Ei mitään hajua. Olen autoa käyttänyt asiantuntijoilla ja mitään järkeä ei ole löytynyt. Itse varmaan vaihdan perän jossakin vaiheessa kun sattuu ebaystä löytymään 3.69 tehdaskorjattu perä.
Tosin olen sellaisen ilmiön huomannut, että jos perää ei pistä ihan täyteen, niin sitä öljyä ei tule pihalle pahemmin. Eli aina kun täyttää piripintaan niin alkuunsa sieltä tulee pihalle aika reilusti niin sanotusti, mutta sitten se lakkaa.
Aina kun olen tarkastanut niin vajautta aina miltein sama, niin viimeksi jätin sitten täyttämättä ja vuoto on tyrehtynyt. Silti perässä on aivan tarpeeksi öljyä voiteluun.
Jotain mystistä vikaa tässä on. En tiedä mitä. Jos joku oikeasti tietää niin voi kertoa ihmeessä, mutta suvussa kun näitä cupeita on kaksin kappalein, ja molemmissa samat perät ja samoilla öljyillä ja toisesta ei tuu pihalle mitään, niin sen luulisi jo kertovan jotain..
Näillä toimenpiteillä menen siihen asti kun löydän sopivan uutta vastaavan 3.69 ASR + ABS perän. Kl-varaosalta tuli kysyttyä tehdaskorjatun perän hintaa ja pyöri siinä 3500e paikkeilla, niin jätin sitten tilaamatta.
w124 Perä kostuu/vuotaa edelleen apua?
-
- Mersumies
- Viestit: 3403
- Liittynyt: Ti 12.08.2003 20:52
- Paikkakunta: Helsinki
ai niin , mikäs auto on kyseessä ? ja miksi ihmeessä alatukivarret vaihdettiin ? , ettei vain olisi perä ollut kolarissa, samalla perämurikkaan tullut uusia ufoja featureja...
edit, jaa olikos alatukivarret edestä ja mallia kiinteät alapallot ?
edit, jaa olikos alatukivarret edestä ja mallia kiinteät alapallot ?
Viimeksi muokannut epk, Pe 28.12.2007 23:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Manu300cea24
- Mersumies
- Viestit: 3989
- Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
- Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"
Voi tuntua hölmölle mutta onko sellanen mahdollisuus että sinne perään on jäänyt jotain sellaista mitä ei tehtaalla ole työstetty pois?
Eli tilavuus on hiukan pienentynyt ja sen takia pukkaa ylimääräisen pois huohottimesta?
Vaikka pinta on alhaisempi kun sen pitäisi olla.
Yleensä ne perät kyllä pullauttaa ylimääräisen pois jos sitä on.
Oletko lämpötiloja mittailut siitä perästä että onko se normaalia lämpösempi kun yleensä pitäisi olla.
(niin mitäis sen pitäisi olla?)
Ja millä kilometrimäärällä se sen öljyn pukkaa pois?
Eli kerkeekö perä normaali lämpötilaan?
No jos rahkeet ei ole kiinni yhden perän hinnasta niin aja vika pellolle.
Sitten näkee että kestääkö vai ei.
Ammattilainen en ole noitten suhteen mutta kävi tallainen teoria mielessä
Eli tilavuus on hiukan pienentynyt ja sen takia pukkaa ylimääräisen pois huohottimesta?
Vaikka pinta on alhaisempi kun sen pitäisi olla.
Yleensä ne perät kyllä pullauttaa ylimääräisen pois jos sitä on.
Oletko lämpötiloja mittailut siitä perästä että onko se normaalia lämpösempi kun yleensä pitäisi olla.
(niin mitäis sen pitäisi olla?)
Ja millä kilometrimäärällä se sen öljyn pukkaa pois?
Eli kerkeekö perä normaali lämpötilaan?
No jos rahkeet ei ole kiinni yhden perän hinnasta niin aja vika pellolle.
Sitten näkee että kestääkö vai ei.
Ammattilainen en ole noitten suhteen mutta kävi tallainen teoria mielessä
C124 300cea24
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
-
- Mersumies
- Viestit: 3403
- Liittynyt: Ti 12.08.2003 20:52
- Paikkakunta: Helsinki
niin edestä ja vaihdettu juurikin noiden kiinteiden alapallojen takia..epk kirjoitti:ai niin , mikäs auto on kyseessä ? ja miksi ihmeessä alatukivarret vaihdettiin ? , ettei vain olisi perä ollut kolarissa, samalla perämurikkaan tullut uusia ufoja featureja...
edit, jaa olikos alatukivarret edestä ja mallia kiinteät alapallot ?
Ei ole tämä auto ainakaan mitenkään pahemmin mällätty. Ei maalari ainakaan mitään isommanluokan peltitöitä huomannut, kun kyselin maalauksen jälkeen että löytykö kolariauton piirteitä..
niin noi kilometrit on vaihdellu. En nyt enään tarkkaan muista, mutta 200km-1000km on ollut mulla noi tarkastuskohdat, ja noilla matkoilla on ollut perässä aina saman verta sitä öljyä.. Eli kyllä se sen työntää heti pihalle mitä on työntämässä..
220.128 Black Mirror