mb 300cd projekti... (123) -1976

Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.
Avatar
sakke0207
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 292
Liittynyt: Ke 04.01.2006 09:48
Paikkakunta: turku

300cd

Viesti Kirjoittaja sakke0207 »

ok...

tuokin oli ihan uusi juttu..

oiskos jollain joku webbisivu josta vois kattoo noit 123 varusteita+ sun muuta...
jos mä löydän jostain coupen penkit niin mistä sais verhoilut halvalla, taikka mistä löytyis koko verhoilut ..
ja mistäköhän löytyis etu,taka,sivulasien tiivisteitä (uusia) ja ovi ja takalaatikon tiivisteitä... onkos suomessa simmosta liikettä joka möisi halvemmalla kuin veho... :wink:
Mb 300tdt -91
Mb 300tdt st -91
Mb 230ce -89
Mb 220B -70 MR
Avatar
Sami.M
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 424
Liittynyt: Su 18.09.2005 23:06
Paikkakunta: Ulvila / Pori

Viesti Kirjoittaja Sami.M »

VW Golf Variant TDi -97 ++90hv++
[url=http://kotisivu.dnainternet.fi/bluebeas/Merssu/]MB 190E 2.0 -87 (kuvat)[/url]
[url=http://kotisivu.dnainternet.fi/bluebeas/Merssu/Miitti%2016-10-05%20Pori/]Porin miitti 16.10.05[/url]
Avatar
sakke0207
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 292
Liittynyt: Ke 04.01.2006 09:48
Paikkakunta: turku

300cd

Viesti Kirjoittaja sakke0207 »

milläs tommosesta 2,3 kaasari koneesta sais tehoja irti?
mutta ei kuitenkaan kulutus suurentuisi aivan järjettömiin...

peltipakosarja
pakoputki
kaasari
kannnesta pois ja pako ja imu puolet isommiksi
muita? tai kannattaako tommosta edes virittää? :roll:
Mb 300tdt -91
Mb 300tdt st -91
Mb 230ce -89
Mb 220B -70 MR
Avatar
Leka
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 1403
Liittynyt: Ma 18.08.2003 21:26
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja Leka »

Ei tuota museomoottoria rehellisesti sanottuna kannata järjen tai kustannusten nimissä alkaa kummemmin virittelemään. Lisätehon tarpeessa kannattaa vaihtaa saman tien uudempi 2,3-ruiskukone (M102) 136 hv tai kuusipyttyinen 2,8-twincam (M110) 185 hv.

Voi olla hankalaa löytää tänäpäivänä coupen erikoisosia. Uusia ikkuna- ja ovitiivisteitä on joskus kyselty Vehosta ja hinnat ovat niin tähtitieteellisiä, ettei niistä uskalla edes mainita. Mutta esim. se takaluukun tiiviste on sama kuin limousine-malleissa ja niitä saa monesta paikasta KL-varaosat, RTO-tuonti, Merteil ym... Toki coupen osien saatavuutta kannatta kysellä myös noista.

Sisustuksista, väreistä ja sterkoista on hyvin kuvia tuolla :arrow: http://www.astralsilber.de/

http://www.vfw123.de/ tuolla on myös hyvin juttua mm. varustekoodeista ja mallisarjasta yleensä, tosin aatun kielellä.
Avatar
sakke0207
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 292
Liittynyt: Ke 04.01.2006 09:48
Paikkakunta: turku

300cd

Viesti Kirjoittaja sakke0207 »

tässä kuvaa rekisteriotteesta:

http://img233.imageshack.us/my.php?imag ... 2224cn.jpg

nyt sit taas simmonen kysymys. että kuinkas paljon noita varusteita tästä autosta saa vaihtaa?

eli jos vaihdan penkit,kojelaudan niin tuleeko prosentteja?
taikka jos vaihdan koneen ja vaihteiston nuorempaan, mutta saman kokoisiin..

