maketap kirjoitti:elikkä piiiitkän harkinnan jälkeen olen hankkimassa kyseistä vehettä.
vuosimallia 01-03 automaatti lootalla, ensimmäistä kertaa.
nyt olis kaikki kokemukset ja neuvot tarpeen!!!
lähinnä kiinnostaa tuo laatikko homma, eli onko näissä malleissa niitä "heikkoja" automaatti lootia?
kaikki muukin tieto on tervetullutta.
C270 farkku automaatti 04,suomeen tuotuna aj. 70000-90000 tulis maksaan 14000-15000,ja verot n.8000-8500 vuoden alussa,220 vois olla vähän edullisempi ja pienempi vero,ja tehot 150 heppaa kyllä riittää talvella sutimiseen ja kesällä ajamiseen.
maketap kirjoitti:elikkä piiiitkän harkinnan jälkeen olen hankkimassa kyseistä vehettä.
vuosimallia 01-03 automaatti lootalla, ensimmäistä kertaa.
nyt olis kaikki kokemukset ja neuvot tarpeen!!!
lähinnä kiinnostaa tuo laatikko homma, eli onko näissä malleissa niitä "heikkoja" automaatti lootia?
kaikki muukin tieto on tervetullutta.
C270 farkku automaatti 04,suomeen tuotuna aj. 70000-90000 tulis maksaan 14000-15000,ja verot n.8000-8500 vuoden alussa,220 vois olla vähän edullisempi ja pienempi vero,ja tehot 150 heppaa kyllä riittää talvella sutimiseen ja kesällä ajamiseen.
maketap kirjoitti:elikkä piiiitkän harkinnan jälkeen olen hankkimassa kyseistä vehettä.
vuosimallia 01-03 automaatti lootalla, ensimmäistä kertaa.
nyt olis kaikki kokemukset ja neuvot tarpeen!!!
lähinnä kiinnostaa tuo laatikko homma, eli onko näissä malleissa niitä "heikkoja" automaatti lootia?
kaikki muukin tieto on tervetullutta.
C270 farkku automaatti 04,suomeen tuotuna aj. 70000-90000 tulis maksaan 14000-15000,ja verot n.8000-8500 vuoden alussa,220 vois olla vähän edullisempi ja pienempi vero,ja tehot 150 heppaa kyllä riittää talvella sutimiseen ja kesällä ajamiseen.
Ei kyllä noin halvalla ainakaan face-liftiä löydä
epäilen kyllä itsekki
MB S w222 lang 500 plug-in hyprid
MB Sprinter 319 2013 pitkä ja korkea
star ver. 9/2014
LYNX xtrim 800etec 2017
entiset------------------------------------------------
MB S w221 lang 320cdi 2009
MB Sprinter 316 2010
MB Vario w668 612d 1999
MB ml w164 320cdi airmatic sport 2006 EGR ja DPF poistettu + lisävoimaa by tuikku
MB sprinter w903 313cdi 2000 raksa autona
VW Tiguan 2.0 TDI track&field 4Motion. vm08
VW caravelle 2.4d vm91 raksa autona
MB s203 200cdi vm05
MB c220 sport-95-
MB 220d w115 ikuinen projekti
opel ascona 2.0 i vm88
toyota corolla 1.6 vm 89
LYNX rave 600 sc 2011
tuikku kirjoitti:.
C-mallissa moottorien kohdalla on tilanne sellainen, että 06/03 kohdalla neloskone päivittyy 1600bar järjestelmälle.
Siis diiselissä tietty.
Ne viitoskoneet, AMG ja 270cdi jäävät edelleen samoiksi.
Niiden kohdalla siis jos haluaa oikein jotain muutosta autoon, niin täytyy valita sitten 04 vuoden puolelta, johon on se face-lift siihen koriin jo tehty.
Tekniikka niissä ei "päivity".
Toisaalta ei tarvikkaan, tekniikka onkin nuissa jo suunnilleen kestävintä, mitä firmalta löytyy.
270cdi/1600bar löytyy vaan W211 ja sprintteristä.
Siinä oliskin kovasti potentiaalia.
