- LoveD
w202 madallusjouset
Piti palata asiaan vielä, kun monet vaivautu aikanaan auttamaan, eli "w202 kuvia" osastolla on sivulla 8, kuvia mun autosta, alustana classicin perus-iskarit ja Eibachin Sport-kit jouset, eli madallettu pelkillä jousilla.
On hyvä ajaa ja ihan sopivan matala omaan makuun. Kiitos vielä kaikille aikanaan asiaan vaivautuneille.
On hyvä ajaa ja ihan sopivan matala omaan makuun. Kiitos vielä kaikille aikanaan asiaan vaivautuneille.
"Niin, että kummasta mersusta puhutaan? Jos passaa niin puhutaan molemmista. Ja jos puheenaiheet loppuu niin hommataan lisää" -Uuno Turhapuro, lottovoittaja-
W124 CE300-24 1991
Ex W202 220b 1995
W124 CE300-24 1991
Ex W202 220b 1995
Jos sun mataluustavoitetta arvailen yhtään niin ainakin -40mm H&R ja W210 yhdistelmän kokemuksen perusteella laittaisin itse "1" kumit, taaksekin ykköset tai ehkä kakkoset, jos useinkin on enemmän tavaraa/porukkaa kyydissä. Mutta kokemukseni ei pohjaudu W202:een...KaiM kirjoitti:Tuohon kalvanoituun 202 kaavailin H&R -40mm satsia, mutta heitänkö matalimmat kumit suosiolla vai testaaanko ensin 4 kumeilla?![]()
ottaako 225/45/17 töppönen edestä kiinni kuinka pahasti ilman kaarien mankelointia?
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955





