattaa löytyä isolla reijällä olevia katteja diiseliin mut tiedä sitten... ja jos ei kattia lue otteessa niin mistäs se katsastus mies tietää onko sitä orkkis varusteena vai ei...
Itse tein ja säästin
petska
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja petska »

jenkeistä siis...ja sellaisia viri katteja...
Itse tein ja säästin
Vastaa Viestiin