W202 coilover (56k Warning!)

Kaikki Mersujen muokkaamiseen liittyvä keskustelu.
Avatar
rikumon
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 120
Liittynyt: La 22.10.2005 16:40
Paikkakunta: Kalakukkola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja rikumon »

Olen kyllä samaa mieltä siitä että auto on tasapainoisimman näköinen silloin kun etupää on tasaisesti suhteessa takapäähän. Mutta ceen korirakenne on sellainen että kun sen madaltaa reilummin ja haluaa auton näyttämään kokonaisuutena matalalta, niin kumi painuu pakolla kaaren sisään reilusti.

Mutta toi on vaan minun mielipide, turha noista on kinata ;) Jos haluaa varmistaa ajo-ominaisuudet ja mielipiteet jakamattoman auton niin kannattaa pitää orkkiksena. Tottakai oma ainakin vetelee urissa nyttemmin ja öljypohjakin on melkoisen alhaalla, mutta mitäpä sitä ei tekisi ulkonäön puolesta että miellyttää omaa silmää ;)
Wid36AMG www.kalisconcept.com www.audioimport.fi
Lep1
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 148
Liittynyt: La 06.01.2007 23:29

Viesti Kirjoittaja Lep1 »

Joo kyllä tuo kumi menee kaarien sisään kun halutaan kokonaisuutena
matalan näköinen auto. Jos olis esim. 9x16 vanteet niin olisi matala
eikä olisi kaarien sisällä. Alkoikin tekee mieli BBS RM........
Tällä madalluksella maavaraa on vielä pohjapanssarin kohdalla 7cm

Nyt tuli uudet renkaat rengas-onlinesta. eteen 205/40 taakse 225/35
Kumit on jo paikallisessa rengasliikkeessä. Heillä on sellanen painetykki
jolla ammutaan noi takarenkaat paikoilleen :) Katsellaan tota
madallusta sitten kun uudet kumit alla. Eli kuinka paljon tiputetaan lisää!!! :D

Mutta nyt lähen ite Italiaan pariksi viikoksi. Haen renkaat vasta sitten.
Pistän kuvia kun kumit on alla. real tire stretching :D

Tossa ihan nätti W202
http://www.evoposters.net/carpics/album ... 64_001.jpg

Ja W201
http://www.evoposters.net/carpics/album17/DSC06519.jpg
F-350
japa86
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 340
Liittynyt: Su 29.04.2007 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Re: W202 coilover (56k Warning!)

Viesti Kirjoittaja japa86 »

Lep1 kirjoitti:Tere!

W202 koriin olen löytänyt muutamia korkeus säädettävän alustasarjan valmistajia.
KW:llä on rosterinen var2. sitten löytyy D2, cobra, K-sport... ja muita taiwanissa tehtyjä tolppia.
Luulen että noi D2 ja muut tulee samasta tehtaasta, kun jokasella on samat tuotelistat.

Ainakin KW:llä aäätö on toteutettu jousen yläpäähän tulevalla kierreholkilla.
tässä on KW:n sivuilta pdf tiedostona jotku ohjeet. Siinä alimmilla sivuilla näkyy rakenne.
http://www.kw-gmbh.de/kw_upload/Einbau/eah68625019.pdf

Onko täällä kellään kokemuksia näistä alustoista?
kiitti!
saakos noita kor.säädettävuä W124 260E -87 niiku suomesta että ei tarvii saksata asti tilata?
japa86
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 340
Liittynyt: Su 29.04.2007 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja japa86 »

Ja W201
http://www.evoposters.net/carpics/album17/DSC06519.jpg[/quote]

tahtoo noi vanteet!!!!!!!!! mistä noita saa???
Lep1
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 148
Liittynyt: La 06.01.2007 23:29

Viesti Kirjoittaja Lep1 »

Tänään tuli sitten heitettyä uudet kumit alle!
On aika härskin näköiset.... :lol: :lol:

Eipähän ole joka jannulla samanlaisia..
Saa nähdä miten kestää...
Pitää näköijään hommata levikepalat, kun
nyt jää vanteet sisälle...

Kiitokset Raision A.elo:lle

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
F-350
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12765
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Viesti Kirjoittaja epk »

ei kettu on härskit , ukko tarvii jo 1-2cm levikepalat noille :lol:


näin sut tuossa joku viikko härkämäen valoissa, näytti autos silloin jo todella makeelle noilla vanteilla !
Avatar
EVO X
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 3786
Liittynyt: Su 26.10.2003 13:18

Viesti Kirjoittaja EVO X »

tahtoo noi vanteet!!!!!!!!! mistä noita saa???[/quote]

Ei noita BBS:iä saa mistään :lol: Ostaa voi yrittää esim. saksan ebaystä. Kunnostettuina n.1200-2000e sarja, riippuen koosta ja leveydestä. Ongelma on että harvoin natsaa jako hienoissa kohdalleen. Orggiskuntoisia saa joskus 500e-> etiäppäin. Mulla on tuollainen RS projekti menossa tuohon käyttikseen. Samoin Biglimetid topic kannattaa kattoa. RM:t ovat halvemmat ja 2-osaiset RS:t ovat kalliimmat ja 3-osaiset. Omista tulee 8.5x17 ja 9.5x17.

Lep1: Hieno laitos aika..Venyneet kumit 8) Mehevää.
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91

1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair

http://garage59.blogspot.fi/

Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Avatar
Eicca_
Mersumies
Mersumies
Viestit: 730
Liittynyt: Ti 09.05.2006 05:55
Paikkakunta: Mäntsälä

Viesti Kirjoittaja Eicca_ »

Tää oli kyllä komee ilmestys tuolla alastarolla kun näin ihan livenä. On oikeesti ihan mielettömän kentässä ja noi vanteet on kirsikka kakun päälle.
keep on good work 8)
Viimeksi muokannut Eicca_, Pe 13.07.2007 06:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
M-B S124 E300 TDT Sportline(talviunilla keräämässä voimia), w201 rally edition, Audi Typ81TQ, VW T3 DOKA Syncro, VW T3 Bluestar multivan, kasa muita tölkkejä ja muutama ratalelu.
Lep1
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 148
Liittynyt: La 06.01.2007 23:29

Viesti Kirjoittaja Lep1 »

Tässä parempi kuva.
Ei se mikään hirveen matala vielä oo...
perää sais hiukan tiputtaa.
Ei muuten raavi mihinkään/mitenkään tällä rengastuksella.
Kuva
F-350
Lep1
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 148
Liittynyt: La 06.01.2007 23:29

Viesti Kirjoittaja Lep1 »

Hieman päivitystä tuli putkiston osalta.
Takapönttö on nyt supersport 2x70mm kiillotettu rosteri. Ebay:sta

Parit kuvat: Etupäässä on hiukan camberia...saa nähä miten tulee kestämään. Levityspaloja olen suunnitellut jossain vaiheessa.
Kuva
Kuva
F-350
Vastaa Viestiin