Rumin mersu kautta aikain etupuolelta on W210!

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Timo J
Mersumies
Mersumies
Viestit: 898
Liittynyt: Su 06.02.2005 15:09

Viesti Kirjoittaja Timo J »

Leka kirjoitti: Tietysti jotkut ovat valmiita maksamaan suuria summia vain saadakseen ajaa mahdollisimman nykyaikaisesti muotoilulla laitteella :roll:
Tähän ei ilmeisesti ainakaan syyllisty, jos ajelee W210:llä :wink:
Leka kirjoitti: Luettelemasi ominaisuudet eivät ole välttämättä uudemmassa autossa suinkaan parempia. Mutta onneksi tulee talvisaikaan ajeltua mallisarjojen viimeisiä edustavilla W123:lla & W210:llä suunnilleen yhtä paljon kilometrejä, niin tietää missä mennään eikä tarvitse ihmetellä :wink:
No jopas on sitten.
Noh, onneksi meille molemmille on kuitenkin mieleinen malli olemassa. :)
Kipsu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2066
Liittynyt: To 29.07.2004 20:17

Viesti Kirjoittaja Kipsu »

Mitens sitten 100D original, facelift I ja facelift II versio?

Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viestit: 12276
Liittynyt: Su 27.08.2006 17:12
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sergey »

Toi uusin 100 näyttää aasian markkinoiden Mitsubishi delicalta 10v sitten :) Pakko lainata itseäni tähän erinomaiseen topicciin. Topicci jota en itse edes kehdannut aloittaa, vaikka monesti on tehnyt mieli:
Sergey kirjoitti:... Ite nimittäin dissaan W210 vain ja ainoastaan lamppujen muotoilun takia... Jos vaikka auto muuttuis siedettäväksi projektoreilla.
Ja tarkotin nimenomaan ensimäistä mallia ei faceliftiä, vaikka koko W210 malliston keula on perästä, myös facelift. Jos tässä alkaa autoa kohta taas päivittämään niin W210 on mun budjetille ainoa oikeasti sopiva, C mallisto on liian pieni. Eli pakko siihen on tottua ellei sitten ala kiertämään ja osta viimisen vuosimallin W124 farmaria (eikös sitä 96 viel tehty?) ja sillä ajele 10v niin alkaa jo w211 olemaan sopivissa hinnoissa joka onkin jo siedettävän näköinen. Jättäs silleen näppärästi kokonaan välistä väykyn.
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Avatar
Fenton
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1294
Liittynyt: Ma 17.09.2007 16:52
Paikkakunta: Nastola

Viesti Kirjoittaja Fenton »

Kipsu kirjoitti:Mitens sitten 100D original, facelift I ja facelift II versio?
Onkos noita feisliftejä saatu Suomessa myytyä? Kun en muista tuommoista koskaan nähneeni. Alkuperäisiä siis kyllä.

Vaan jos pakulinjalle mennään niin minusta tämäkin on aika :shock: :
Kuva
Ville
Otan Mersuni, kuten olueni. Pitkänä. 280 SEL.
nyffikaakoo
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 266
Liittynyt: La 19.01.2008 20:29
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja nyffikaakoo »

Vanhat pakumersut ja kuorkit on mun mielestä todella kauniita!

esimerkiksi paloauto

Jokunen kuva 319:eistä Galleriassa...

Kaikkee tarttis olla. :roll:
Aku P
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 6736
Liittynyt: Ti 18.03.2003 09:04
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Aku P »

Kipsu kirjoitti:Mitens sitten 100D original, facelift I ja facelift II versio?
Mites tosta ykkösestä ainakaan rumaa saa. Siisti ja suora, tarkoituksemukainen työkalu. 8)
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...

EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
nautseri
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1831
Liittynyt: Ma 26.04.2004 10:30
Paikkakunta: 87200

Viesti Kirjoittaja nautseri »

Taitaa viettää viimeistä yötä meidän pihassa 210 ,niin on pahaksi mollattu ,että oikein hävettää. :cry:
Avatar
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viestit: 12276
Liittynyt: Su 27.08.2006 17:12
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sergey »

kaltio15 kirjoitti:Taitaa viettää viimeistä yötä meidän pihassa 210 ,niin on pahaksi mollattu ,että oikein hävettää. :cry:
Älä hätäile, ne on vain ne valot, ja niitä et näe itse kuskinpallilta. Muokkasin vähän äkkipikapaintilla jotaki lamppuverhoja... Selailin Blockettia ja alko himottamaan toi CLK320 siis W208 :oops: Vaikka se onkin mulkosilmä, se sopii coupeen paremmin kuin sedaniin...
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Avatar
nokileka
Mersumies
Mersumies
Viestit: 515
Liittynyt: La 17.04.2004 00:19

Viesti Kirjoittaja nokileka »

