spede10 kirjoitti:Juuri samalla tavalla menee omassakin, jos ei käytä avainta virtalukossa. Jos avaa vain oven, lukot menevät minuutin kuluttua kiiinni.
Ari66 kirjoitti:Kas
Minä kun luulin että oven auki käyttäminen riittää
Pitääpä testata asia
Sen tiedän että lukkiutuu uudestaan n. 30 sek sisällä, jos ei avaa ovea.
No niin. Testattu on.
Ja kunhan ovi on käytetty auki lukituksen avaamisen jälkeen, niin ainakin sen verran kauan pysyi auki, että kyllästyin odottamaan
Eli tupakin verran, noin 5 minuuttia.
Näitä autoja on sitten näemmä erilaisin "varustein" tai ainakin eri tavalla toimivin varustein
Ei kovin loogista, jos pitää joka vuoden/kuukauden/viikon/päivän/tunnin tuotantoerän uudet kikkakakkoset opetella
* Adria Twin 600 SF *
* Ex: Mercedes-Benz E 320 CDI V6 (S211) Tanzanite Blue Metallic *
* Ex: Mercedes-Benz E 300 TDT (S210) Brilliantsilber *
* Ex: Mercedes-Benz 200 Automatic (W124) Diamantblau *
* Ex: Mercedes-Benz 300 D (W123) *
* www.digitalfinland.net *
Mersun raskaalla puolella, Actrocksissa oli semmoinen ominaisuus, jos meni apukuskin puolelta ulos, niin kaikki ovet menikin lukkoon. Pari kertaa kuski jäi tien poskeen yöllä, kalsarit jalassa kuselle, ja auto oli lukossa. Ko. ominaisuus poistettiin autoista em. mainitusta syystä. Joihinkin autoihin jemmattiin vielä varulta oveen käyvä vara-avain.
Ikävä tilanne huomata seisovansa kyrpä kourassa keskellä ei mitään, ilman puhelimia yms. auton ovet lukossa. Avunsaantikin oli kuulemma hiukan hankalaa...joku taisi särkeä hätäpäissään sivulasin.
Tästäkin selviää, kun ostaa Volvon. On niin huomaavainen peli, että aukoo itse ikkunansa, jopa kaikki neljä, ja ihan alas asti. On siinä sitten vaihtoehtoja valiten mitä kautta haluaa pyrkiä sisälle. Nauru vaan voi olla kaukana, kun tämä sattuu syksyn pahimmissa räntäkeleissä auton seisoessa työpaikan pysäköintipaikalla pihalla omistajan ollessa mukavasti sisällä lämpimässä, kunnes päivä on pulkassa ja kotiinlähdön aika koittaa.
Näin nimittäin ainakin yhdelle tutulle kävi viime syksynä tuoreen S40:n kanssa.
Ajaapi kaveri muuten nykyään tyytyväisenä uudehkolla Eemelillä
JP74 kirjoitti:Mersun raskaalla puolella, Actrocksissa oli semmoinen ominaisuus, jos meni apukuskin puolelta ulos, niin kaikki ovet menikin lukkoon. Pari kertaa kuski jäi tien poskeen yöllä, kalsarit jalassa kuselle, ja auto oli lukossa. Ko. ominaisuus poistettiin autoista em. mainitusta syystä. Joihinkin autoihin jemmattiin vielä varulta oveen käyvä vara-avain.
Ikävä tilanne huomata seisovansa kyrpä kourassa keskellä ei mitään, ilman puhelimia yms. auton ovet lukossa. Avunsaantikin oli kuulemma hiukan hankalaa...joku taisi särkeä hätäpäissään sivulasin.
Eli kuuluisat sanat "tämä ei ole sitä, miltä näyttää" pitävät paikkansa, jos tapaa Mersun rekkaa ajavan rekkakuskin kalsarit jalassa keskellä ei mitään autonsa vierestä...