Vikaa: jenkkipuskurit ja -valot hyi!, kylkiteipit, keula korkeammalla kuin perä.Tommi M kirjoitti:Mikäs vika tälläisessä on: [ http://www.altaylorsportscars.com/merc/images/merc_2.jpg ]
W140 testattu
Yllättäen joku jenkki viisaana vetänyt kullanvärisen "vauhtiraidan" W126:een...
*huoh*
EDIT: Oho, jäi kakkossivu lukematta.

EDIT: Oho, jäi kakkossivu lukematta.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
- dieselflosse
- Valvoja
- Viestit: 1617
- Liittynyt: Ti 18.03.2003 08:43
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Aikas magee
Jos tuon teipin laittaisi tuohon 10 cm alempana olevan vekin päälle, niin...
Ehken kuitenkaan kokeile.
Nimim. aiemmin nallepuh-Citikka vauhtiraidoin
Ehken kuitenkaan kokeile.
Nimim. aiemmin nallepuh-Citikka vauhtiraidoin
Laatua
Pidettiin sitten pidempi palaveri tämän naapurin kanssa hänen pajallaan. Kyse ei siis ole MB-hovimestarista, vaan "siviilimiehestä", joka tosin osaa ropata varsinkin noita dieseleitä vallan pätevästi. Nyt hän sitten hommasi vaimolleen '89-mallisen W126 260SE:n, tomaatilla, mutta ilman ilmastointia ja tietenkin samanvärisen kuin Kaapon 172. Ettei jäisi pekkaa pahemmaksi
Tuumailtiin tuota lämppärinvikaa Daamissa. Mittarein todettiin, että kuskin puolen lämmönsäätöpyörä, tai oikeastaan sen säätövastus on viallinen. Repsikan puoli toimii mittarin mukaan oikein, mutta näinkö sitten särki oleva kuskin säätö sekoittaa tuota toistakin. Magneettivenathan saavat sähköä säädettäessä kylmälle eli systeemi antaa lämmintä, vaikka virrat olisivat lämppäriltä täysin lamaannuksissa - onko ajateltu näitä arktisiakin asukkaita
Pasi M: ne vajaat lämmöt tien päällä eivät kaiketi johdu kiertovesipumpun viasta, tämän kaverini 260SE tekee juuri samaa jekkua. Sälli teki varaosan puutteessa tekohengityksen eli porasi 2 mm reiät närhenmuniin, jolloin taas löylyä piisasi. Nyt toki uudet osat ovat tulollaan, kun kuuli niiden hinnan. Mutta kaveri vaihtoi kiertovesipumpun aivan suotta. Purki sitten koko helahoidon, joten hän osasi anaalisoida Daamin lämppärivaivat siltä seisomalta. Uudet säätörullat, joka kuulemma kannattaa vaihtaa samantien molemille puolin, kustantavat 65€. Mutta eipä ollut KL:ssä hyllytavarana, joten viikon saa vielä vatkata tuota kuskinpuolen säätöä.


Tuumailtiin tuota lämppärinvikaa Daamissa. Mittarein todettiin, että kuskin puolen lämmönsäätöpyörä, tai oikeastaan sen säätövastus on viallinen. Repsikan puoli toimii mittarin mukaan oikein, mutta näinkö sitten särki oleva kuskin säätö sekoittaa tuota toistakin. Magneettivenathan saavat sähköä säädettäessä kylmälle eli systeemi antaa lämmintä, vaikka virrat olisivat lämppäriltä täysin lamaannuksissa - onko ajateltu näitä arktisiakin asukkaita

Pasi M: ne vajaat lämmöt tien päällä eivät kaiketi johdu kiertovesipumpun viasta, tämän kaverini 260SE tekee juuri samaa jekkua. Sälli teki varaosan puutteessa tekohengityksen eli porasi 2 mm reiät närhenmuniin, jolloin taas löylyä piisasi. Nyt toki uudet osat ovat tulollaan, kun kuuli niiden hinnan. Mutta kaveri vaihtoi kiertovesipumpun aivan suotta. Purki sitten koko helahoidon, joten hän osasi anaalisoida Daamin lämppärivaivat siltä seisomalta. Uudet säätörullat, joka kuulemma kannattaa vaihtaa samantien molemille puolin, kustantavat 65€. Mutta eipä ollut KL:ssä hyllytavarana, joten viikon saa vielä vatkata tuota kuskinpuolen säätöä.
Exät: W114 250, W123 200D, W123 240D, W124 230E
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85