Värinä/tärinä 80-100km/h nopeudessa
Värinä tuntuu poistuneen
Tänään nelipyörämittaus osoitti toisen eturenkaan(juuri se mihin vaihdettiin laakeri ja alapallonivel) harittavan. Säädön ja lyhyen koeajolenkin jälkeen suunpielet lähenivät korvia koska se värinä tuntuu nyt hävinneen. Asentaja sanoi että pian ois renkaassa ruvennut näkymään...
Re: Värinä tuntuu poistuneen
No sitä minäkin, että jos tolla lailla tuntuu kulmien haritus, niin näkyy kyllä renkaissakin. Missäs kilsoissa muuten meni tuo laakeri ja nivel vaihtoon ? Täytyy ton laakerin olla poikkeustapaus ? Alapalloja on tutuillakin vaihdeltu 200 - 300 tkm paikkeilla. Itellä kohta 200, että odottavalla kannalla...Kettunet kirjoitti:Tänään nelipyörämittaus osoitti toisen eturenkaan(juuri se mihin vaihdettiin laakeri ja alapallonivel) harittavan. Säädön ja lyhyen koeajolenkin jälkeen suunpielet lähenivät korvia koska se värinä tuntuu nyt hävinneen. Asentaja sanoi että pian ois renkaassa ruvennut näkymään...
Työkalu: W205 C300e -20 4Matic A Business Avantgarde (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, 4-veto, automaatti 9-v, hopea), 10 000 km
Museorekisteröity helmi (jo Paappa aikoinaan...): W111 220S -64 (rivi-6, rattivaihde 4-v, musta), 85 000 km
EX: W205 C350e -17 Elegance (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, airmatic, automaatti 7-v, hopea), 95 000 km
EX: W210 E320CDI -00 Classic (rivi-6, automaatti 5-v, hopea), 540 000 km
- Ensin koitetaan järkee, sitten voimaa ja sittenkin on vielä konevoimaa -
Museorekisteröity helmi (jo Paappa aikoinaan...): W111 220S -64 (rivi-6, rattivaihde 4-v, musta), 85 000 km
EX: W205 C350e -17 Elegance (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, airmatic, automaatti 7-v, hopea), 95 000 km
EX: W210 E320CDI -00 Classic (rivi-6, automaatti 5-v, hopea), 540 000 km
- Ensin koitetaan järkee, sitten voimaa ja sittenkin on vielä konevoimaa -
Noin 150 tkm. Tuontiauto joten varmaahan noista ei voi sanoa (vaikka on tarkistettu, tosin ei voi sanoa enää "suomi" autoistakaan). En tiedä vaikuttaako niveliin sitten että tuossa on ollut matalia ja leveitä renkaita käytössä (235/40/R18). Noo enivei tärkeintä koko jupakan suhteen on että nyt sillä on miellyttävä ajaa. Varsinkin kunhan pääsee noista 40 sarjan renkaista eroon joskus....