Juu, no tilanne on muuttunut jo tämän vuoden aikana; kirjoittamani viestihän oli alkuvuodesta. Lisäksi on ainakin yksi sininen Roadster.PT kirjoitti:Virallisesti on kylläkin kaksi, ellei tätä mustaa lokinsiipeä ole myyty pois. Eli musta ja punainen on ihan julkisesti olleita. Samoihin aikoihin tämän mustan kanssa tuli myös kolmas, jota ei missään esitelty / tuotu esille.Timo L. kirjoitti:Sama on, mutta Suomessa näitä ei virallisesti kai ole kuin tämä yksi. Tosin aina kiertää huhu, että jossainpäin tallissa moisia majailee...
Ja tuo betoni tie tosiaan oli Nastola - Lahti välillä, tutuksi tuli takapenkiltä.
W124 / 125
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Virallisesti ja virallisesti... Ihmisethän piilottelevat noita autojaan.Timo L. kirjoitti:Juu, no tilanne on muuttunut jo tämän vuoden aikana; kirjoittamani viestihän oli alkuvuodesta. Lisäksi on ainakin yksi sininen Roadster.PT kirjoitti:Virallisesti on kylläkin kaksi, ellei tätä mustaa lokinsiipeä ole myyty pois. Eli musta ja punainen on ihan julkisesti olleita. Samoihin aikoihin tämän mustan kanssa tuli myös kolmas, jota ei missään esitelty / tuotu esille.Timo L. kirjoitti:Sama on, mutta Suomessa näitä ei virallisesti kai ole kuin tämä yksi. Tosin aina kiertää huhu, että jossainpäin tallissa moisia majailee...
Ja tuo betoni tie tosiaan oli Nastola - Lahti välillä, tutuksi tuli takapenkiltä.
Suomen rekisterissä taitaa olla 2 kpl "lokinsiipiä", autoja yhteensä n. 4.
Roadstereita jo kymmenkunta.
Ja jätin vuosiluvun pois.. Eli mustahan tuli suomeen 91..Timo L. kirjoitti:Juu, no tilanne on muuttunut jo tämän vuoden aikana; kirjoittamani viestihän oli alkuvuodesta. Lisäksi on ainakin yksi sininen Roadster.PT kirjoitti:Virallisesti on kylläkin kaksi, ellei tätä mustaa lokinsiipeä ole myyty pois. Eli musta ja punainen on ihan julkisesti olleita. Samoihin aikoihin tämän mustan kanssa tuli myös kolmas, jota ei missään esitelty / tuotu esille.Timo L. kirjoitti:Sama on, mutta Suomessa näitä ei virallisesti kai ole kuin tämä yksi. Tosin aina kiertää huhu, että jossainpäin tallissa moisia majailee...
Ja tuo betoni tie tosiaan oli Nastola - Lahti välillä, tutuksi tuli takapenkiltä.
W903 316cdi
W124 500E
Dodge Stealth R/T TT
Mustang '72 Convertible
W124 500E
Dodge Stealth R/T TT
Mustang '72 Convertible
Lueskelin näitä ikivanhoja topic'eja ja en malta olla kommentoimatta tähän kokemuksia 'silloin kivikaudella' 60-luvulla eka mersulla(180b ponton).1-tiellä oli varsin pitkä pätkä alkaen Bembölestä johonkin(muistaakseni)Lohjanharjulle asti tätä betonilaattatietä josta alkoi soratie.Roisto kirjoitti:Saattoi olla kestävämpää mutta Suomen oloissa eivät laattojen väliset tiivisteet pitäneet ja talvella pääsi vettä väleihin (ja alle) jäätymään. Raot tuntuivat loppuvaiheissa jo varsin selvästi.jamppav kirjoitti:joo olihan siellä moottoritiellä, se ei ollut kylläkään kun kilometrin mittanen pätkä. kesällä se oli vielä punanen. sillä kohtaa lähti renkaista kovempi melu. oli se vissiin kestävämpi kuin asfaltti.
Tunnemuisti palasi 90-92 kun ajelin usein Nürnberg-Berlin A9:ää eli alkuperäistä Hitler-baanaa.Oli W124'n jousitus kovilla 2 sekunnin välein.
Niin,tuosta silloisen Turkutien päällysteestä ei juurikaan liene teillä nuoremmilla ole hajua, niin ne ajat muuttuvat, Suomi oli silloin aikamoinen takapajula tieliikenteen suhteen.
"off topic, miksiköhän nämä ikivanhat jutut muistaa niin hyvin tässä iässä"
