Ostamassa w124 ce 34 amg. Ostettu 20.12.07 !Lisätty kuvia!
Niin, kyllä ainakin itse olisin valmis maksamaan tuollaisesta rakutenillä myynnissä olevasta aidosta WideBody E34:sta melkein mitä vaan, jos sellaista haaveilisin (ja ennekaikkea pitäis olla reippaasti sitä ylimääräistä pätäkkää)
On jo pelkkällä ajatustasolla hiukka eri kampe kuin uudempi E36:nen, koska nuo vanhemmat on tosiaan rakennettu silloin "vanhoina hyvinä aikoina" kun AMG oli vielä oikea "yksityinen" virityspaja tehden uniikkeja ajoneuvoja mercedeksen koriin omissa kätköissään ja täysin asiakkaan toiveiden mukaan....kun taas nämä uudemmat tehtiin pääasiassa valmiiksi ja vasta sitten tuotiin liikkeisiin tyyliin "kato, meillä olis tämmönenkin tarjolla"
En nyt sitten väheksy näitä uudempiakaan millään lailla, päinvastoin, mutta ero siinä on
Mutta voisin kyllä bongailla tämmösiäkin jos tosiaan olisin "ostopäällä" http://uk.youtube.com/watch?v=9a2dSXIyLPQ

En nyt sitten väheksy näitä uudempiakaan millään lailla, päinvastoin, mutta ero siinä on

Mutta voisin kyllä bongailla tämmösiäkin jos tosiaan olisin "ostopäällä" http://uk.youtube.com/watch?v=9a2dSXIyLPQ
-94 E500 Limited Edition
-03 W220 320CDI
-03 W220 320CDI
Mercefreaken:Kryptonite kirjoitti:Eipä minulla ole, mutta eikös täällä forumilla ole jengi avautuntu ettei käytännössä 300-12 ja 300-24 tappisella ole mitään huomattavaa eroa. Ottean huomioo, että paperilla tehoeroa on kuitenkin ainakin se 40hv, eli sama tuossa AMG versiossa.Timo L. kirjoitti:Onko sulla tietoja käytännön suorituskyvystä, käyriä tms., miten vääntömomentti käyttäytyy? Luulisi nyt 52 hv:lla olevan jotain merkitystä...Kryptonite kirjoitti:Tosin itse en ole ikinä nähnyt tuossa 3.4 AMG:ssä mitään järkeä tosin. Tehoa siinä ei ole paskan vertaa oikeastaan enempää. Onhan tietty korisarja siinä mikä nostaa ulkonäköä, mutta niiden varaosien hinta. Ei minun lompakolle. Asia olisi toinen jos suorituskyky olisi huomattavasti isompi, mutta kun ero on niin pieni, niin tietysti valitsen tuon mitä on halvempi ylläpitää.
Lisäksi kyllä nykypäivänä 52hv on todella pieni tehonlisäys, miltein naurettava. Ottaen huomioon auton painon, niin eihän se vielä mihinkään liiku. Lisäksi on mokoma myyty ulos AMG:nä, joten tarkoittaen sitä, että varmasti on päätynyt kuluttajalle joka varmasti on hakenut autosta teho-ominaisuutensa saksan baanalla. Eli todellisuudessa voipi tehoa olla vähemmän kuin 300-12 tappisessa. Tämä on vain spekulaatioo..
Karu totuus on että merkkipajan virittämät autot ostetaan kyllä kunnon ajoa varten, mitä muuta järkeä siinä olisi?
Olisi kyllä hieno joskus kokeilla jossakin pitkällä lentokentän suoralla 300-12V, 300-24 ja 3,4 AMG vierekkäin ottaa pienet kiihdytykset. Kaikkien tulisi olla täysin vakiokunnossa ainakin virityksien osalta. Myöskin suurinpiirtein yhtä paljon ajettuja saisivat olla, niin olisi mielenkiintoinen seurata sitä todellista tehon käyttäytymistä.
300-12V CE 180hv/255Nm 0-100km/h aut 8.5s man 7.9s
300-24V CE 220hv/265Nm 0-100km/h aut 7.8s man 8.0s
E36 AMG C 272hv/385Nm 0-100km/h aut 7.0s
S211 280CDI TA
No sinne pihalle se Mese sitten tänään ilmestyi perän stefa vaihdettuna,raidetangon sisemmät päät vaihdettuna ja tän päivän tuore leima papereissa.
Haki myös samaan syssyyn mp:n pois tykö tarpeineen.
Muuten on samanlainen kuin edelisten linkkien auto mutta uudemmalla maskilla ja valkoisilla vilkuilla ja taka valot eri väriset.
Korjaamon kommentti oli että hyvässä kunnossa mutta huomaa että on seisonut.... pitää kuulemma antaa kunnolla ruoskaa!
Potkii kyllä ihan eritavalla kuin emännälle käyttöön jäävä 2001 v70 turbo missä on penkitetty kone teho 252hv ja 365nm.
Tietysti autot ja koneet ovat aivan eri luontoiset.
Haki myös samaan syssyyn mp:n pois tykö tarpeineen.
Muuten on samanlainen kuin edelisten linkkien auto mutta uudemmalla maskilla ja valkoisilla vilkuilla ja taka valot eri väriset.
Korjaamon kommentti oli että hyvässä kunnossa mutta huomaa että on seisonut.... pitää kuulemma antaa kunnolla ruoskaa!
Potkii kyllä ihan eritavalla kuin emännälle käyttöön jäävä 2001 v70 turbo missä on penkitetty kone teho 252hv ja 365nm.
Tietysti autot ja koneet ovat aivan eri luontoiset.
Viimeksi muokannut AMG e34, To 20.12.2007 23:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
www.photobucket.com ja sinne kuvat, sieltä sitten linkität tänne. Ei ole paha homma.
Onnea tosiaan uudelle autolle. Minkä värinen se muuten on ja millaiset vanteet on alla? Tuollaiseen sopisi bbs rs:t aika hemmetin hyvin.
Onnea tosiaan uudelle autolle. Minkä värinen se muuten on ja millaiset vanteet on alla? Tuollaiseen sopisi bbs rs:t aika hemmetin hyvin.
Ex. S202 cdi -99
-
- Mersumies
- Viestit: 3403
- Liittynyt: Ti 12.08.2003 20:52
- Paikkakunta: Helsinki
Jos joku pohtii että tekis jonki AMG-lookin niin unohtakaa! Vain ääliöt pilaa hyvät autonsa joillaki amg tarroilla jos ei todellisuudessa ole amg.
Onko sen auton tarkoitus se että sillä saa pillua vai se että sillä on mukava ajaa kun tietää sen olevan pirteä OIKEA amg?
Esimerkiksi ittelä on haaveena laittaa 560 secci ja ei olis huonoasia yhtään jos se 560 puuttus perästä! Eräs hauskin automuisto oli se kun erehdyttyäni 323 mazdan kyytiin, meän kuski sano että nyt näytethään tuole 200D:lle(peräkontissa luki 200D) että kellä on se nopein auto. Noh yllättäen se ei ihan ollukhaan mikhään 200D, vaan tais olla "hieman" turbotettu 300d?
No hiljanen soli kuski loppumatkan ko ei hänen sanojensamukaan "ruostuneelle paskaröntälle" pärjäny.
Elikkä ainakin minusta on hauskempi että muut luulevat auton olevan pienemmäläkonneela kun se oikeast on eikä päin vastoini
Onko sen auton tarkoitus se että sillä saa pillua vai se että sillä on mukava ajaa kun tietää sen olevan pirteä OIKEA amg?
Esimerkiksi ittelä on haaveena laittaa 560 secci ja ei olis huonoasia yhtään jos se 560 puuttus perästä! Eräs hauskin automuisto oli se kun erehdyttyäni 323 mazdan kyytiin, meän kuski sano että nyt näytethään tuole 200D:lle(peräkontissa luki 200D) että kellä on se nopein auto. Noh yllättäen se ei ihan ollukhaan mikhään 200D, vaan tais olla "hieman" turbotettu 300d?
No hiljanen soli kuski loppumatkan ko ei hänen sanojensamukaan "ruostuneelle paskaröntälle" pärjäny.
Elikkä ainakin minusta on hauskempi että muut luulevat auton olevan pienemmäläkonneela kun se oikeast on eikä päin vastoini

