

Äläs nyt, mulla on vaihdettu enemmän osia kuin kellään muulla. On nimittäin vaihdettu koko kone upouuteen (by Veho) kertaalleen mittarilukeman ollessa 70th ja uudella koneella ajettu nyt noin 170th.Ahti kirjoitti:älä nyt Pasi ala vaan mitään turhia osia Ässään vaihtamaan, kun kerran kulkee vielä![]()
Uskoisin, että maanantain "vaivojen valituksen" jälkeen jaan tohtorilla saadun analyysin kannassanne.Pasi M. kirjoitti:Innolla odotamme analyysiä aiheesta.Juha K. kirjoitti:Noh, oli miten oli, aika on tohtorisedälle ensi maanantaina - jospa silloin viisaampien avustuksella tuokin mysteeri avautuisi.![]()
Tuli sitten tänään käytyä pajalla näyttämässä tuota nestevuotoa tutulle mersutohtorille. Kyllä hävettää, nimittäin sen verran tarjottimella vuotokohta oli. Olen kyllä kyseistä kohtaakin tihrustanut, mutta emmä siellä mitään kosteutta ole yleensä nähnyt. Nyt kuitenkin sellainen oli selvästi nähtävissä.Juha K. kirjoitti:Uskoisin, että maanantain "vaivojen valituksen" jälkeen jaan tohtorilla saadun analyysin kannassanne.Pasi M. kirjoitti:Innolla odotamme analyysiä aiheesta.Juha K. kirjoitti:Noh, oli miten oli, aika on tohtorisedälle ensi maanantaina - jospa silloin viisaampien avustuksella tuokin mysteeri avautuisi.![]()
![]()
Tarvikeliikkeessä 100-200 euroa.Juha K. kirjoitti: W201:een maksaa kuulemma uusi syyläri (Veho-hinnasto) jotain reippaasti yli 400 euroa, ja mitä mahtaakaan maksaa W126:een?
Joo. En ole ehtinyt vielä syvällisemmin miettiä, mitä teen syylärin kanssa, jos mömmöt tai kevään tuleminen eivät auta. Veholle en kyllä ensimmäisenä riennä. Vaihtoehdot alkavat noista tarvikesyyläreistä jne.SEV8 kirjoitti:Tarvikeliikkeessä 100-200 euroa.Juha K. kirjoitti: W201:een maksaa kuulemma uusi syyläri (Veho-hinnasto) jotain reippaasti yli 400 euroa, ja mitä mahtaakaan maksaa W126:een?
Mulla ainakin oli sama syylari kuin w123 automaagissa ja kustansi jotakin 150-180 euroa tarvikkeessa. Kannattaa kysya tarvikkeesta en usko etta on juurikaan tuota enempaaW201:een maksaa kuulemma uusi syyläri (Veho-hinnasto) jotain reippaasti yli 400 euroa, ja mitä mahtaakaan maksaa W126:een?
Hmm, kannattaa miettiä tarkasti niiden mömmöjen käyttöä. saattaa tulla suurempaa vahinkoa jos magneettiventtiilit esim. ottaa paikkausaineista itseensä! Tarvikesyyläreitä tosiaan saa edullisesti, jäähdytinkorjaamojen kautta esimerkiksi.Juha K. kirjoitti:Joo. En ole ehtinyt vielä syvällisemmin miettiä, mitä teen syylärin kanssa, jos mömmöt tai kevään tuleminen eivät auta. Veholle en kyllä ensimmäisenä riennä. Vaihtoehdot alkavat noista tarvikesyyläreistä jne.SEV8 kirjoitti:Tarvikeliikkeessä 100-200 euroa.Juha K. kirjoitti: W201:een maksaa kuulemma uusi syyläri (Veho-hinnasto) jotain reippaasti yli 400 euroa, ja mitä mahtaakaan maksaa W126:een?
Mömmöt ovat myyntifiksausta varten, ne turmelevat jäähdytysjärjestelmän (mukaan lukien lämmityslaitteen kennon).Juha K. kirjoitti:Joo. En ole ehtinyt vielä syvällisemmin miettiä, mitä teen syylärin kanssa, jos mömmöt tai kevään tuleminen eivät auta. Veholle en kyllä ensimmäisenä riennä. Vaihtoehdot alkavat noista tarvikesyyläreistä jne.SEV8 kirjoitti:Tarvikeliikkeessä 100-200 euroa.Juha K. kirjoitti: W201:een maksaa kuulemma uusi syyläri (Veho-hinnasto) jotain reippaasti yli 400 euroa, ja mitä mahtaakaan maksaa W126:een?
Totta on, on tuota tapahtunut aivan tässä forumin ja Tähtiklubin porukan piirissäkin. Pesurin lämmitysputkisto yksi varsin potentiaalinen vuotopaikka ja niitä ensimmäisiä tarkistettavia kohteita, jos syylarineste hupenee mystisesti ja jälkiä jättämättä.akuaku kirjoitti:Pissapojan säiliössä kiertää lämmitysputki, jota ajan hammas oli syövyttänyt ja tämänjohdosta nesteet oli vuotaneet tuonne pesurinsäiliöön.. En tidä sitten, oliko totta vai tarua...