Auto voi olla "erikoinen" monella tapaa.
juu näin olenki päättänyt että jos 270 niin ihan sama vuosimallille,
mutta jos 200/220 niin sillon olisi vara panostaa se erotus euroissa siihen faceliftiin.
MB S w222 lang 500 plug-in hyprid
MB Sprinter 319 2013 pitkä ja korkea
star ver. 9/2014
LYNX xtrim 800etec 2017
entiset------------------------------------------------
MB S w221 lang 320cdi 2009
MB Sprinter 316 2010
MB Vario w668 612d 1999
MB ml w164 320cdi airmatic sport 2006 EGR ja DPF poistettu + lisävoimaa by tuikku
MB sprinter w903 313cdi 2000 raksa autona
VW Tiguan 2.0 TDI track&field 4Motion. vm08
VW caravelle 2.4d vm91 raksa autona
MB s203 200cdi vm05
MB c220 sport-95-
MB 220d w115 ikuinen projekti
opel ascona 2.0 i vm88
toyota corolla 1.6 vm 89
LYNX rave 600 sc 2011
Tarkennetaanpa asiaa,ettei joudu ihan paskanpuhujien joukkoon Esim. C270CDI farkku,metallisininen vm.2/04 aj.83000Km siisti peli hintapyyntö 13888 ja muutaman auton ostaneena tiedän että 500 lähtee hinnasta pois,jos rupeaa ostamaan.Myyjä Import-Export KFZ,86381 Krumbach puh+393401885988 http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
Tarkennetaanpa asiaa,ettei joudu ihan paskanpuhujien joukkoon Esim. C270CDI farkku,metallisininen vm.2/04 aj.83000Km siisti peli hintapyyntö 13888 ja muutaman auton ostaneena tiedän että 500 lähtee hinnasta pois,jos rupeaa ostamaan.Myyjä Import-Export KFZ,86381 Krumbach puh+393401885988 http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
Eikä taida olla huoltokirjaakaan, joten itse en usko tuollaisiin kilometreihin ilman huoltokirjaa.
Mobile toimii apukeinona haetun auton hinnan määrittelyssä.
Oikea hinta/laatu suhde on todella vaikea määrittää pelkkien kuvien perusteella. Ns turkkilaiset häkki pihat kannattaa kiertää kaukaa. Jos saksasta haluaa kunnon auton varmistetulla historialla ja halutuilla varusteillakannatta antaa homma agentille joka etsii haluamasi auton.
toinen vaihto ehto ostaa auto saksan "veholta" jolloin saa tarkistetun historian ja takuun.
vilkaisn nopeesti mobileen. v 2003 c 270 farkku automaatilla, navilla ja perslämppärillä hinta noin keskimäärin 20 kantturoissa
toi import-export auto on perusvarusteinen eleganssi ja toisaan italiaano
ei mitään varusteita. ei saksassakaan tuosta kukaan juuri mitään maksa.
Joo! Mutta jos tuon tuo myyntimielessä niin saahan sillä hyvän katteen lisäksi pilattua osaltaan tuontiautojen mainetta Aito suomalainen sankariteko siis?
toi import-export auto on perusvarusteinen eleganssi ja toisaan italiaano
ei mitään varusteita. ei saksassakaan tuosta kukaan juuri mitään maksa.
Joo! Mutta jos tuon tuo myyntimielessä niin saahan sillä hyvän katteen lisäksi pilattua osaltaan tuontiautojen mainetta Aito suomalainen sankariteko siis?
Tietenkin autossa pitää olla huoltokirja, ja se pitää tarkastaa ennen ostoa,ja saahan siitä maksaa enemmänkin jos haluaa, se että joku auto pilaa suomen tuontiautojen maineen,ei varmasti ole mun tuoma auto,ja jos se pitää sijaita saksassa ja varusteena hiostavat nahkapenkit ja navikaattori muitten romppeitten lisäksi,niin ohessa taas esimerkki,lisäksi on tuhansia autoja yksityisillä myynnissä että varmaan löytyy kohtuu hintaan ihan ok peli,jos on halua vaan ostaa.
