Perä "rynkyttää" liikkeelle lähtiessä!
Re: Perä "rynkyttää" liikkeelle lähtiessä!
itellä w201 vm89 2.0l bensa..liikkeelle lähtiessä liu'uttaa kytkintä niin nykäsee just ku kytkin ois melkee "yläasennossa".vika ollu jonniaikaa mut alko ilmenee vajaa viikko sitte paremmin ku kardaanii vaihettii molemmat rätit ja laakeri..lähteekö se nykäsy tosiaan pois jos vähä polttas sitä kytkintä? v*ttumaista ajaa.vika ei siis muulloin ilmene kuin esim.aamulla töihin lähtiessä tai jos autolla ei oo ajettu ja se on "kylmä".
Voi se olla tuo laatikon alla oleva kumikin joka on rikki.
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin 
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan

Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
terve vaan.mulla kans rynkytti ja vaihdoin kytkimen ja kaikki vermeet sekä sen kardaanin tukilaakerin nyt parempi mutta vielä tekee vähän samaa muttei niin paljon .ite kun ajan osaa jo kytkimellä pélata mutta kun joku muu ajaa niin täristää.
Tervehdys.Oma 124/200d teki samaa ja rupes olee mahdoton ajettava kaupungissa,rynkytyksen alettua oli painettava kytkin pohjaan että sai loppumaan.Teki ainoastaan kesärenkailla,joten renkaanrungolla oli vaikutus siihen.
Otin yhteyttä ÄSSÄ-renkaaseen Lamilla jossa oli ongelma tiedossa,pinnattiin V-noeusluokan rungoille renkaat.
Siihen jäi rynkytykset on mahdottoman hyvä ajella.Suosittelen kokeilemaan.
Otin yhteyttä ÄSSÄ-renkaaseen Lamilla jossa oli ongelma tiedossa,pinnattiin V-noeusluokan rungoille renkaat.
Siihen jäi rynkytykset on mahdottoman hyvä ajella.Suosittelen kokeilemaan.
wallu
Mulla rynkyttää kans, kun lähtee kylmällä koneella liikkeelle. Koneen lämmettyä rynkytys loppuu. Viime syksynä teki samaa, laitoin sitte uuet kytkin/jarrunesteet niin pelas talven yli moitteetta. Nyt keväällä alkanu taas rynkyttää. Kardaanin kannatinlaakerin ja rättinivelen vaihoin viime syksynä, niin ei pitäs niistä johtua. Auto on W124 200D
joo mä vaihan ne nesteet kans ens viikonloppuna ni katotaa mite vaikuttaa..vähä ku ajotapaa muutti ni on se vähentyny.varmaa johtu siitäki ku joutu ajaa tosi varovasti ennenku kardaani remontti oli tehty..