Luulen että perävälitys kannattaa kuitenkin valita siten, että sillä autolla on mukava ajaa 80...100 km/h vauhtia. Siekkiseltä voinee kysyä paljonko sen .4:n saa kestämään ja onko tarvittava raha sen väärti.
Ei se kitkalevyjen lisääminenkään ihan drop and go juttu ole, voidaan tarvita osien manuaalista muokkamista tjms. .3:ssa se lienee helpointa kun se on tarkoitettu suurempaan käyttöön.
w201 2.5td "tehoa halvalla?"
Lisää tietoa: www.skg.fi
Mulla on melkein 650 tkm ajettu 4-lovinen 200D ja tehoakin enemmän, eikä ole ollut mitään ongelmia kestävyyden suhteen. Muuta en ole koneelle tehnyt kuin kiertokangenlaakerit vaihtanut.Simppe84 kirjoitti:On kunnossa kyllä. 300tkm pyörähti mittariin, ei syö öljyä eikä pidä minkäänlaisia sivuääniä. Mitenkäs sitten perän, kardaanin ja laatikon kanssa? Tässä siis neli lovinen manuaali aski.
Kuskistahan se on lopulta kiinni.
S210 220 CDI A -02
Näinhän se menee. Ei kai mikään harraste-turbo vehje alituista polkemista kestä. Paljonko sulta penkitetty potkua? Oot varmaan pumpun käyttäny mynällä // PP:llä??MatKa kirjoitti:Mulla on melkein 650 tkm ajettu 4-lovinen 200D ja tehoakin enemmän, eikä ole ollut mitään ongelmia kestävyyden suhteen. Muuta en ole koneelle tehnyt kuin kiertokangenlaakerit vaihtanut.
Kuskistahan se on lopulta kiinni.