
W124 420 ostamassa
Onhan komea auto! Onnittelut!
...kelpaisi CE:henkin tuollanen kone
...kelpaisi CE:henkin tuollanen kone

MB EQC 400 4matic Edition AMG
MB 320 CE Sportline (C124)
MB Vito 111cdi (W447)
Ducati Diavel Dark
ex: S205 C63 AMG 2016, W176 A180 cdi AMG Styling 2013, C238 E220d Business AMG 2018, SL500 1994, E63 AMG 2011, E350cdi 2010, E300TDT 1998, 190E 2.3-16 1985, E300TDT 1997, 300CE 1988, 190E 2.5-16 1989
MB 320 CE Sportline (C124)
MB Vito 111cdi (W447)
Ducati Diavel Dark
ex: S205 C63 AMG 2016, W176 A180 cdi AMG Styling 2013, C238 E220d Business AMG 2018, SL500 1994, E63 AMG 2011, E350cdi 2010, E300TDT 1998, 190E 2.3-16 1985, E300TDT 1997, 300CE 1988, 190E 2.5-16 1989
On muuten tosiaan hieno auto. Onneksi olkoon!!!!!!!!
Ei siitä 2B taida hirveästi olla tarinaa käyttöohjekirjassa. En oo itsekään sen syvällisempää merkistystä sille löytänyt, kuin että ykkönen on päällä ja pysyy
Ja auton väri on muuten hyvä.
Mattokauppaan kun vaan kipität ja äkkiä ja heität hevonhelvettiin nuo kumimatot.
KL -varaosat kauppas mulle kakkosneloseen mustat HYVÄT kangasmatot ja hinta tais olla 50 eemeliä sarja. Aivan sama käyttääkö talvella vai kesällä - mulla on nelisen vuotta olleet ja tosi hyvässä kunnossa ovat vieläkin.
Niin vilkuista vielä unohtui sanoa, että älä ainakaan vaihda niitä "kirkkaita" vilkkuja. Jos jotain laitat, niin chrystalit ja sitten meneekin vaihtoon myös umpiot, että sopivat yhteen
(tosin tuohon malliin ne umpiotkin saa kohtuuhintaan)
Ei siitä 2B taida hirveästi olla tarinaa käyttöohjekirjassa. En oo itsekään sen syvällisempää merkistystä sille löytänyt, kuin että ykkönen on päällä ja pysyy

Ja auton väri on muuten hyvä.
Mattokauppaan kun vaan kipität ja äkkiä ja heität hevonhelvettiin nuo kumimatot.
KL -varaosat kauppas mulle kakkosneloseen mustat HYVÄT kangasmatot ja hinta tais olla 50 eemeliä sarja. Aivan sama käyttääkö talvella vai kesällä - mulla on nelisen vuotta olleet ja tosi hyvässä kunnossa ovat vieläkin.
Niin vilkuista vielä unohtui sanoa, että älä ainakaan vaihda niitä "kirkkaita" vilkkuja. Jos jotain laitat, niin chrystalit ja sitten meneekin vaihtoon myös umpiot, että sopivat yhteen

MB S 320CDi W221 2007
ex MB R350 2006 W251 (liikaa vikoja)
ex MB Sprinter 315 A 2008 W906 (käytännöllisin)
ex MB S 320 2000 W220
ex MB 350SE 1976 W116 (aito klassikko)
ex MB 420SE 1988 W126
ex MB 300 TD A Elegance Carlsson 1999 W210
ex MB 316 A Sprinter 2004
ex SL 600 1993 R129 (hienoin - nyyh...)
ex SEC 420 1987 S126 (kaunein)
ex 230E A 1990 W124
ex 300D A 1983 W123
ex 230E A 1981 W123
ex 220D 1975 W115
etc.
ex MB R350 2006 W251 (liikaa vikoja)
ex MB Sprinter 315 A 2008 W906 (käytännöllisin)
ex MB S 320 2000 W220
ex MB 350SE 1976 W116 (aito klassikko)
ex MB 420SE 1988 W126
ex MB 300 TD A Elegance Carlsson 1999 W210
ex MB 316 A Sprinter 2004
ex SL 600 1993 R129 (hienoin - nyyh...)
ex SEC 420 1987 S126 (kaunein)
ex 230E A 1990 W124
ex 300D A 1983 W123
ex 230E A 1981 W123
ex 220D 1975 W115
etc.
On on komia. Värikin, ja ennen muuta vilkkujen väri.
Vielä, kun ei ole mitään tunnuksiakaan, niin melkoinen sleeperi.
Millaistas soundia tuommoinen V8- kakkosnelonen muuten pitää, mersumaisen hiljaista vai jenkkihenkistä jylyä?

