Mersun ajettavuus - "kumpi parempi" ikuisuuskysymy
Re: Mersun ajettavuus - "kumpi parempi" ikuisuuskysymy
Pari E-mallia ollut, vm 2003 ja 2009, nyt Shooting brake. Se tuntuu huippuautolta, airmatic on ihan loistava. Automaatti 7 vaihteineen merkittävästi toimivampi kuin 5-vaihteinen. Auto on hiljainen ja paras matka-auto mitä tiedän. Mutta: talvella liian leveiden renkaiden takia taipumusta sohjoliirtoon!
- harrikka95
- Mersumies
- Viestit: 643
- Liittynyt: Ma 19.11.2007 17:06
- Paikkakunta: Pohojanmaa
Re: Mersun ajettavuus - "kumpi parempi" ikuisuuskysymy
Meillä ollut vanha koppainen c 202farkku 220cdi -99 muutaman vuoden ja kyllä ainakin on aika tuuliviiri, repii sinne tänne sivutuulella vaikka pitäis olla kunnossakin ja vakio alustalla ja renkailla. Ahtaampi se ainakin on kuin E-malli. Sitten kun sinne vielä laittaa jokku tuninkivanteet 18" ET 25 ja renkaina jokku 255x45 tai jotain mitä tuolla näkee toisilla ja ulospäin levittävät niin täysin pilalla, hakee kaikki tiehen maalatut viivatkin ja talvella jos ajaa tiekarhun höyläämää tietä niin jos se tiekarhu käy bussipysäkillä niin saman tekee autokin ohjaamatta. Väliäkö sillä ku on vaan makeen näkönen. E- mallista ei ole kokemuksia, ollut vaan yksi hetken, mutta väärällä rengastuksella senkin saa pilalle, kyllä se tehtaan paappa on nuo offsetit sun muut suunnitellut parhaaksi.
Se oli vain mun mielipide
Se oli vain mun mielipide
Mercedes-Benz W212 E220CDI -11
Re: Mersun ajettavuus - "kumpi parempi" ikuisuuskysymy
Takakelkan etummaisten puslien vaihdolla parani tuuliherkkyys huomattavasti (w202 sedan). Eivät näyttäneet päällepäin risoilta eikä katsastusinssi koskaan valittanut, mutta täysin paskana olivat.harrikka95 kirjoitti:Meillä ollut vanha koppainen c 202farkku 220cdi -99 muutaman vuoden ja kyllä ainakin on aika tuuliviiri, repii sinne tänne sivutuulella vaikka pitäis olla kunnossakin ja vakio alustalla ja renkailla. Ahtaampi se ainakin on kuin E-malli. Sitten kun sinne vielä laittaa jokku tuninkivanteet 18" ET 25 ja renkaina jokku 255x45 tai jotain mitä tuolla näkee toisilla ja ulospäin levittävät niin täysin pilalla, hakee kaikki tiehen maalatut viivatkin ja talvella jos ajaa tiekarhun höyläämää tietä niin jos se tiekarhu käy bussipysäkillä niin saman tekee autokin ohjaamatta. Väliäkö sillä ku on vaan makeen näkönen. E- mallista ei ole kokemuksia, ollut vaan yksi hetken, mutta väärällä rengastuksella senkin saa pilalle, kyllä se tehtaan paappa on nuo offsetit sun muut suunnitellut parhaaksi.
Se oli vain mun mielipide
- harrikka95
- Mersumies
- Viestit: 643
- Liittynyt: Ma 19.11.2007 17:06
- Paikkakunta: Pohojanmaa
Re: Mersun ajettavuus - "kumpi parempi" ikuisuuskysymy
Voihan niitä kelkan puslia kesällä tutkia, autolla ajettu 230tkm ja kolme kertaa meillä leimattu huomautuksitta. Ei siinä mitään on siinä hyviäkin puolia, kulkeva, pieniruokainen, lämmin, ilmastoitu, tilava (paku), eikä ainakaan vielä mitään ongelmia mitä nyt ruosteet kertaalleen korjattu, mutta niitähän kuuluu olevan kaikissa muissakin ässää myötenNico202 kirjoitti:Takakelkan etummaisten puslien vaihdolla parani tuuliherkkyys huomattavasti (w202 sedan). Eivät näyttäneet päällepäin risoilta eikä katsastusinssi koskaan valittanut, mutta täysin paskana olivat.

Mercedes-Benz W212 E220CDI -11