Aika tarkkaan oli 23EYKK. Tarkimmin sen saa tuolla tipalla katsottua eli ruuvaa halutun ennakon viisarin kohdalle, pumppu paikalleen ja sitten käänteleen pumppua sen verran että dieseliä tippuu sopivasti (1tippa/sekunti). Tippamenetelmä vaatii enemmän aikaa ja ähräämistä kuin mitä tässä on kuvattu, aivan riittävän tarkasti sen saa tuolla lukitusmenetelmällä. Itse tarkistin lähinnä varmuuden vuoksi sattuneesta syystä.jari_w123 kirjoitti:Oli todella hyvät nuo pumpun ajoitus ohjeet.Tuliko kuinka tarkasti kohdalleen kun tarkastit joutsen kaulalla?Onko muuten mikä kierteen nousu tuossa Banjo pultissa\pystyiskö tehä tavallisesta pultista. <klips>

Kierrettä en nyt muista, mutta omista varastoista löytänyt tavallisista pulteista. Verrokkikierteen saat kun irroitat sen suojatulpan siitä lukitusreiästä (kiinni kuusiokololla).
Kyllä tähänkin koneeseen olisi voinut (omasta mielestä pitänyt) tehdä vielä yhtä ja toista. Pysyypähän mieli virkeänä ja vapaa-ajan ongelmia ei ilmene kun on mitä suunnitella.