En saanut linkkiä toimiin,katso mobile.de Lohnessä myynnissä C270CDI 1/04 farkku,aj 109000km,Avandgarde nahkat,navi ym.hintapyyntö13999 euroa.Myyjä Autohaus Assoum
Suomen kilvissä voisin myydä,oman 320CDI 03 211,ajettu 44000, 2merkkihuoltoa tehty,ensimmäinen Saksassa,ja toinen täällä Veholla,hyvät varusteet h.44000 (täysin virheetön)
En saanut linkkiä toimiin,katso mobile.de Lohnessä myynnissä C270CDI 1/04 farkku,aj 109000km,Avandgarde nahkat,navi ym.hintapyyntö13999 euroa.Myyjä Autohaus Assoum
Piti olla ajettu alle 90 tkm ja face lift-malli. Tuo ei täytä kumpaakaan ehtoa ...
Assoum tuntuu kyllä muuten luotettavalta kamelikauppiaalta
Sinäkö se olitkin auton ostossa kun ehtoja asettelet,käsitin että maketap oli autoa laittamassa,ja tarkoitus oli valaista mitä auto tulee tänne tuotettuna maksamaan,varmaan jollekin kelpaa vaikkei olekkaan kirkkaat lasit,mutta hinta kohdallaan,eikä nuilla kilsoilla mun mielestä vielä ihan loppu ole,nuo sun face lift-mallit on hinnasta päätellen kotiväen mieluisia,ja on paljon ostajia joita ei väri miellytä,tai webaston puute häiritsee.
Sinäkö se olitkin auton ostossa kun ehtoja asettelet,käsitin että maketap oli autoa laittamassa,ja tarkoitus oli valaista mitä auto tulee tänne tuotettuna maksamaan,varmaan jollekin kelpaa vaikkei olekkaan kirkkaat lasit,mutta hinta kohdallaan,eikä nuilla kilsoilla mun mielestä vielä ihan loppu ole,nuo sun face lift-mallit on hinnasta päätellen kotiväen mieluisia,ja on paljon ostajia joita ei väri miellytä,tai webaston puute häiritsee.
Älä nyt mies hermostu! Minä vain esitin asiani niin kuin etsitty on; 2004 -mallinen facelift farkku automaatilla, ajettu alle 90 tkm. Kelaa viestiketjua ylöspäin niin näet mitä etsitään!!!
Turha noita (italian)paskoja tänne on raahata kun Suomi on jo niitä täynnä. Kiitos kaikkien omaneduntavoittelijoiden!
Sinäkö se olitkin auton ostossa kun ehtoja asettelet,käsitin että maketap oli autoa laittamassa,ja tarkoitus oli valaista mitä auto tulee tänne tuotettuna maksamaan,varmaan jollekin kelpaa vaikkei olekkaan kirkkaat lasit,mutta hinta kohdallaan,eikä nuilla kilsoilla mun mielestä vielä ihan loppu ole,nuo sun face lift-mallit on hinnasta päätellen kotiväen mieluisia,ja on paljon ostajia joita ei väri miellytä,tai webaston puute häiritsee.
Älä nyt mies hermostu! Minä vain esitin asiani niin kuin etsitty on; 2004 -mallinen facelift farkku automaatilla, ajettu alle 90 tkm. Kelaa viestiketjua ylöspäin niin näet mitä etsitään!!!
Turha noita (italian)paskoja tänne on raahata kun Suomi on jo niitä täynnä. Kiitos kaikkien omaneduntavoittelijoiden!
Paskaa saa halvalla; hyvän kanssa on jo toisin?
Minä vastasin ensimmäiseen tämän aiheen viestiin ja lue mitä siinä haettiin,ja eihän autojen kunnosta voi sanoa että ne on paskoja ennen kuin ne on nähty.kyllä on vaikea mailmalta löytää niin huonokuntoisia kun suomen 400000 ajetut taksit,joiden kanssa on Vehokin kusessa.Muuten en ole autokauppias,harrastan kyllä autoilua ja moottoripyöräilyä.
jussilampi kirjoitti:ohessa taas esimerkki,lisäksi on tuhansia autoja yksityisillä myynnissä että varmaan löytyy kohtuu hintaan ihan ok peli,jos on halua vaan ostaa.