:roll:
Mb 300tdt -91
Mb 300tdt st -91
Mb 230ce -89
Mb 220B -70 MR
Avatar
sooppa
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1164
Liittynyt: Ke 16.06.2004 18:51
Paikkakunta: vaasa

Re: 300cd

Viesti Kirjoittaja sooppa »

Jos vaihat kojetaulun,penkit ym normaalia niin ei ne konttorilla niihin enää puutu mutta koneen/laatikonvaihto ei taida enää onnistua,foorumilla on juttua toisestakin coupe projektista joka epäselvyyksien takia myynnissä.Rekkariotteessa merkintä 220d eli onkos kanta-auto ollut -76 220d?
Takaluukun ja tuulilasin tiivisteet on samat kun sedanissa,takalasin tiivisteestä en ole täysin varma.Erikois tiivisteitä myy oitracon oy raumalla mutta hankala tavoittaa ainakin sähköpostilla.Voin ottaa sen tiedossani olevan coupen rekkarin ylös (jos siinä kilvet on) ja laittaa yv:llä. :wink:
vw golf variant -97,vw vento -96.
Petehri
Yhteistyökumppani
Yhteistyökumppani
Viestit: 1733
Liittynyt: Ke 08.10.2003 15:26
Paikkakunta: Loimaa

Viesti Kirjoittaja Petehri »

Kaikki ne osat mitkä on kertaalleen vaihdettu saa vaihtaa uudestaan ilman uusia prosentteja.



Melko tutun näköinen auto muuten. Ostitko Loimaan suunnalta tuon?
Avatar
sakke0207
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 292
Liittynyt: Ke 04.01.2006 09:48
Paikkakunta: turku

Viesti Kirjoittaja sakke0207 »

ok...

eli uskallan vaihtaa penkit ja kojelaudan...
mutta, mahtaisko katsastusmies huomata jos laittais 5 vaihteisen toosan paikalle.. ja laittaa normin 4 vaihteisen nupin taikka ton puunupin jonka mun on tarkoituskin laittaa... onkos tossa 5 vaihteisessa toosassa pakki samassa kohdassa kuin 4 vaihteisessa? ja mahtaakos pensan kulutus tippuu jos laittaa ton viis vaihteisen toosan paikalle? ja mahtaakos huippunopeus lisääntyä?
juu taitaapa kanta-auto ollu kiisseli...

muuten onkos toi sun mese myytävänä nettiautossa? jos on niin myytkös vanteet mulle? :roll:
Mb 300tdt -91
Mb 300tdt st -91
Mb 230ce -89
Mb 220B -70 MR
Avatar
sakke0207
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 292
Liittynyt: Ke 04.01.2006 09:48
Paikkakunta: turku

Viesti Kirjoittaja sakke0207 »

juu loimaaltapa hyvinkin... mites niin? tunnetko auton edellisen omistajan?
on muuten helkutin ruosteeton yksilö toi mb johtunee varmaan siitä kun on ollut suomessa niin vähän aikaa... ainoat ruosteet löytyy konepellistä ja etu puskurin alla olevasta helmasta... :wink:
Mb 300tdt -91
Mb 300tdt st -91
Mb 230ce -89
Mb 220B -70 MR
Avatar
sakke0207
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 292
Liittynyt: Ke 04.01.2006 09:48
Paikkakunta: turku

300cd

Viesti Kirjoittaja sakke0207 »

missähän vika on kun tänään yritin meseä käymään niin ei tahtonut lähteä käymään. noin 10-13 min starttauksen jälkeen hörähti ja sit sammus taas, mutta sen jälkeen se lähti käymään, mutta kun yritti kaasua painaa niin tukehtui...
ja nyki ajossa tasasilla kierroksilla..
ja kuluttaa mun mielestä ihan kauheasti tankkasin tossa viime viikolla 35l tankkiin ja varoitusvalo paloi silloin tankki nousi noin puoleen väliin.. .
ajoin salo-turku välin edestakaisin 120km ja kun tulin sieltä niiin valo paloi jälleen...

mitäs tommosen mesen pitäis viedä? 9-11l/100km?

sytkä ja kaasari säädetty edellisen omistajan toimesta...
Mb 300tdt -91
Mb 300tdt st -91
Mb 230ce -89
Mb 220B -70 MR
Avatar
sooppa
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1164
Liittynyt: Ke 16.06.2004 18:51
Paikkakunta: vaasa

Viesti Kirjoittaja sooppa »

[quote="Petehri"]Kaikki ne osat mitkä on kertaalleen vaihdettu saa vaihtaa uudestaan ilman uusia prosentteja.

