W140 testattu

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Avatar
Leka
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 1403
Liittynyt: Ma 18.08.2003 21:26
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja Leka »

Tommi M kirjoitti:Mikäs vika tälläisessä on: [ http://www.altaylorsportscars.com/merc/images/merc_2.jpg ]
Vikaa: jenkkipuskurit ja -valot hyi!, kylkiteipit, keula korkeammalla kuin perä.
Avatar
jarski
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 2157
Liittynyt: Su 23.03.2003 20:15
Paikkakunta: Karstula

..

Viesti Kirjoittaja jarski »

Eihän siinä muuta vikaa ole kuin nuo Halpahallista ostetut kylkiteipit :x
w115,123,124,126,210 yms.
Avatar
Timo L.
Moderator Admin
Moderator Admin
Viestit: 14193
Liittynyt: Ti 11.03.2003 19:16
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja Timo L. »

Yllättäen joku jenkki viisaana vetänyt kullanvärisen "vauhtiraidan" W126:een... :roll: *huoh*

EDIT: Oho, jäi kakkossivu lukematta.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Avatar
dieselflosse
Valvoja
Valvoja
Viestit: 1617
Liittynyt: Ti 18.03.2003 08:43
Paikkakunta: Nurmijärvi

Aikas magee

Viesti Kirjoittaja dieselflosse »

Jos tuon teipin laittaisi tuohon 10 cm alempana olevan vekin päälle, niin...

Ehken kuitenkaan kokeile.

Nimim. aiemmin nallepuh-Citikka vauhtiraidoin
Avatar
Kaapo
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3800
Liittynyt: Ti 11.03.2003 08:38
Paikkakunta: Tampereen talousalue

Laatua

Viesti Kirjoittaja Kaapo »

Pidettiin sitten pidempi palaveri tämän naapurin kanssa hänen pajallaan. Kyse ei siis ole MB-hovimestarista, vaan "siviilimiehestä", joka tosin osaa ropata varsinkin noita dieseleitä vallan pätevästi. Nyt hän sitten hommasi vaimolleen '89-mallisen W126 260SE:n, tomaatilla, mutta ilman ilmastointia ja tietenkin samanvärisen kuin Kaapon 172. Ettei jäisi pekkaa pahemmaksi :shock: :lol:

Tuumailtiin tuota lämppärinvikaa Daamissa. Mittarein todettiin, että kuskin puolen lämmönsäätöpyörä, tai oikeastaan sen säätövastus on viallinen. Repsikan puoli toimii mittarin mukaan oikein, mutta näinkö sitten särki oleva kuskin säätö sekoittaa tuota toistakin. Magneettivenathan saavat sähköä säädettäessä kylmälle eli systeemi antaa lämmintä, vaikka virrat olisivat lämppäriltä täysin lamaannuksissa - onko ajateltu näitä arktisiakin asukkaita :shock:

Pasi M: ne vajaat lämmöt tien päällä eivät kaiketi johdu kiertovesipumpun viasta, tämän kaverini 260SE tekee juuri samaa jekkua. Sälli teki varaosan puutteessa tekohengityksen eli porasi 2 mm reiät närhenmuniin, jolloin taas löylyä piisasi. Nyt toki uudet osat ovat tulollaan, kun kuuli niiden hinnan. Mutta kaveri vaihtoi kiertovesipumpun aivan suotta. Purki sitten koko helahoidon, joten hän osasi anaalisoida Daamin lämppärivaivat siltä seisomalta. Uudet säätörullat, joka kuulemma kannattaa vaihtaa samantien molemille puolin, kustantavat 65€. Mutta eipä ollut KL:ssä hyllytavarana, joten viikon saa vielä vatkata tuota kuskinpuolen säätöä.
Exät: W114 250, W123 200D, W123 240D, W124 230E

- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
Vastaa Viestiin