tason säätö ????

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Avatar
veppe
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 465
Liittynyt: Su 26.09.2004 23:46
Paikkakunta: Tikkakoski

Viesti Kirjoittaja veppe »

No, enpä kuitenkaan lähtisi itse rajoja kokeilemaan. Veikkaanpa, että jokin napsuu pyöräntuennassa, jos ei nyt sitten ole kovin tuoretta tavaraa...

Olikos se nyt niin, että sen järjestelmän pitää pitää paineet myös auto sammutettuna? Ja nimenomaan niin, että jos lastaan kontin täyteen, niin ei saisi perä painua => eli tarpeeksi painetta suurellekin kuormalle.. Eli ei tarvitsisi käynnistettäessä kaasutella perää ylös..

Oli nimittäin aikoinaan isällä 123 farkku, jossa aina liikenteeseen lähtiessä poljeskeltiin hetken aikaa, jotta perä nousi ja naapurin pojat tuli kateelliseksi :lol: Siinähän silloin taitaa kyllä jo jotkin venttiilit tai paineakut vuotaa, jos perä painuu aina hetken päästä sammutuksen jälkeen..
ex: 300 TD -91
ex: 300 TDT -91
ex: S211 E220 CDI -08
ex: R500 -06
ex: E 250 CDI BE T A -10

Vito 111 CDI -04

ex: Corvette Indy PC -98
ex: Corvette C3 -74 avo ja -76 coupe
Avatar
Mika.T
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 8797
Liittynyt: Pe 17.10.2003 19:47

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

perä ei nouse auto sammutettuna lastatessa. nousee sitten vasta kun laittaa käyntiin. mutta järjestelmä pitää paineet kun kuorma ei muutu.
Avatar
pt
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1238
Liittynyt: Ma 27.10.2003 17:47
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja pt »

jesse kirjoitti:1 bar = 10^5 Pa
Unohtu perästä 10^3, kiitos korjauksesta.
W903 316cdi
W124 500E
Dodge Stealth R/T TT
Mustang '72 Convertible
Vastaa Viestiin