Niin saa vaihtaa samanlaisiin mutta ei esim konetta uudempaan ja turbotuskin luetaan nykyään koneenvaihdoksi.
vw golf variant -97,vw vento -96.
Avatar
sakke0207
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 292
Liittynyt: Ke 04.01.2006 09:48
Paikkakunta: turku

300cd

Viesti Kirjoittaja sakke0207 »

mutta jos haluaa laittaa koneeksi 280 twincamin niin joutuukos siitä sit maksaa jotain veroa?
Mb 300tdt -91
Mb 300tdt st -91
Mb 230ce -89
Mb 220B -70 MR
Avatar
Esa H.
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3619
Liittynyt: To 18.12.2003 11:02
Paikkakunta: Nastola

Re: 300cd

Viesti Kirjoittaja Esa H. »

sakke0207 kirjoitti:mutta jos haluaa laittaa koneeksi 280 twincamin niin joutuukos siitä sit maksaa jotain veroa?
Niin ovat herrat suuressa viisaudessaan määränneet vaihtoprosenteiksi koneen osalta 12 ja vaihdelaatikon 9. Eli siis yli 50 prosentin mennessä vero kilahtaa :twisted:
w220 S320 -99
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)

ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)
Avatar
sakke0207
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 292
Liittynyt: Ke 04.01.2006 09:48
Paikkakunta: turku

300cd

Viesti Kirjoittaja sakke0207 »

onkos yhtään hajua mitäs tommonen vero on?


:roll:
Mb 300tdt -91
Mb 300tdt st -91
Mb 230ce -89
Mb 220B -70 MR
Avatar
tgts
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 190
Liittynyt: To 25.11.2004 22:37
Paikkakunta: Parainen

Viesti Kirjoittaja tgts »

Homma meni ainakin vielä jokin aika sitten niin, että jos vaihdettujen osien määrä ylitti 50 prosenttia, meni autovero uudelleen maksuun. Se laskettiin uudesta vastaavasta autosta, joten summasta tuli tähtitieteellinen. Käsittääkseni auton piti läpäistä myös uuden auton päästö- ym. vaatimukset, joten käytännössä noista prosenttiongelmaisista tuli varaosa-autoja tai sitten menivät vientiin.

Nyt AKE:n sivuilla tätä koskeva sivu on päivityksessä, joten jotain muutosta on ilmassa. Kaiketi vanhoja muutaman tonnin autoja ei enää hirveästi kyttäillä. Mutta kyllä mua silti pelottaisi, jos tietäisin autossani olevan jotain hämärää alkuperäisten osien suhteen. Veron kai maksaa se joka on osat vaihtanut, mutta esson baarin mukaan on auton sen hetkinen omistaja voinut joutua maksumieheksi. Ainakin konttorilla pelottelivat kovin siihen aikaan kun ajelin korinvaihto-S123:lla.

Korjatkaa jos oli virheitä...
W123 240D -84 // S124 300TDT -92 // W126 280SE -85
Avatar
sakke0207
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 292
Liittynyt: Ke 04.01.2006 09:48
Paikkakunta: turku

300cd

Viesti Kirjoittaja sakke0207 »

vitsi se olis hiukan hyvä juttu jos verotus tippuis... vois vaihtaa tohon mun meseen vaikka tommosen 280twincam ja viisvaihteinen toosan... "KYLLÄ LÄHTEE" 8)
Mb 300tdt -91
Mb 300tdt st -91
Mb 230ce -89
Mb 220B -70 MR
Avatar
sakke0207
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 292
Liittynyt: Ke 04.01.2006 09:48
Paikkakunta: turku

Viesti Kirjoittaja sakke0207 »

tässä on tämmönen toinen ikuisuus projekti auto ei ole minun omistuksessa vaan tyttöystäväni isän...

tässä kuvia mersusta:

http://img442.imageshack.us/my.php?image=m14si.jpg

http://img442.imageshack.us/my.php?image=m21cg.jpg

http://img442.imageshack.us/my.php?image=m30qp.jpg

http://img442.imageshack.us/my.php?image=m45qq.jpg

http://img442.imageshack.us/my.php?image=m56hh.jpg

http://img442.imageshack.us/my.php?image=m67jg.jpg

http://img442.imageshack.us/my.php?image=m76zl.jpg

http://img442.imageshack.us/my.php?image=m87yr.jpg

http://img274.imageshack.us/my.php?image=m95fk.jpg

http://img274.imageshack.us/my.php?image=m102vh.jpg

auto on pohjasta täysin mätä kori on retkahtanut keskeltä.. kone on 280 twincam ja automaattivaihteisto sähköikkunat ja kattoluukku... tähänkin projektiin saa tarjota kaikkia osia, myös hyvä varaosa-auto kiinnostaa..
Mb 300tdt -91
Mb 300tdt st -91
Mb 230ce -89
Mb 220B -70 MR
Avatar
adenauer300
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 1866
Liittynyt: Ma 14.04.2003 13:05
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja adenauer300 »