Vielä, kun ei ole mitään tunnuksiakaan, niin melkoinen sleeperi.
Millaistas soundia tuommoinen V8- kakkosnelonen muuten pitää, mersumaisen hiljaista vai jenkkihenkistä jylyä?
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
Jep, mitään ei löydy takaa, mikä antaisi vihiä koneesta. Paitsi tuplaulostulo kuin kolmesatasessaki.Aku P kirjoitti:On on komia. Värikin, ja ennen muuta vilkkujen väri.![]()
Vielä, kun ei ole mitään tunnuksiakaan, niin melkoinen sleeperi.
Millaistas soundia tuommoinen V8- kakkosnelonen muuten pitää, mersumaisen hiljaista vai jenkkihenkistä jylyä?
Kone on mersumaisen hiljainen. Siinä 4000rmp kohdalla rupee sisälle kuulumaan jotakin murinaa ja pihalle nyt vähä aikaisemminm jos on korvamiehiä

Eli B-asennossa lähtee ykkösellä liikenteeseen, eikä käytä muita vaihteita ja 2-asennossa käyttää vain 1 ja 2-vaihdetta.SekkiC126 kirjoitti:On muuten tosiaan hieno auto. Onneksi olkoon!!!!!!!!
Ei siitä 2B taida hirveästi olla tarinaa käyttöohjekirjassa. En oo itsekään sen syvällisempää merkistystä sille löytänyt, kuin että ykkönen on päällä ja pysyy![]()
Lähtee ykkösellä, jos valitsin asennossa S(ei ole sport..) ja painaa kaasua tarpeeksi, siis valitsemen ollessa paikassa kuin paikassa, siis eteenpäin vaihteessa.
W903 316cdi
W124 500E
Dodge Stealth R/T TT
Mustang '72 Convertible
W124 500E
Dodge Stealth R/T TT
Mustang '72 Convertible
Madaltaa...hmmm...no onhan se tietenkin tietenkin siinä tapauksessa, jos se näyttää säihähtäneeltä ja hypänneeltä
Muuten kyllä orggis kuulostaa aika hyvältä tuollaisen helmen ollessa kyseessä. Mitkä vanteet+renkaat siinä on?

Muuten kyllä orggis kuulostaa aika hyvältä tuollaisen helmen ollessa kyseessä. Mitkä vanteet+renkaat siinä on?
MB S 320CDi W221 2007
ex MB R350 2006 W251 (liikaa vikoja)
ex MB Sprinter 315 A 2008 W906 (käytännöllisin)
ex MB S 320 2000 W220
ex MB 350SE 1976 W116 (aito klassikko)
ex MB 420SE 1988 W126
ex MB 300 TD A Elegance Carlsson 1999 W210
ex MB 316 A Sprinter 2004
ex SL 600 1993 R129 (hienoin - nyyh...)
ex SEC 420 1987 S126 (kaunein)
ex 230E A 1990 W124
ex 300D A 1983 W123
ex 230E A 1981 W123
ex 220D 1975 W115
etc.
ex MB R350 2006 W251 (liikaa vikoja)
ex MB Sprinter 315 A 2008 W906 (käytännöllisin)
ex MB S 320 2000 W220
ex MB 350SE 1976 W116 (aito klassikko)
ex MB 420SE 1988 W126
ex MB 300 TD A Elegance Carlsson 1999 W210
ex MB 316 A Sprinter 2004
ex SL 600 1993 R129 (hienoin - nyyh...)
ex SEC 420 1987 S126 (kaunein)
ex 230E A 1990 W124
ex 300D A 1983 W123
ex 230E A 1981 W123
ex 220D 1975 W115
etc.
kannattaa kyllä panostaa laadukkaaseen iskari+jousi settiin jos meinaat
autoasi madaltaa---->hintaahan saattaa hieman kertyä,mutta kyydistä
tulee siten mukava ja sporttinen...
tahtoo olla että vakioiskareilla ja madallusjousilla autosta tulee melko kenguru montuissa
niin ja hakkaa orggis iskarit paskaks....
autoasi madaltaa---->hintaahan saattaa hieman kertyä,mutta kyydistä
tulee siten mukava ja sporttinen...
tahtoo olla että vakioiskareilla ja madallusjousilla autosta tulee melko kenguru montuissa


