specialsmith kirjoitti:Niin, tämä saksaehdotus tuli taas väärään ketjuun nääs. Jos luit ketjuni mikä koskee hybridiä, huomasit, että haen sedania hintaluokassa ~30k€.
Tämä ketju käsittelee auton kuntotarkastuksen teettämistä ennen kaupan syntyä, ja mahdollisen tarkastajan löytymistä tämän foorumin kautta.
Eikös tuohon aluperäiseen kysymykseen tullut jo vastaus. Esim. viet auton nimimerkki CDI203:lle tutkittavaksi. Tai sitten ihan merkkikorjaamoon. Saavat tutkittua myös mitä takaisinkutsuja on tehty/tekemättä.
Saksanehdotus tuli siksi päällimmäisenä mieleen, kun etsit autoa joka ei ole Suomessa yleinen ja haluat kuluttajansuojaa. Mikä liike Suomessa myontää 2 vuoden tehdas takuun käytetylle autolle? Siksi JS on hyvä vaihtoehto. Jos 30 k€ on limiitti, niin voi olla parempi unohtaa hybridit. Sitä tuolla myös aiemmin ehdotettiin, etkä siitä ottanut hernettä...
Yksi etu myös puoltaa hankintaa Saksasta , sillä Saksasta voit ostaa tuollaisen yksityiskäytössä olleen mesen ,johon saa JS-takuun . Se kuuluista Suomi-auto on lähes varmasti ollut ollut ammattikäytössä .... . Sinulla on tietysti oma auto menossa vaihdossa,jolloin hankinta Saksasta vaatii vähän enenemmän vain vaivannäköä.
Aivan, tunnen JS-konseptin hyvin, ja pidänkin sitä absoluuttisesti verrattuna ehkä parhaana tapana hankkia vähän käytetty Mersu. Nyt kuitenkin olen tässä vähän niinkuin helppous edellä menossa, ja tuo Saksanmatkan sovittaminen kalenteriin ei ole vaihtoehto. Leasingauto lähtee sinne mistä tulikin, vaihtoautoa eikä sen enempää 30k€ käteistä ei kumpaakaan just nyt löydy.
Kiitos vinkeistä eniveis, ei ne huonoja ole, eivät vaan juuri nyt sovi minulle.
specialsmith kirjoitti:Niin, tämä saksaehdotus tuli taas väärään ketjuun nääs. Jos luit ketjuni mikä koskee hybridiä, huomasit, että haen sedania hintaluokassa ~30k€.
Tämä ketju käsittelee auton kuntotarkastuksen teettämistä ennen kaupan syntyä, ja mahdollisen tarkastajan löytymistä tämän foorumin kautta.
Eikös tuohon aluperäiseen kysymykseen tullut jo vastaus. Esim. viet auton nimimerkki CDI203:lle tutkittavaksi. Tai sitten ihan merkkikorjaamoon. Saavat tutkittua myös mitä takaisinkutsuja on tehty/tekemättä.
Saksanehdotus tuli siksi päällimmäisenä mieleen, kun etsit autoa joka ei ole Suomessa yleinen ja haluat kuluttajansuojaa. Mikä liike Suomessa myontää 2 vuoden tehdas takuun käytetylle autolle? Siksi JS on hyvä vaihtoehto. Jos 30 k€ on limiitti, niin voi olla parempi unohtaa hybridit. Sitä tuolla myös aiemmin ehdotettiin, etkä siitä ottanut hernettä...
Ja jotta ei tämäkin threadi lopullisesti lähtisi sivuraiteille, otan vinkistä vaarin ja laitan YV:tä CDI302:lle. En tiennyt hänen tuottavan tällaisia palveluita, eikä se noista viesteistäkään suoranaisesti selvinnyt.
Tuollaisen naarmuisen pinnan hiominen, myllytys ja pinnoittaminen esim jollain nanopinnoitteella maksaa 400-600€. Riippuu hieman tekijästä ja auton väristä. Pinnasta tulee silloin virheetön. Sinänsä naarmuja ei tarvitse pelätä ja tuon voi ottaa huomioon hinnassa. VArmaan tuollaisen lampun saa vaihdatettua hintaan 200-300€.
T.
Jyrki
Jos nanopinnoitus kiinnostaa, niin meikä tekee niitä.
Yksityisviestillä hinta maalipinnalle, vanteille ja ikkunoille.
Kyllä tuo tohtori in ihan fiksu idea käytettyä autoa ostaessa. Eikä se siellä käyttö tarkoita että olisi pilkunnussija tai tulisi jälkikäteen valittamaan. Te muut nyt puhutte uudemmista autoista joissa aivan erilaiset asiat huomiossa.
Minähän oon siis köyhä w124 kuski, Joskus kun vähän saa rahaa niin tarkoitus etsiä oikein priimayksilö kesäautoksi, Enkä tarkota että meinaan Valittaa ruostelaikusta lokarin reunassa tai jostain ihan pienestä. Mutta alustan käyn läpi tarkkaan ettei ole ruostunut. Esim taka akselin kiinnikkekohdat niinkun tossa käyttiksessä. Ja tarkka yleissilmäys. Mittarilukeman paikkaansapitävyydestä paha sanoo jos ei asiasta mitään tiedä. Muuten perusasiat selviää koeajolla. Ei pidä ostaa sikaa säkissä. Joo taisihan tää mennä ohi aiheen vähä.
W124 200e -89 sedan Käyttis
W124 200e -91 farkku projekti