W 203 ilmasuuttimien suuntaus?

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
hanta
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja hanta »

[quote=
Kuskinpenkki narisee sillointällöin, mutta no se ei pahemmin häiritse..

Mitä vielä? Mihin ongelmaan/vikaan tulee varautua johon tulen varmasti w203 törmäämään mikäli autoa vielä vuoden pidän?

Tuli vähän vuodatusta :([/quote]

Ymmärrän kyllä vuodatuksesi.. Omallani olen ajanut kolmen ja puolen vuoden aikana 120 tkm (2001, alkukilsat 60 tkm) ja seuraavat osat olen vaihtanut: takajouset (poikki), narinanivelet, termari, etutukivarret, tasauspyörästön stefat, pari hehkua, pa-letkujen O-renkaat, ilmastoinnin läppien vipu, laturin vapaakytkin, yksi kovaääninen, suuttimen tiiviste, sivuttaiskiihtyvyysanturi (ESP), koiranluut taakse ja alkavia ruostepaikkoja ovissa on hiottu ja maalattu.
Lisäksi on pitänyt rasvata penkkejä jotta eivät narise eikä polta sulakkeita + tietysti kaikki varsinaiset huoltohommat.
Tällä hetkellä takana kolisee jotain pahemman kerran (oisko taas narinanivel) ja SRS-valo palaa silloin tällöin, niin ja loput suuttimen tiivisteet pitäisi uusia. Mutta auto on mielestäni tyylikäs ja sillä on ilo ajaa.
Ai niin, vaimon Civic:llä ajettu nyt 100 tkm (2003 1,6 aut) EI VIKOJA,
siis ei mitään vikoja koko viiden vuoden aikana.
W203CDI
simppa80
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja simppa80 »

hanta kirjoitti: Ymmärrän kyllä vuodatuksesi.. Omallani olen ajanut kolmen ja puolen vuoden aikana 120 tkm (2001, alkukilsat 60 tkm) ja seuraavat osat olen vaihtanut: takajouset (poikki), narinanivelet, termari, etutukivarret, tasauspyörästön stefat, pari hehkua, pa-letkujen O-renkaat, ilmastoinnin läppien vipu, laturin vapaakytkin, yksi kovaääninen, suuttimen tiiviste, sivuttaiskiihtyvyysanturi (ESP), koiranluut taakse ja alkavia ruostepaikkoja ovissa on hiottu ja maalattu.
Lisäksi on pitänyt rasvata penkkejä jotta eivät narise eikä polta sulakkeita + tietysti kaikki varsinaiset huoltohommat.
Tällä hetkellä takana kolisee jotain pahemman kerran (oisko taas narinanivel) ja SRS-valo palaa silloin tällöin, niin ja loput suuttimen tiivisteet pitäisi uusia. Mutta auto on mielestäni tyylikäs ja sillä on ilo ajaa.
Ai niin, vaimon Civic:llä ajettu nyt 100 tkm (2003 1,6 aut) EI VIKOJA,
siis ei mitään vikoja koko viiden vuoden aikana.
No joo minä tykkään myös mallista ja ajettavuudesta. Ajan kyllä tällä autolla ainakin vuoden vielä, toivottavasti pitempäänkin. Mutta kylläkai tuo on jo jossain määrin häpeä omistaa mersu jos aina jotakin vikaa? Puhumattakaan siitä kun tulee porukkaa kyytiin ja mersu narisee niinkuin vanha hetekka.. :?
Tuikutusta Oulun kuppeessa
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
Vastaa Viestiin