ex: Mercedes w210 e320 m112 -98
ex: Mercedes w115 220d -74
ex:Mercedes w124 300e -86 "USA"
ex: Mercedes w115 220d -74
ex:Mercedes w124 300e -86 "USA"
Loistava hankinta! Onnittelen! Ihan saman värinen kuin oma taannoinen kakkosneloseni. Ja vieläpä samanlaisilla vanteillakin!Wikke kirjoitti:,,,väri on SE AINOA OIKEA

Mitä TELE-AID tekee Euroopassa? Onko se käytössä vanhallakin mantereella? Nykyisissä jenkkimallin autoissani on Tele Aid. Ja se on systeemi, joka a) soittaa erillisen Tele Aid-puhelinpalikan avulla automaattisesti hätäpuhelun, jos airbagit laukeavat ja b) lisää autoon nappulan, jota painamalla voi soittaa "Personal Conciergelle" joka järjestää vaikkapa pöydän reitin varrella olevasta ravintolasta. Tässä mainosteksti, mitä Tele Aid tekee Amerikan mantereella.Tabuli kirjoitti:...855 V140 M119 with NAG (с 19.06.1996 по 19.10.1997)
telephone TELE-AID, Nokia, D-net ...
Ja vastaus luonnolliseen kysymykseen, olenko itse yksi niistä, jotka maksavat $450/ vuosi siitä, että joku tilailee teatterilippuja minun rahoillani: "No, en."
-T
[img]http://www.iki.fi/eerola/signature.jpg[/img]
[img]http://www.iki.fi/eerola/signature.jpg[/img]
On Tele-Aid toiminut Saksassa kauemmin kuin siellä
Uusissa malleissahan on tuohon vielä se 'pienempi hätä' toiminto, joka lähettää vikakoodin lähimmälle "Veholle" ja tiepalvelun hätiin jos hajoo jonnekin korpeen. Tiedä sitten kuinka tuossa 'satakakslankussa' täällä Tele-aid ei toimi vielä.

Uusissa malleissahan on tuohon vielä se 'pienempi hätä' toiminto, joka lähettää vikakoodin lähimmälle "Veholle" ja tiepalvelun hätiin jos hajoo jonnekin korpeen. Tiedä sitten kuinka tuossa 'satakakslankussa' täällä Tele-aid ei toimi vielä.
Tiedät paikan, kokeile
Wikke kirjoitti:Niin, populäärimallisilla vilkuilla tarkoitan niitä värittömiä etuvilkkuja ja punasavu-takavaloja, jotka ovat nykyään joka kakkosnelosessaTabuli kirjoitti:Populäärimalli?Wikke kirjoitti:Ai niin, piti vielä lisätä: älä vaan mene vaihtamaan noita vilkkuja populäärimalleihin
Marko M kirjoitti:Oikein hieno, upea väri ja tyylikkäät vilkut![]()
SekkiC126 kirjoitti:Niin vilkuista vielä unohtui sanoa, että älä ainakaan vaihda niitä "kirkkaita" vilkkuja. Jos jotain laitat, niin chrystalit ja sitten meneekin vaihtoon myös umpiot, että sopivat yhteen (tosin tuohon malliin ne umpiotkin saa kohtuuhintaan)
Jumalation, täällähän puhutaan ihan asiaa!