Pienempi vika, isompi leka.
No niin minäkin haluaisin mutta kun on mallisarjan pienin kone niin ei kykenesamperi kirjoitti: Elikkä ainakin minusta on hauskempi että muut luulevat auton olevan pienemmäläkonneela kun se oikeast on eikä päin vastoini


Tosin ei mullakaan sitä tarraa siellä takana ole


Ja onneksi olkoon AMG e34:lle aidon urheiluauton ostosta

C126 380 SEC -84
Honda VF750 -84
Ex:
W201 2.0 bensa -84
Mersuja ei korjata, niitä huolletaan
"Don't argue with idiots, they'll drag you down to their level and beat you with experience."
Hain hullun papereita, sain taxiliitteen
Honda VF750 -84
Ex:
W201 2.0 bensa -84
Mersuja ei korjata, niitä huolletaan
"Don't argue with idiots, they'll drag you down to their level and beat you with experience."
Hain hullun papereita, sain taxiliitteen
Kuvia mesestä.
Menihän siinä aikaa että sain aikaiseksi laittaa ees jotain kuvia autosta mutta tässä niitä on nyt "kesä" kuosissaan muutama.
Ei ole mitään hääppöisiä kun en ole ammatti kuvaaja.
Ajattelin laittaa projekti sivuille kohta puolin juttua mitä olen tehnyt ja mitä meinaan vielä tehdä autolle.
http://s293.photobucket.com/albums/mm65 ... kea059.jpg
Ei ole mitään hääppöisiä kun en ole ammatti kuvaaja.
Ajattelin laittaa projekti sivuille kohta puolin juttua mitä olen tehnyt ja mitä meinaan vielä tehdä autolle.
http://s293.photobucket.com/albums/mm65 ... kea059.jpg