tgts kirjoitti:Homma meni ainakin vielä jokin aika sitten niin, että jos vaihdettujen osien määrä ylitti 50 prosenttia, meni autovero uudelleen maksuun. Se laskettiin uudesta vastaavasta autosta, joten summasta tuli tähtitieteellinen. Käsittääkseni auton piti läpäistä myös uuden auton päästö- ym. vaatimukset, joten käytännössä noista prosenttiongelmaisista tuli varaosa-autoja tai sitten menivät vientiin.

Nyt AKE:n sivuilla tätä koskeva sivu on päivityksessä, joten jotain muutosta on ilmassa. Kaiketi vanhoja muutaman tonnin autoja ei enää hirveästi kyttäillä. Mutta kyllä mua silti pelottaisi, jos tietäisin autossani olevan jotain hämärää alkuperäisten osien suhteen. Veron kai maksaa se joka on osat vaihtanut, mutta esson baarin mukaan on auton sen hetkinen omistaja voinut joutua maksumieheksi. Ainakin konttorilla pelottelivat kovin siihen aikaan kun ajelin korinvaihto-S123:lla.

Korjatkaa jos oli virheitä...
Jees , eli jos % menee yli 50, niin verohan siitä mätkähtää

Vero määräytyy uuden vastaavan auton hinnasta, eli tässä tapauksessa 220/230 C-mallin mukaan. Tästä uuden hinnasta saa kuukausikohtaisen vähennyksen ( 2006-1976 = noin 30 vuotta ), eli maksettavaksi jää noin 2500 - 5000€ ( pystyyhän sen suurinpiirtein laskemaan, jos vain jaksasisi ).
Veron maksaa se jonka omistus aikana autoa muutetaan, eli jos itse muutat ja viet konttorille , niin sinä maksat, jos taas autoa on jo muutettu, ja se huomataan katsastuksesessa on maksajan löytyminen jo vaikeampaa, joku jokatapauksessa maksaa.......

Auton ei tarvitse täyttää verotushetken pakokaasu/turvallisuus vaatimuksia, vaan se on oltava ko asioiden puolesta samanlainen kuin valmistumisvuosina, eli 1976-1985?
Mersut: 1952 W186 / 1957 W180 / 1968 W108 / 1981 W123 / 1989 C126 / 2001 W210
+ prätkiä ja mopoja läjä

Kuvia romuista:

http://s253.photobucket.com/user/adenauer300/library/?page=0
Avatar
tgts
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 190
Liittynyt: To 25.11.2004 22:37
Paikkakunta: Parainen

Viesti Kirjoittaja tgts »

adenauer300 kirjoitti:
Vero määräytyy uuden vastaavan auton hinnasta, eli tässä tapauksessa 220/230 C-mallin mukaan. Tästä uuden hinnasta saa kuukausikohtaisen vähennyksen ( 2006-1976 = noin 30 vuotta ), eli maksettavaksi jää noin 2500 - 5000€ ( pystyyhän sen suurinpiirtein laskemaan, jos vain jaksasisi )
Kappas, tämä on ilmeisesti aika uusi juttu tuo kuukausikohtainen vähennys? Aika huojentavaa korinvaihtoauton omistajaa ajatellen. Vois kyllä AKE tiedottaa asioista vähän tehokkaammin, se asiaa käsittelevä sivukin on ollut päivityksessä jo iät ja ajat.
W123 240D -84 // S124 300TDT -92 // W126 280SE -85
Avatar
sooppa
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1164
Liittynyt: Ke 16.06.2004 18:51
Paikkakunta: vaasa