H&R:llä on ainakin ja taitaa jopa täyttää laadukkaan kriteerit. Lista hinta oli 400E:lle muistaakseni n 400€, josta sitten ehkä jotain rabattia. Jousia taitaa olla ainakin KL:ssä ja aika monessa varaosaliikkeessä. Jotain aika isoa eroa on 500E:n ja 400E:n alustoissa, kun jousia kyselin, niin hintaeroa oli yli 200€. Siis pelkät jouset..Wikke kirjoitti: Kyllä se pysyy aika orginaalina. Madaltaa ajattelin vähän. Mistähän kannattais jousia etsiä?
Onko tuossa tasonsäädöllinen perä? Jos on, niin ei tarvi uusia kuin etuiskarit, taitaa antaa sen verran madaltaa takapään säätö. Ja viisaammat kertoo, jos taas metsässä.
W903 316cdi
W124 500E
Dodge Stealth R/T TT
Mustang '72 Convertible
W124 500E
Dodge Stealth R/T TT
Mustang '72 Convertible
Eikö 500 E:ssä ole omasta takaa jo "Sportline"-alusta? 400 E kuuluu vielä ns. normialustojen kastiin.PT kirjoitti:H&R:llä on ainakin ja taitaa jopa täyttää laadukkaan kriteerit. Lista hinta oli 400E:lle muistaakseni n 400€, josta sitten ehkä jotain rabattia. Jousia taitaa olla ainakin KL:ssä ja aika monessa varaosaliikkeessä. Jotain aika isoa eroa on 500E:n ja 400E:n alustoissa, kun jousia kyselin, niin hintaeroa oli yli 200€. Siis pelkät jouset..Wikke kirjoitti: Kyllä se pysyy aika orginaalina. Madaltaa ajattelin vähän. Mistähän kannattais jousia etsiä?
Onko tuossa tasonsäädöllinen perä? Jos on, niin ei tarvi uusia kuin etuiskarit, taitaa antaa sen verran madaltaa takapään säätö. Ja viisaammat kertoo, jos taas metsässä.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Wikke kirjoitti:Kyllä se pysyy aika orginaalina. Madaltaa ajattelin vähän...
Aikalailla originaalin 500E-tyylisen madalluksen saisi varmastikin Eibachin jousilla. H&R tekee madalluksen hiukan erilaisella nokka-perä -tasapainolla ja tuo muutenkin enemmän alas. Itse äänestän edelleen Eibachin puolesta vaikka nykyautossani onkin H&R:t. Eibach on mielestäni aika Sportline-tyylinen sekä madalluksen määrän että tuntuman puolesta.Timo L. kirjoitti:...Eikö 500 E:ssä ole omasta takaa jo "Sportline"-alusta? 400 E kuuluu vielä ns. normialustojen kastiin.
-T
[img]http://www.iki.fi/eerola/signature.jpg[/img]
[img]http://www.iki.fi/eerola/signature.jpg[/img]
Ei ole perän säätöä.
Vanteet on nua mitkä kuvassa näkyy (carlssonin) 17/8"
Kyllä se sais tipahtaa tuosta ehkä vähä enemmänkin kun sportlinet on.
Kannattaako saksasta tilata alustasarjaa?
Tietääkö kukaan mitään sivuja mistä vois tutkailla?
Sitte tota, mikäs on se joku säätörulla joka on sielä närhenmunien takana pellissä kiinni. En nyt muista mitä siinä lukee, mutta alin teksti oli KAT.
Kuvaa ei nyt tähänhätään löydy, mutta yritän käydä räpsäisemässä sellaisen, jos ei tua kysymys oikein avaudu..
Ohjekirjastahan se löytyis, mutta ei tällä mun kielipäällä siitä ota selvää.
Niin ja jos kattien tilalle vaihtais suoratputket niin muuttuisko ääni miehekkäämmäksi, mutta ei huomiotaherättäväksi?
Muokkaus:
Ja kumit on 225/45
Vanteet on nua mitkä kuvassa näkyy (carlssonin) 17/8"
Kyllä se sais tipahtaa tuosta ehkä vähä enemmänkin kun sportlinet on.
Kannattaako saksasta tilata alustasarjaa?
Tietääkö kukaan mitään sivuja mistä vois tutkailla?
Sitte tota, mikäs on se joku säätörulla joka on sielä närhenmunien takana pellissä kiinni. En nyt muista mitä siinä lukee, mutta alin teksti oli KAT.
Kuvaa ei nyt tähänhätään löydy, mutta yritän käydä räpsäisemässä sellaisen, jos ei tua kysymys oikein avaudu..
Ohjekirjastahan se löytyis, mutta ei tällä mun kielipäällä siitä ota selvää.
Niin ja jos kattien tilalle vaihtais suoratputket niin muuttuisko ääni miehekkäämmäksi, mutta ei huomiotaherättäväksi?
Muokkaus:
Ja kumit on 225/45
Viimeksi muokannut Tabuli, To 20.10.2005 00:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kappas, tainnutkin mennä taas jo vähän aikaa edellisestä kysyjästäTabuli kirjoitti:Ei ole perän säätöä.
Vanteet on nua mitkä kuvassa näkyy (carlssonin) 17/8"
Kyllä se sais tipahtaa tuosta ehkä vähä enemmänkin kun sportlinet on.
Kannattaako saksasta tilata alustasarjaa?
Tietääkö kukaan mitään sivuja mistä vois tutkailla?
Sitte tota, mikäs on se joku säätörulla joka on sielä närhenmunien takana pellissä kiinni. En nyt muista mitä siinä lukee, mutta alin teksti oli KAT.
Kuvaa ei nyt tähänhätään löydy, mutta yritän käydä räpsäisemässä sellaisen, jos ei tua kysymys oikein avaudu..
Ohjekirjastahan se löytyis, mutta ei tällä mun kielipäällä siitä ota selvää.
Niin ja jos kattien tilalle vaihtais suoratputket niin muuttuisko ääni miehekkäämmäksi, mutta ei huomiotaherättäväksi?

