Tänään laitoin tuohon omaani tuon korj.sarjan,tahtoi tuo 2-3 väli varsinkin tuollasessa kevyemmässä kiihdytyksessä hieman luistamaan.
Luisto loppu,tuli ehkä hivenen liiankin tömäkkä tuosta vaihto-operaatiosta.
Suosittelen kyllä,jos tuossa välissä luistoa esiintyy.
Kullostaa hyvältä, mistä hankkisit osat? ja ennen kaikkea mitä ne maksoi?
Ei se laatikko nyt luistakkaan, mutta tänään olin työkaverin Ooppelissa niin se vaihtoi sellai tosi terävästi, ei nykäisten vaan just niinkuin sen pitääkin.
Oma vaihtaa isomalle laiskan tuntuisesti normalissa ajossa, kaasu pohjassa se vaihtaa paljon paremmin.......
Onkohan tästä mitään hyötyä?????
Since the 722.6x transmissions are "Driver Adaptive", I recently learned you can "send your transmission back to school". I had noticed a bit of a harder shift in one of the cars, so I thought I would give this tutorial a go:
1- Turn the "key" to position "2" (with door closed)
2- Press the accelerator completely to the floor, and hold there for 5 Seconds, then let go.
3- Turn the key to "Off", but DON'T REMOVE THE KEY.
4- Wait FOR AT LEAST 2 MINUTES, WITHOUT OPENING THE DOORS. (It lets the Tranny computer completely "reset" itself)
5- Start the car/truck, and use the driving style you would like the computer to remember. Apparently, around "40" shifting cycles are
needed to the "hang of it" for your driving style.
I noticed a dramatic difference once I taught all my cars my "less than spirited" driving style. Now? They change gears like butter!! Nice and slick!
Niin minä vaihdoin tuohon 124:een tuon sarjan,vehosta ostin,ei maksanut kuin jotain alle 15euroa.
Tuosta sähkölaatikon temppuilusta en osaa sanoa mitään,kuin että tuo munkin väyrynen aika laiskasti vaihtelee noita vaihteita.