En saanut linkkiä toimiin,katso mobile.de Lohnessä myynnissä C270CDI 1/04 farkku,aj 109000km,Avandgarde nahkat,navi ym.hintapyyntö13999 euroa.Myyjä Autohaus Assoum
Mitä tarkoittaa "MOTOR SCHADEN" ja "nicht fahrbereit"...
Tuo on ollut varmaan puoli vuotta myynnissä - ja syystä.
no tästähän se kohu synty no mua ei kyllä haittaa yhtään, kunhan keskustelua syntyy
mulla on jo vähä itelläkin menny ohi jo että mistä tässä kinataan, mutta lyhyesti: olen ostamasaa nyt alle 30t euron joko 270 cdi vm ihan sama tai 200/220 cdi vm 04> tai siis tarkemmin facelift ulkoa sekä tekniikalta. edellyttäen että saan myös sitten vaihdossa tuosta entisestä lintasta sen 6-7 t euroa vaihdossa mitä ovat nytten luvanneet.
toivottovasti tuolla rahalla saa jo ens vuonna jotain, ettei tarvi mitään yllä mainutun linkin kaltaisia paskoja katella
MB S w222 lang 500 plug-in hyprid
MB Sprinter 319 2013 pitkä ja korkea
star ver. 9/2014
LYNX xtrim 800etec 2017
entiset------------------------------------------------
MB S w221 lang 320cdi 2009
MB Sprinter 316 2010
MB Vario w668 612d 1999
MB ml w164 320cdi airmatic sport 2006 EGR ja DPF poistettu + lisävoimaa by tuikku
MB sprinter w903 313cdi 2000 raksa autona
VW Tiguan 2.0 TDI track&field 4Motion. vm08
VW caravelle 2.4d vm91 raksa autona
MB s203 200cdi vm05
MB c220 sport-95-
MB 220d w115 ikuinen projekti
opel ascona 2.0 i vm88
toyota corolla 1.6 vm 89
LYNX rave 600 sc 2011
toin viime talvena 203 220 täysfaselift mallin saksasta.avantgarde automaatilla,penkinlämppäri,zenonvalot ym ym ajettu 85tkm huoltokirjalla
makso noin 20teur ja verot.kyllä voin tuontia suosia.. ei mitään suomen calssikkoja...
Tällaisen '02 270cdi:n raahasin itse tuossa pari viikkoa sitten ja näyttäisi hinta uusilla veroilla ja pakollisilla lisäostoksilla jäävän aika lailla helposti sinun mainitsemaasi haarukkaan. Itsekin katselin aluksi facelift malleja, mutta ainakin oikeasti hyvin varusteltujen yksilöiden hinnat olivat aika lähellä pariakymppiä. Myös ns. suomiautoja tuli katseltua, mutta varusteiden puute ja korkeat(?) hinnat puolsivat Saksan tuontia. Toisaalta saksassa myös hyvin varusteltujen 220cdi:den hinnat olivat hyvin lähellä sitä, mitä omastani maksoin.
maketap kirjoitti:Nonii nyt on sitten auto hommattu!!
200 cdi vm 05 ja classiikki malli mikä se oli se hyvä paikka teettää uus
ohjelma tuohon?
Digituning,tekee ainakin täällä Oulussa 132kw 400Nm,muistaakseni 500,00 euroa,mutta varmaan 110Kw riittää ja on varmaan järkevämpi ottaa,niin pysytään tehtaan ohjelmissa.
maketap kirjoitti:Nonii nyt on sitten auto hommattu!!
200 cdi vm 05 ja classiikki malli mikä se oli se hyvä paikka teettää uus
ohjelma tuohon?
