elikkä syöttöökäänkö ei saa käöntää kun sekin oli maalisinetillä laitettu

Onhan siinä ruuvattava ruuvi ilman maaliakinRopsoni88 kirjoitti:elikkä syöttöökäänkö ei saa käöntää kun sekin oli maalisinetillä laitettu
no mullapa oli kyl ulkosessa maalia että siihen malliinmamu kirjoitti:Onhan siinä ruuvattava ruuvi ilman maaliakinRopsoni88 kirjoitti:elikkä syöttöökäänkö ei saa käöntää kun sekin oli maalisinetillä laitettu![]()
Minulle saapui viimeviikollaJere97 kirjoitti:Pumppu saapui dieselmekeniltä, eli RS203 pumppuun 7.5mm elementit. Kuinkas ku toi on nyt säädetty 48/120CC MAX 180CC niin saakos tosta aldasta säätämällä sitten enempi ruokaa kun sen tarve tulee? Entiedä miksi se noin "pienelle" on säädetty.
Mullon ollu 7mm mynäläiset W124 606 300DTD 4Maticissa sekä 603 300DT:ssä useamman kymmenen tuhatta. Jälkimmäisessä reilu 100t enempi vaunuvedossa kuin tuossa 4matikissa eikä moitteen sijaa kummassakaan ole. Yx W210 606DT:n oistaja kuunteli tyhjäkäynnillä W124:seen istuttamaani 606:sta ja luuli erittäin sieväkäyntiseksi vakioksiPTracing kirjoitti:Itse oon ajanut lähes 60000km mynän 8mm pumpulla päivittäiset ajot kesää talvea om606 moottorilla ja ei oo ollu mitään ongelmia sen kanssa. Kulutus 8 litran pintaan matka-ajossa (w124 4 matic jatkuva neliveto) jos ajoi nätisti ja mitään käynnistys, tyhjäkäynti/ kammion ongelmia ei ole ollut moottorissa, ja kilometrejä tulee kokoajan lisääLillsunde kirjoitti:Joo mutta ei sitä rahaa tarvi "tuhlata" jos saa vastaavan pumpun halvemmalla. Soitin dieselmekenille tänään ja hän suositteli 7.5mm elementit kasien sijaan koska ne toimivat kuulemma paremmin käyttöautossa talvella ja ne riittävät kuitenkin +600 pyörätehoihin. Näyttää siltä että lähetän pumpun hänelle ja otan pienemmät 7.5mm elementit koska tehotavoitteet 606:sen kanssa on kuitenkin "vain" 500hviso E kirjoitti:Niinkö itse sanoit Mynä jos olis isompi budjetti.
Oma mielipiteeni diesel vehkeissä on et syöttöpumppu olis melki ainoita asioita missä ei saisi
Säästä melkein missä tahansa muussa voi.