vanteiden ehostusta

Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.
Avatar
Juhis.
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 2328
Liittynyt: Ti 08.04.2003 01:12
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja Juhis. »

Akseli E kirjoitti:Onkohan ihan hullua??? Taitaa mennä saman rahan edestä kaljaa ku mitä ne replicat kustantaa :D Ne vois sitte lakata semmosella spies heckerin kova lakalla minkä pitäs olla naarmuuntumatonta ja kestäis varmaan kiveniskutki
Hulluahan toi homma on, se on varmaa! :lol:

Lakka vie kiiltoa kiillotetuista vanteista, siksihän se otettiin pois. En ainanaan itse kesäkäyttöön tulevia vanteita aikonut lakata, vähän enemmän huolenpitoa vaan. Käytetyissä lakatuissa/maalatuissa vanteissakin näkyy yleensä kiveniskuja, mutta noi kiilloitetuthan voi kiilloittaa uudestaan Metal Polishilla, jos iskuja tulee. :wink:
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
Avatar
Akseli E
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 133
Liittynyt: Ti 10.01.2006 21:30
Paikkakunta: Kankaanpää

Viesti Kirjoittaja Akseli E »

okei...olen saanut jostain käsityksen että ne kannattaisi lakata, mutta kiitos oikaisusta. Kai nuo replicat menisivät sellaisenaankin ilman suuria modauksia...mieluummin kiiltävä kokonaan kuin vain se reuna :? no melkein jättää kiillottelematta jos tuollaiset ostaa...
S124 300TD -90
E46 323 Cabrio -00
Ex 2x 190 2.6
-Ajaminen on vasta puoli autoilua-
Avatar
Juhis.
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 2328
Liittynyt: Ti 08.04.2003 01:12
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja Juhis. »

Akseli E kirjoitti:okei...olen saanut jostain käsityksen että ne kannattaisi lakata, mutta kiitos oikaisusta. Kai nuo replicat menisivät sellaisenaankin ilman suuria modauksia...mieluummin kiiltävä kokonaan kuin vain se reuna :? no melkein jättää kiillottelematta jos tuollaiset ostaa...
Niin kannattaahan ne lakata, niin voi ajella kesät talvet, ja pesee silloinkuin jaksaa, eikä tarvi murehtia että hapettuuko ne vanteet vai ei.

Mutta kiilloitetun pinnan kiiltoa tuo lakkaus vie. Eli on valittava kiiltävämmän kiillon ja helppohoitoisuuden välillä.

Valintojen maailma:
Kuva
Kova luu. :lol:
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
Avatar
Akseli E
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 133
Liittynyt: Ti 10.01.2006 21:30
Paikkakunta: Kankaanpää

Viesti Kirjoittaja Akseli E »

:D ok...
S124 300TD -90
E46 323 Cabrio -00
Ex 2x 190 2.6
-Ajaminen on vasta puoli autoilua-
Avatar
Cossie
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 11
Liittynyt: La 17.09.2005 11:34
Paikkakunta: Nurmes

Viesti Kirjoittaja Cossie »

Mitenkäs?....Tuossa jo muutama lakka tuli mainittua, mutta millaisia lakkoja porukat on käyttäneet? Itsellä on sellainen käsitys, ettei normi autolakat pysyisi alumiinissa kummoisesti? Eikös joissakin vanteissa se lakka ole jopa jotain muovipohjaista tököttiä vai horisenko omiani?
W202 C220 CDI Myyty
Vastaa Viestiin