
Sattui silmään vastaan jälkeenpäin että aika reiluhko madallus sulla tossa....

mr_aspen kirjoitti:- alusta vaihdettu n.105mm matalampaan (tästä syystä lokasuojia on jo pullistettu, ettei kanttareiden yli ajaessa raavi renkaat kaariin)
mr_aspen kirjoitti:- alusta vaihdettu n.105mm matalampaan (tästä syystä lokasuojia on jo pullistettu, ettei kanttareiden yli ajaessa raavi renkaat kaariin)
joo onhan se aika reilu... ei se kuitenkaan niin paljolta vaikuta, kuin mitä lukemat kertoo... katsastusmies kyllä viimeksi vinoili, että täytyy käyttää toista nosturia, kun ei varmaan mene ensimmäiselleJuhis. kirjoitti:Hyvältähän tuo tuore maalaus näyttää aina.![]()
Sattui silmään vastaan jälkeenpäin että aika reiluhko madallus sulla tossa....![]()
katoppa uudestaan ulos, ei lunta missään ja tiet huutaa kesävanteita allemr_aspen kirjoitti:nyt on vanteita työstetty ahkerasti, ja jos joku väittää että replica monoblockeissa on ohut maalipinta, niin se on kyllä paskapuhetta... meni purkilinen nitromorssia vaikka oli teollisuuskäyttöön tarkoitettu painepesurikin käytössä... onneksi turussa tuli takatalvi, ettei oo niin kova polte saada kesärenkaita alle...
se kromimaali ei kuivu koskaamr_aspen kirjoitti:saman huomasin tänään, kun lähdin ekan kerran liikenteeseen... +8 lämmintä, ja aurinko paistoi... taitaa tänään tulla pitkä ilta autotallissa kun hioo vanteita
EDIT: tänään tuli päivitystä etuvaloihinkin... etuvalojen muoviosat on maalattu ns. kromimaalilla
Autos näyttää ihan tarpeeksi matalalta.mr_aspen kirjoitti:päivitellääs taas pitkästä aikaa... pientä teaseria huomenna alle heitettävistä vanteista http://www.fotopankki.fi/mr_aspen/kuva/3001961084924025
vanteethan ovat 17" alutecin amg-replikat, jotka kävin laineracingiltä ostamassa tuossa pari kuukautta sitten... kumeina KUMHO KU-31 koossa 225/45R17ostovaiheessa oli vanteiden päällä usiampi kerros maalia, kunnes sitten nitromorssi ja painepesuri pääsivät vauhtiin. Aikaa ja hiomapaperia kului enemmän kuin laki sallii, mutta itse olen suht tyytyväinen lopputulokseen. rengas-firmassa kolhivat vanteita aika reilusti mutta ei viitsi enää hioa kaikkia pikkukoloja pois. riittää minulle, kun en ole kuitenkaan viemässä autoa mihinkään esiteltäväksi...
Tuo on kyllä paras ajatus, tuli itsellekin mieleen kun katselin tuota "settiä". Oliskohan kuitenkin kannattanut hankkia "uusi" ahdin ja tehdä/hankkia loput uudesta materiaalista.mr_aspen kirjoitti:tilalle tehdään alumiinista vastaavanlainen pönttö, mutta über siisteillä hitsaussaumoilla ja lopuksi koko roska kiillotetaan ja lakataan![]()