Joo, ei löydy ohjekirjasta tuota nappulaa, kylläkin melkein saman näköinen. Eli ohjekirjassa on se 95 / 98-bensan valinta säätimen kuva (joka sijaitsisi kuskinpuolella eri kohdassa)
Eroa ulkonäöllisesti ei ole muuta kuin se, että bensavalitsemessa on numerot ja välissä kaksi kirjainta eli 1 2 3 e 5 s 6 7 siis tuohon tyyliin (ei siis ihan varmasti numerot olleet 7:n asti, eikä kirjaimia muista...
Sinun autossasi on vain numeroita 1 2 3 4 5 6 7 (mihin ne nyt taas menikään, oisko ollu viellä 8?) Ja pitäisi olla sinetti siinä päällä. Jos ei ole, niin jossain vaiheessa on ollut Mersumaista nykimistä autossa ja jotain huolia ruiskun / sytytyksen kanssa ja ollut säädettävänä.
Tuolla nupikalla säädetän VIIMEISET säädöt ruiskun ohjelmaan ja sytyksiin. Eri numeroihin kun siirretään, niin säätää tietyissä koneenlämmöissä tiettyjä asioita. Minulla on ne kyllä ylhäällä, mutta periaatteessa niillä tiedoilla ei normaali tallaaja tee yhtään mitään... Eli jos on häikkää, niin ensiksi kaikki muut läpi ja kuntoon ja jos tarvetta, niin sitten tuolla.
Ja jos haluat kuitenkin kokeilla, niin alkaa tulla mielenkiintoisia pätkimisiä ja huonoa käyntiä koneeseen. Itse uteliaisuuttani kokeilin

Ja sitten se esiin tuleva kysymys ja siihen vastaus. Ei, sillä nappulalla ei saa
lisää tehoa autoon

W903 316cdi
W124 500E
Dodge Stealth R/T TT
Mustang '72 Convertible
W124 500E
Dodge Stealth R/T TT
Mustang '72 Convertible
- Manu300cea24
- Mersumies
- Viestit: 3989
- Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
- Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"
Ootpa saanu tosi siistin yksilön haltuun!!!Tabuli kirjoitti:Kiitos kiitos. Vielä kun olis täysin musta.Wikke kirjoitti:Onpas hieno auto! Onneksi olkoon! Ja ennenkaikkea väri on SE AINOA OIKEA
Sehän näyttää kun tehtaalta olisit hakenu!!
Tuommosta kärryä en ainakaan ite menis missään vauheessa hävittää.
(jos ei ihan pakko ole)
Kiitos kiitos.Manu300cea24 kirjoitti:Ootpa saanu tosi siistin yksilön haltuun!!!Tabuli kirjoitti:Kiitos kiitos. Vielä kun olis täysin musta.Wikke kirjoitti:Onpas hieno auto! Onneksi olkoon! Ja ennenkaikkea väri on SE AINOA OIKEA
Sehän näyttää kun tehtaalta olisit hakenu!!
Tuommosta kärryä en ainakaan ite menis missään vauheessa hävittää.
(jos ei ihan pakko ole)
Eipä ole tarkoituskaan hävittää.
Paitsi, että ostopäivän jälkeen meinas heti joku corolla (vai oliko se fiesta, micra) ajaa kylkeen
