w201 2.5td "tehoa halvalla?"

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
Avatar
veskola
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veskola »

Luulen että perävälitys kannattaa kuitenkin valita siten, että sillä autolla on mukava ajaa 80...100 km/h vauhtia. Siekkiseltä voinee kysyä paljonko sen .4:n saa kestämään ja onko tarvittava raha sen väärti.

Ei se kitkalevyjen lisääminenkään ihan drop and go juttu ole, voidaan tarvita osien manuaalista muokkamista tjms. .3:ssa se lienee helpointa kun se on tarkoitettu suurempaan käyttöön.
Lisää tietoa: www.skg.fi
Avatar
Simpe
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 200
Liittynyt: Su 06.01.2008 21:57
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Simpe »

Mitenkähän 2.0d kestäisi vakiotekniikalla n. 130-140hp tehoja? mielestäni ei kauhean kova tehon nousu kuitenkaan ole...
Avatar
MatKa
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 350
Liittynyt: Ma 23.01.2006 19:44
Paikkakunta: Oulun kupeessa

Viesti Kirjoittaja MatKa »

Simppe84 kirjoitti:Mitenkähän 2.0d kestäisi vakiotekniikalla n. 130-140hp tehoja? mielestäni ei kauhean kova tehon nousu kuitenkaan ole...
Aika hyvin jos kone on kunnossa.
S210 220 CDI A -02
Avatar
Simpe
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 200
Liittynyt: Su 06.01.2008 21:57
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Simpe »

On kunnossa kyllä. 300tkm pyörähti mittariin, ei syö öljyä eikä pidä minkäänlaisia sivuääniä. Mitenkäs sitten perän, kardaanin ja laatikon kanssa? Tässä siis neli lovinen manuaali aski.
Avatar
MatKa
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 350
Liittynyt: Ma 23.01.2006 19:44
Paikkakunta: Oulun kupeessa

Viesti Kirjoittaja MatKa »

Simppe84 kirjoitti:On kunnossa kyllä. 300tkm pyörähti mittariin, ei syö öljyä eikä pidä minkäänlaisia sivuääniä. Mitenkäs sitten perän, kardaanin ja laatikon kanssa? Tässä siis neli lovinen manuaali aski.
Mulla on melkein 650 tkm ajettu 4-lovinen 200D ja tehoakin enemmän, eikä ole ollut mitään ongelmia kestävyyden suhteen. Muuta en ole koneelle tehnyt kuin kiertokangenlaakerit vaihtanut.

Kuskistahan se on lopulta kiinni.
S210 220 CDI A -02
Avatar
Simpe
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 200
Liittynyt: Su 06.01.2008 21:57
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Simpe »

MatKa kirjoitti:Mulla on melkein 650 tkm ajettu 4-lovinen 200D ja tehoakin enemmän, eikä ole ollut mitään ongelmia kestävyyden suhteen. Muuta en ole koneelle tehnyt kuin kiertokangenlaakerit vaihtanut.

Kuskistahan se on lopulta kiinni.
Näinhän se menee. Ei kai mikään harraste-turbo vehje alituista polkemista kestä. Paljonko sulta penkitetty potkua? Oot varmaan pumpun käyttäny mynällä // PP:llä??
Vastaa Viestiin