

Lopuksi vaan kysy että niin olikos tässä madallukset kun ei rekisteriotteessa ole ainakaan mainintaa, niin sanoin vaan että ei tietoa, samat jouset päällä siitä asti ku Saksasta tuotu.. Ei muuta ku leima paperiin ja baanalle helpottunein mielin

Helpommin sanottu kun tehty... Kävin tänään ostamassa noita kumeja.vesa kirjoitti:Kertokaapas tyhmälle miksi ne vieterit pitää kangeta kaiken maailman rautakankien kanssa autosta irti jos on tarkoitus vain hakea leima vehkeeseen? Auto ylös tunkilla, 5cm kumit kierteiden väliin Fairyn avulla, ja leimalle. Simppeliä?
Meinaakko että olis ihan sentin tarkkaa.. Enpä usko.. Tai tietenkin riippuu paljo konttorista mutta mutta..FosgateT kirjoitti: On muuten tuossa rekisteriotteessa merkintä H&R -madallusjousista;
Mitat kaaresta keskelle pyörää edessä 31 cm ja takana 29 cm.
Noita mitoista puuttui nyt 1 cm kummastakin. Katotaan jos nousis tuon sentin kesärenkailla. Luulis tuon silloin menevän
n. 6 cmA.Viertola kirjoitti:Paljokos sulla nyt sitten on maavaraa matalimmillaan?
Ei se niin tarkkaa ole ja jos on niin tekee valituksen konttorin päällikölle. Tottamooses mittauksiin pitää sisällyttää jousien kulahtamisvaraa ja renkaan tyypin muunnoksesta ja kulumisesta tulevaa laskua.Mikä auto nyt pitää korkeutensa sentin tarkkuudellaA.Viertola kirjoitti:Meinaakko että olis ihan sentin tarkkaa.. Enpä usko.. Tai tietenkin riippuu paljo konttorista mutta mutta..FosgateT kirjoitti: On muuten tuossa rekisteriotteessa merkintä H&R -madallusjousista;
Mitat kaaresta keskelle pyörää edessä 31 cm ja takana 29 cm.
Noita mitoista puuttui nyt 1 cm kummastakin. Katotaan jos nousis tuon sentin kesärenkailla. Luulis tuon silloin menevänPaljokos sulla nyt sitten on maavaraa matalimmillaan?
Ei kai renkaan mitat vaikuta paljonko on matkaa keskiöstä kaareen.FosgateT kirjoitti:Mitat kaaresta keskelle pyörää edessä 31 cm ja takana 29 cm.
Noita mitoista puuttui nyt 1 cm kummastakin. Katotaan jos nousis tuon sentin kesärenkailla.