Re: 300cd

Viesti Kirjoittaja sooppa »

sakke0207 kirjoitti:vitsi se olis hiukan hyvä juttu jos verotus tippuis... vois vaihtaa tohon mun meseen vaikka tommosen 280twincam ja viisvaihteinen toosan... "KYLLÄ LÄHTEE" 8)
Aika mopo tuo 280 tc on,tutun vanhemmilla on tuollainen sedan 280 tc ruisku ja automaatti,laiska ja 20L/100km.Ei onnistu koneenvaihto tuohon sun korinvaihtotapaukseen,5-laatikon vois hyvällä tuurilla kenenkään huomaamatta saada vaihettua mutta konetta ei.
vw golf variant -97,vw vento -96.
Avatar
raul
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 2966
Liittynyt: Ma 09.06.2003 13:22
Paikkakunta: Etelä

Re: 300cd

Viesti Kirjoittaja raul »

sooppa kirjoitti:
sakke0207 kirjoitti:vitsi se olis hiukan hyvä juttu jos verotus tippuis... vois vaihtaa tohon mun meseen vaikka tommosen 280twincam ja viisvaihteinen toosan... "KYLLÄ LÄHTEE" 8)
Aika mopo tuo 280 tc on,tutun vanhemmilla on tuollainen sedan 280 tc ruisku ja automaatti,laiska ja 20L/100km.Ei onnistu koneenvaihto tuohon sun korinvaihtotapaukseen,5-laatikon vois hyvällä tuurilla kenenkään huomaamatta saada vaihettua mutta konetta ei.
Säädöt vituillaan, niitä on terveitä ja vähemmän terveitä yksilöitä. :wink:
Avatar
sooppa
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1164
Liittynyt: Ke 16.06.2004 18:51
Paikkakunta: vaasa

Re: 300cd

Viesti Kirjoittaja sooppa »

No kamoon hei,80-luvun 230,250,280-tekniikka on samaa teholuokkaa kun 90-luvun 230,260 tosin noi uudemmat on varmasti pieniruokaisempia. :wink:
vw golf variant -97,vw vento -96.
Avatar
A. Hara
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 139
Liittynyt: Pe 05.12.2003 15:58
Paikkakunta: Tampere

Re: 300cd

Viesti Kirjoittaja A. Hara »

sakke0207 kirjoitti:missähän vika on kun tänään yritin meseä käymään niin ei tahtonut lähteä käymään. noin 10-13 min starttauksen jälkeen hörähti ja sit sammus taas, mutta sen jälkeen se lähti käymään, mutta kun yritti kaasua painaa niin tukehtui...
ja nyki ajossa tasasilla kierroksilla..
ja kuluttaa mun mielestä ihan kauheasti tankkasin tossa viime viikolla 35l tankkiin ja varoitusvalo paloi silloin tankki nousi noin puoleen väliin.. .
ajoin salo-turku välin edestakaisin 120km ja kun tulin sieltä niiin valo paloi jälleen...

mitäs tommosen mesen pitäis viedä? 9-11l/100km?

sytkä ja kaasari säädetty edellisen omistajan toimesta...
Kaasarin ja sytkän säädättäminen uudestaan ja ryypyn toiminnan tarkistus ei välttämättä ole huono ajatus. Säätäjiäkin on monenlaisia, itse veisin johonkin hyväksi tiedetylle ammattilaiselle. Tosin tiedän vain Treella. :?
Ja tulpat, tulpanjohdot ja jakaja.

Eikös tuossa kaasarissa ole öljyt sisällä? Kannattaa tarkistaa onko öljyä oikea määrä.

Kulutus voi olla varmaan mitä vaan esim 9-13 litran välillä maantiellä ja kaupungissa enemmän esim 15-20. Itsellä juuri laskin säätöjen jälkeen talvikaupunkiajossa isoruokaiseksi sanotulla saman ikäluokan 250-koneella 16,7 kun tehtaan ilmoitus on 16,4. Jos tuosta Salon keikasta nyt tulee noin 29 l/100km niin sehän on kyllä aivan älyttömästi. Noin vanhassa koneessa minusta kannattaa tankata 98:ia, tuskin vaikuttaa kulutukseen paljon mutta muuten voi vaikuttaa toimintaan kun on korkeaoktaaniselle suunniteltu. Venttiilinsuojalisäainetta laittaisin aina tankatessa.