Digituning,tekee ainakin täällä Oulussa 132kw 400Nm,muistaakseni 500,00 euroa,mutta varmaan 110Kw riittää ja on varmaan järkevämpi ottaa,niin pysytään tehtaan ohjelmissa.
lähtökohta ois kuitenki se että kaikki tai ei mitään
mites tuo digituning ohjelma postaako se egr toiminnasta?
soittelin tuossa karalallekkin mutta meinas että ei kannata sinne jyväskylään asti lähtä ku
täällä oulussa on pernun erkki joka tekee yhteistyötä karalan kans.
soittelinpa sitten tuolle erkille ja meinas että 550 eurolla saatas sieltä hepat ulos, mutta meinas että ei kannata ottaa egr ää pois toiminnasta koska menee kuulemma kylmäksi ajaa myy kylläkin webastoakin siihen ongelmaan, oisko myyntipuheita. mitäs ootte mieltä?
en kyllä haluais jättää tuota egr ää toimintaan.
MB S w222 lang 500 plug-in hyprid
MB Sprinter 319 2013 pitkä ja korkea
star ver. 9/2014
LYNX xtrim 800etec 2017
entiset------------------------------------------------
MB S w221 lang 320cdi 2009
MB Sprinter 316 2010
MB Vario w668 612d 1999
MB ml w164 320cdi airmatic sport 2006 EGR ja DPF poistettu + lisävoimaa by tuikku
MB sprinter w903 313cdi 2000 raksa autona
VW Tiguan 2.0 TDI track&field 4Motion. vm08
VW caravelle 2.4d vm91 raksa autona
MB s203 200cdi vm05
MB c220 sport-95-
MB 220d w115 ikuinen projekti
opel ascona 2.0 i vm88
toyota corolla 1.6 vm 89
LYNX rave 600 sc 2011
maketap kirjoitti:Nonii nyt on sitten auto hommattu!!
200 cdi vm 05 ja classiikki malli mikä se oli se hyvä paikka teettää uus
ohjelma tuohon?
Digituning,tekee ainakin täällä Oulussa 132kw 400Nm,muistaakseni 500,00 euroa,mutta varmaan 110Kw riittää ja on varmaan järkevämpi ottaa,niin pysytään tehtaan ohjelmissa.
lähtökohta ois kuitenki se että kaikki tai ei mitään
mites tuo digituning ohjelma postaako se egr toiminnasta?
soittelin tuossa karalallekkin mutta meinas että ei kannata sinne jyväskylään asti lähtä ku
täällä oulussa on pernun erkki joka tekee yhteistyötä karalan kans.
soittelinpa sitten tuolle erkille ja meinas että 550 eurolla saatas sieltä hepat ulos, mutta meinas että ei kannata ottaa egr ää pois toiminnasta koska menee kuulemma kylmäksi ajaa myy kylläkin webastoakin siihen ongelmaan, oisko myyntipuheita. mitäs ootte mieltä?
en kyllä haluais jättää tuota egr ää toimintaan.
Eikait se mitään poista toiminnasta,imuroidaan oma ohjelma talteen,ja asennetaan haluamasi ohjelma kolme eri tehoa,ja jos et ole tyytyväinen voidaan palauttaa takas oma ohjelma,ja ei maksa penniäkään,jos valitset tehokkaimman ohjelman,voi ruveta poltteleen häiriövaloa ja silloin voidaan asentaa kevyempi versio ja kylla se 200 riittää se 110kw ja 340 Nm,mutta voihan siihen kokeilla 125Kw,ja jos toimii niin OK.Paakkonen se täällä asentelee nuita digituning softia,ja on kyllä toiminu,se on sama, kuka niitä asentaa niin varmasti nousee turbon paineet,ja lisäksi jos ohjelma jostain syystä joudutaan pukkaan uudestaan,esim.Vehon testeri poistanu,ohjelman on uusi ohjelmointi maksuton
.
Ei mene kylmäksi.
Karan softista, myös tähän merkkiin, on paljon kokemusta.
Ei mene vikatilaankaan, mikäli auto on vaan kunnossa.
Jos on automaatti, niin kaikki tehot vaan käyttöön.
Jos on 200cdi man. niin vääntöjä korkeintaan 350nm.
Teho taitaa silloin jäädä ~170hv tasoon.
Kierrätys ehdottomasti pois.
Vehon testerissä, eikä muissakaan huomaa mitään.
Eikä tarvi kyllä uudelleenasennuttaakkaan huoltojen takia.
Voi sen erikseen sanoakkin, etteivät kysymättä laittele minkäänlaisia "päivityksiä".