ASP tööönink (hieman hintatietoutta saapui, kamat tilauksee)

Kaikki Mersujen muokkaamiseen liittyvä keskustelu.
Avatar
SLK
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 2
Liittynyt: La 05.08.2006 00:23
Paikkakunta: Ylivieska

Viesti Kirjoittaja SLK »

Jep, riegerin sarja ympärillä, pitäs vaan saada mottiinki katu uskottavuutta. :)
rollierz
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 56
Liittynyt: To 17.11.2005 20:55

Viesti Kirjoittaja rollierz »

tulipahan (suljetulla alueella, toki) ajeltua vetoja ystäväni hankkimaa uutta 997 Turboa vastaan. 100-200kmh vedoissa ei possu metriäkään jättänyt, josta megasti yllätyimme.

4-5 vedon jälkeen rupesi toi kompuran lämpöongelma puskemaan esiin jonka jälkeen samoissa vedoissa samassa paikassa eroa tuli noin 2 autonmittaa possun eduksi.

Tämä oli naula arkkuun, jäähdytystä kuntoon kompuralle ja hihnapyöräsetti kiinni niin urheiluautojen ikoni joutuu nöyrtymään taksille moottoritienopeuksissa. :lol:

Pistäkääs mukanaolijat mulle yhteistietoja privaviestinä niin laitetaan rattaat pyörimään.

PS. ennenkuin speksaajat hyökkäävät niin kyllä, possussa oli sport asento päällä joka antaa loputkin ulos ja kyllä, auto oli manuaali ja kyllä, kaverini on rattimiehiä.
200D oli ja meni
C32 oli ja meni
300D on ja pysyy
E55 on ja menossa
Janner2
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 34
Liittynyt: Ke 25.01.2006 12:22

Viesti Kirjoittaja Janner2 »

Viime syksynä olin kovasti hommaamassa ASPilta hihnapyöräsettiä SLK:honi. Edelleen kiinnostusta löytyy jonkun verran, mutta puuttuvia kaakkeja tosin on ainakin sata, joten noin 20hv:n lisä ei vielä tee autuaaksi. Tässä hieman tietoja käymistäni keskusteluista ASPin kanssa:

We do not offer discounts for group buys. We are the manufacturer and as
such can not undercut our dealers on price. If you have a group then I can
send you to a dealer and you can work out pricing with them.

Toki, jos isompi ryhmä saadaan kasaan, keskustelua voi jatkaa deelerin kanssa. Ainakin yhden setin olisivat myyneet suoraan.
Hinnaksi sain vanhimman mallin SLK:lle 1200 USD. Rahti olisi halvimmillaan maksanut 75 USD (US Mail).
rollierz
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 56
Liittynyt: To 17.11.2005 20:55

Viesti Kirjoittaja rollierz »

Tullit alvit ja muut kannattaa ottaa huomioon joiden kanssa pystyy myös pelaamaan. Sain hinnatkin suoraan ASP-Racingilta. :)
200D oli ja meni
C32 oli ja meni
300D on ja pysyy
E55 on ja menossa
Janner2
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 34
Liittynyt: Ke 25.01.2006 12:22

Viesti Kirjoittaja Janner2 »

Ennen vuotta 2000 valmistettuihin SKL:hin ei riitä tuo pelkän hihnapyörän vaihto toisin kuin sen jälkeen valmistettuihin. Näihin vanhemman mallin vehkeisiin on oma setti, joka sisältää muutakin sälää. Siksi hintakin on kalliimpi. En kyllä ole ihan varma näiden kaikkien muiden vermeiden tarpeellisuudesta, mutta muistaakseni myös hihnapyörä on pienempi. Laitoin setin hinnan teille tiedoksi, koska sitä ei löydy heidän nettisivuilta. Uudempaan SLK:hon toi 650 USD on ihan listahinta, joka löytyy myös heidän nettisivuilta.

If your car require the pre-2000 pulley or the problem child pulley, then you will need the complete kit that included fuel pressure regulator, colder plugs, MAS relocation pipe and belt. And if your car require the post-2000 pulley, you only need the pulley and buy your own belt.
rollierz
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 56
Liittynyt: To 17.11.2005 20:55

Viesti Kirjoittaja rollierz »

Tiedossa oli koko systeemi, ja olen kyllä jutellut tuon paketin "kehittäjän" kanssa. :) käyntiongelmia tuppaa tulemaan pelkillä hihnapyörillä yms.

Kiitos Janne kuitenkin asian esilletuomisesta, ei tarvi privaviesteissä selittää jokaselle samaa lorua :lol:

Oletko itse mukana? Saan hinnan toivottavasti aika kohdalleen...
200D oli ja meni
C32 oli ja meni
300D on ja pysyy
E55 on ja menossa
Vastaa Viestiin