Hieno projekti joka tapauksessa. Kyllä tuolla vielä varmasti on tyylikästä kruisailla. :)
S123 300TDT -85
W123 250 -79
W123 240D -80
Avatar
sakke0207
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 292
Liittynyt: Ke 04.01.2006 09:48
Paikkakunta: turku

300cd

Viesti Kirjoittaja sakke0207 »

no jos mä teen sillain, että hommaan ton coupen raulilta ja verhoilutan penkit uudelleen.. ja alkuperäis keinonahalla, ja säilytän noi alkuperäiset (siis ne jotka ovat nyt paikalla) jakkarat ja kun meen katsastukseen niin vaihdan ne paikoilleen... :roll:
Mb 300tdt -91
Mb 300tdt st -91
Mb 230ce -89
Mb 220B -70 MR
Avatar
raul
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 2966
Liittynyt: Ma 09.06.2003 13:22
Paikkakunta: Etelä

Re: 300cd

Viesti Kirjoittaja raul »

sakke0207 kirjoitti:no jos mä teen sillain, että hommaan ton coupen raulilta ja verhoilutan penkit uudelleen.. ja alkuperäis keinonahalla, ja säilytän noi alkuperäiset (siis ne jotka ovat nyt paikalla) jakkarat ja kun meen katsastukseen niin vaihdan ne paikoilleen... :roll:
Ei ei ei ei heität ne sedanin penkit myyntiin ja nää velourit tilalle, pesua kaipaavat tietenkin. Siistimmän näköinen katsastusmiehenkin mielestä kun sisustassa ei ole 2493330450000 eri väriä :idea:
Avatar
sakke0207
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 292
Liittynyt: Ke 04.01.2006 09:48
Paikkakunta: turku

300cd

Viesti Kirjoittaja sakke0207 »

mut eikös raul noi penkit oo rikki? siis verhoilut niistä?
Mb 300tdt -91
Mb 300tdt st -91
Mb 230ce -89
Mb 220B -70 MR
Avatar
sakke0207
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 292
Liittynyt: Ke 04.01.2006 09:48
Paikkakunta: turku

Viesti Kirjoittaja sakke0207 »

tai niin ne noissa kuvissa ainakin näyttää.... olevan rikki voitkos lähettää uusia kuvia niistä jos ei oo liikaa vaivaa?
Mb 300tdt -91
Mb 300tdt st -91
Mb 230ce -89
Mb 220B -70 MR
Kipsu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2066
Liittynyt: To 29.07.2004 20:17

Re: 300cd

Viesti Kirjoittaja Kipsu »

sakke0207 kirjoitti:säilytän noi alkuperäiset (siis ne jotka ovat nyt paikalla) jakkarat ja kun meen katsastukseen niin vaihdan ne paikoilleen... :roll:
Niin mitkä alkuperäiset? Osta vaan raulilta tai jostain muualta ne kunnolliset kupeen penkit, ei ne niistä voi alkaa urputtamaan konttorissa. Sitä paitsi sellaiset siihen kuuluu muutenkin.

Äläkä heitä pois noita nyt asennettuja vääränmallisia penkkejä! Määkin olisin voinut ostaa noista toisen pois vielä pari kuukautta sitten ja tuota toisenmallistakin kyseltiin täällä foorumissa samoihin aikoihin. Eipähän vaan ollut silloin tarjolla niin tuli hommattua muualta. :cry:
Avatar
JTY
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 267
Liittynyt: To 19.08.2004 23:27
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JTY »

Aika outo tapaus, korivaihtona ollut diesel, mut moottori bensa.
Kaikenlaisia korivaihtoja sitä näkee, ettei vain olis ollu tuo 220d jonkin aikaa ja diesel vero ahdistanu ja heitetty bensa motti sisälle.

Ja sitten toinen juttu.
Tääl löytyis tuohon malliin sopivat penkit.
Niskatuet ja kaikki just sopivat.

Väri: Pergament/Chreme
Materiaali: Nahka
Kunto: pinta vaihteleva/huono

Hinta: Tarjoo jotain.
w123 200D Taxi Power - w123 230E Manne supra - r129 SL500 avokki
Avatar
sakke0207
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 292
Liittynyt: Ke 04.01.2006 09:48
Paikkakunta: turku

300cd

Viesti Kirjoittaja sakke0207 »

missäs päin asut? voisin tulla kattoo penkkejä, mutta kyllä toi raulin auto on ensi sijaisella ostolistalla...
Mb 300tdt -91
Mb 300tdt st -91
Mb 230ce -89
Mb 220B -70 MR
Vastaa Viestiin