Webaston ohjaimen diagnostiikka puuttuu peliin, kun venttiilin johto on irti.
Johtojen nokkaan juottaa 5W tehonkestolla olevan ~47ohm vastuksen niin sillä hoituu ohitus. Samanlainen systeemi, kuin BMW:n vesiventtiilin kanssa. Merkkikohtaisissa Webaston ohjaimissa 6-napaisen liittimen pinnistä neljä tulee venttiilin ohjausjännite.
W203 binarin kanssa reilu vartti (ei sisäpuhallusta käytössä), lämpömittari näytti 60, käyntiin ku palmun alta. Startin jälkeen lämmöt laski vähä alle 50. Niin ja pakkasta vaan 27 astetta
W212 E200 BlueTec 2016
Ex. Muutama lankku, seittämän ceetä, yksi CLK ja tenava
Nostellaan tätä topikkia: Tuleeko W211 originaali Webaston solenoidin ohjaus suoraan piirikortin liittimestä? On sen verran hankala tutkia puskuria irrottamatta joten vinkkiä kaivattaisiin. Ajattelin että tuon vastuskikan tekisi suoraan Webaston piirikortille...
Motti M kirjoitti:Nostellaan tätä topikkia: Tuleeko W211 originaali Webaston solenoidin ohjaus suoraan piirikortin liittimestä? On sen verran hankala tutkia puskuria irrottamatta joten vinkkiä kaivattaisiin. Ajattelin että tuon vastuskikan tekisi suoraan Webaston piirikortille...
Saa sen ohjainkortin irti ilman että webaa tarvii pudottaa pois... alakautta ronkkimaan
muoks: niin en tiedä mikä mukavuusventtiliä ohjaa...