Onko 5000 e liikaa W123/300D:sta Saksasta?

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
cuuno
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja cuuno »

:D ....on tää kyllä kummaa ....hetki sitten kaupittelin täällä W123 230E aj.97tkm joka oli yksilö ....niin 1 oli kiinnostunut vähän :shock: .....ja muita kautta tullut eka katsoja vei pelin heti :lol: .....ja nyt sitten täällä ollaan hakemassa saksasta saakka VIISI kertaa kalliimpaa yksilöä :roll: .....kun joskus vielä ymmärtäisi tän maailman menon :lol:
mc
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja mc »

cuuno kirjoitti::D ....on tää kyllä kummaa ....hetki sitten kaupittelin täällä W123 230E aj.97tkm joka oli yksilö ....niin 1 oli kiinnostunut vähän :shock: .....ja muita kautta tullut eka katsoja vei pelin heti :lol: .....ja nyt sitten täällä ollaan hakemassa saksasta saakka VIISI kertaa kalliimpaa yksilöä :roll: .....kun joskus vielä ymmärtäisi tän maailman menon :lol:

No mikäs kumma se on, tämän foorumin kautta menee autot ja varusteet hyvin harvoin kaupaksi, tällainen käsitys minulla on ikävä kyllä, sitä olen itsekkin ihmetellyt.

Mitä itse olen kaupitellut, niin helpommalla pääsee kun ei myy, tai myy "muuta kautta", forumilla on mahdottomasti kiinnostuneita kyselijöitä ja sovittajia, kuvia lähetellään kymmeniin paikkoihin, luvataan tulla hakemaan mutta tosi ostajaa ei kuitenkaan löydy, :oops: :o :D : Nimimerkillä vielä olis jotain myynnissä.
pera8x
Mersumaanikko
Mersumaanikko

Viesti Kirjoittaja pera8x »

siis, jos jotain tosissaan oikeen haluaa, niin sitten sen voi vaan ostaa ja olla sen kummemmin ajattelematta mitään "järjellistä".

ite ostelen välillä vanhoja autoja ihan vaan huvinvuaks, kun joku kysyy, et ostanko. ostan, jos kyseessä on suht toimiva peli ja mulle löytyy käyttöö, esim toi mun ässä nyt viimeks. oli tarkotus ostaa jenkki, mutta tarjottiin ässää, niin ostin sit sen.

sitten on nää, että oikeen haluaa jotain, niin sitten sen myös saa, eikä siinä kannata ajatella järjellä. jos joku haluaa todellisen w123 300D helmen, ei siinä kannata ajatella järjellä mitään jälleenmyyntiarvoja sun muita, vaan ostaa se. eihän siinä ny kauheesti oo järkee maksaa 500 eskon autosta 5000eskoo ja verot päälle. mutta kun haluaa, niin sillon haluaa ja se on saatava! joissain asioissa se järki vaan pilaa koko homman.
W201 250DT 20V
w201 190E
JariTre
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja JariTre »

Terve,

mukava että aihe herätti mielenkiintoa.

Tämä mersu myytiin jo. 5400 eur siitä oli joku maksanut. Tummansininen, kermanahat, ilmastointi ym. Oli ajettu kuitenkin jo 200000 km. Vuosimalli 1983.

Suomessa on tilanne minusta se että moni on valmis maksamaan mersusta EDELLEEN vain vuosimallin mukaan. Ei ymmärretä että hyvä on arvokas, vaikka olisi vanha.

Samaan tulokseen olen tullut, kun olen yrittänyt myydä omaani E290TD ja vaimon E230 väyrystä. Kun joku on jossain nähnyt että väyrysen saa 12000 eurolla, niin sitten luullaan kaikki ehjätkin väyryset saa samaan hintaan.

Sama juttu oli silloin kun mersut oli arvossaan: läpilahonneetkin olivat kalliita.

Samaten luullaan että hyvänkin auton saa Saksasta halvalla ja helpolla.

Suomalainen autonostaja on ihmeellinen.

Jos vielä haen Saksasta auton, niin ihan huippuhyvää en enää hae. Pääsee eroonkin kohtuu kustannuksin, kun haluaa vaihtaa.

En siis ostanut tätä 300D:ta. Ostan ehkä joskus W126-ässän, se kun on yksi kauneimmista autoista.

Jari
Tällä hetkellä:
MB E300 TDT 1998
Vastaa Viestiin