S vai E 400cdi???

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Major
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 66
Liittynyt: La 08.03.2008 18:47

Viesti Kirjoittaja Major »

joop79 kirjoitti: Tuosta moottorista vielä sen verran. Ei voi verrata V6 320CDI moottoria edes lastutettuna tuohon 400CDI moottoriin vakiona. Kyllö kasi on aina kasi :) Vääntö voi olla paperilla saman verran, mutta ainakin kun rinnakkain lähdetään ko autoilla niin kasi katoaa...... ja ne äänet :twisted:
Niin kyllä se kasi katoaa taustapeilistä jossain vaiheessa em. tilanteessa.

400 CDI vakio teho 250-260 hp, väänto 560 Nm.
280/320 CDI lastutettuna teho samat, vääntö 620 Nm, ilman hiukkassuodattminen poistoa. Poistamalla se teho ~300 hp ja 650 Nm,
eli samat kuin 400 CDI lastutettuna.

Ts. Vakio 400 Cdi ei kyllä pärjää lastutetulle V6 CDille jos siitä on hiukkassuodatin poistettu. Jos ei niin kulkevat samaa tahtia.
Avatar
ahola
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 121
Liittynyt: Su 21.10.2007 23:06
Paikkakunta: pietarsaari

Viesti Kirjoittaja ahola »

niin mut kleemann-kd,boxilla 400cdi ilman mitään suotimien roklaamista 315hv-680nm :shock: ei oo 6 enää mitään asiaa :!: onko sinulla kyseinen auto vai onko naapurin siskonpojan?tervetuloa koe ajolle 8)
nykyiset:
w220 S400cdi (myynnissä)
w124 E300D (projekti)
BMW 528 e39 (kauppakassi)
Avatar
teija &kurtonki
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 118
Liittynyt: Su 04.01.2009 19:53
Paikkakunta: hki

Viesti Kirjoittaja teija &kurtonki »

s 500 -02 b-huolto 170000 km. 729,07e Veho pitäjänmäki. auto antaa hyvät kyydit ja kerää vielä iästään huolimatta katseita tyyliin, kuka toi luulee olevansa :twisted:
e 220 cdi farkku -11
citroen berlingo -00 (töissä)
ford transsu? -08 (töissä)
kinkkimönkijä -10
Avatar
Division
Mersumies
Mersumies
Viestit: 775
Liittynyt: Ti 29.01.2008 21:58

Viesti Kirjoittaja Division »

Kumankaan mallin kanssa tuskin päätöstä tehdään lompakkoon tuijottaen, joten itse valitsisin ehdottomasti Ässän.

Eilen, kun oma auto oli pajalla niin odotteluaikana tarkastelin Vehon vaihtoautohallissa E400Cdi:tä ja voin sanoa, että siihen en rahojani uhraisi. Vastapäätä tuota 400:sta oli samanvärinen ja muistaakseni samanvuotinenkin E200Cdi. Autoissa ei kyennyt erottamaan käytännössä mitään muuta eroa ulkopuolisesti ja sisustaltaan, kuin, että nelisatanen maksoi tasan tuplasti enemmän (noh, ainakin arvo sailyy...).

Ässän muotoilu on kuitenkin jotain aivan omaa luokkaansa.
X164 GL320 V6 CdiA 4MATIC 7G-tronic -06 (vakio)
Dinli 450R Black edition Motocross tl. L7e -12 (viri)
Ex: Volvo XC90 D5 AWD Executive 5-p Geartronic
Ex: S211 E320 V6 CdiA, 7G-tronic, Avantgarde -06
(Modif. softa by Karala + dpf-surgery: ~300hv/700nm)
Ex: Volvo S60 T5 -01 (vakio)
Ex: Tyscon Race 350R (YFM) -12
Ex: McCulloch M11597 -11
Ex: W211 E220 CdiA, Classic -04, Motorbit 180hv/410nm
Ex: Audi A6, 4.2 V8 Q -00, vakio 300hv
Ex: Audi A6, 2.7 BTQ -98, ABT 300hv
Ex: VW Passat, 1.8T -97, UpSolute 193hv
Vastaa Viestiin