W124 ennen 1993 faceliftiä. Ajovalot on kuin pienet matkatelevisiot ja naurettavan suuri kromimaski möllöttää sulavan korin keulaa "koristamassa". Varsinkin pahvihelmoilla auton pöhöttönyt ilme korostuu vistoa keulavärkkiä katsoessa. Eli vuosimallit 89-92 on karuimpia 8)
1992 W201 & S124 [size=75]TURBODIESEL[/size]
Avatar
spede10
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1134
Liittynyt: Ti 27.04.2004 13:46
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja spede10 »

A-mallin suosio on jaksanut itseä ihmetyttää, kumma ettei kukaa järkyttynyt sen enempää sen kaatumisesta.
Kaatuuhan noita autoja päivittäin. Merkistä riippumatta. :wink:
-----------------------------------------------------------
MB C 240T (W202)
Audi A4 Avant quattro 2.0 TFSI
Aku P
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 6736
Liittynyt: Ti 18.03.2003 09:04
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Aku P »

nokileka kirjoitti:W124 ennen 1993 faceliftiä. Ajovalot on kuin pienet matkatelevisiot ja naurettavan suuri kromimaski möllöttää sulavan korin keulaa "koristamassa". Varsinkin pahvihelmoilla auton pöhöttönyt ilme korostuu vistoa keulavärkkiä katsoessa. Eli vuosimallit 89-92 on karuimpia 8)
'

Jyrkkä eriävä mielipide, etenkin suoraan edestä katsoessa.
Tässä googlen kuvahaulla vastaan tullut Timo L:n S124

No, onhan se -93 mutta ennen keulan päivitystä silti. :?
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...

EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
JariTre
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 312
Liittynyt: Su 16.11.2003 22:19

Viesti Kirjoittaja JariTre »

Alkuperäiseen aiheeseen vedoten sanoisin että kauneus on katsojan housuissa vai missä se oli. Kuitenkin väyrynen on mainettaan paljon parempi ja sen kannalta ei ole hyvä, että koko ajan vain lisää mollataan. Lisää vain topikkeja, kuinka hyvä se on ajaa. Omani myin kyllä juuri pois ihan muista syistä, mitään vikaa ei ollut eikä edes näköpiirissä.

Viikko sitten törmäsin vaimon edelliseen väyryseen ( E230 Avantgarde vm -96 )ja edelleen oli aivan uudenveroisessa kunnossa, ei pilkun pilkkua missään eikä koskaan paikkamaalattu tai takuukorjattu mitään. Oli sillä hetkellä Sparin parkkipaikan komein auto ja 12 vuotta ikää. Laittaisin kuvankin jos osaisin.

Ikävintä on mielestäni se että kun on paljon kovaa kättä ja jalkaa saaneita väyrysiä liikenteessä, joissa tietenkin kun työkaluna ovat olleet, alkaa paikat vähän repsottaa, niin näiden huonokuntoisten hinnat pudottavat väkisinkin hyväkuntoisten hintoja Suomessa. Täällä kun on (varsinkin mersuissa) totuttu siihen että hinta määräytyy pitkälti vuosimallin mukaan. Saksassa hintaan vaikuttaa enemmän kunto ja todella hyvillä voi satumaiset hinnat. Esim. hyvät W140:t ovat kalliimpia kuin vanhimmat W220. Täällä W123 hinnat ovat jopa satasia ja Saksassa ne ovat tonneja.
Tällä hetkellä:
MB E300 TDT 1998
Avatar
Vensku_
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 466
Liittynyt: Ma 05.11.2007 19:34
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Viesti Kirjoittaja Vensku_ »

No, sanotaanko näin että väykky näytti aluksi kyllä vähän oudolta, ei yhtään mersulta... Mutta nykyään sitä katselee jo ihan ilokseen...

itse en taas 124 korista vanhempia kyllä oikein tykkää, vaikka nehän niitä mersuja juuri onkin... 8) Kyllä 124:n vaan on niistä aidoista mersuista hienoin. W203,204,211, aah, ne on kyllä hienoja... 8)

100D on kyllä niin hirveä, jo muuten tuntuu sellaselta suzuki carrylta... :x
Mersut: W902 208D '96 - W903 310D '97 - projekti

BMW 530D Touring '99 - Mazda 323 1,5 '89
Mitsubishit Lancer GLXi 1.5 '91, - Galant 2,0A GLS '97, Galant 2,0 stw GLX '98
Töissä: Actros 2545, Antos 2540, Sprinter W906 316cdi
Bomber4
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1751
Liittynyt: La 28.01.2006 19:02
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja Bomber4 »

Olenko siis ainoa joka osti väykyn aikonaan juuri keulan hyvän näköisten lamppujen ja kokonais ilmeen takia? Otan tästä topikista herneet ja lopetan täällä kirjoittelun ja häviän s210:ni kanssa.Eihän sitä kehtaa kun noin mollataan. Ps. Lankkua en osta.
Avatar
Ari66
Valvoja
Valvoja
Viestit: 4696
Liittynyt: Su 26.10.2003 01:37
Paikkakunta: Hki-Utsjoki-Barentsinmeri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ari66 »

Bomber4 kirjoitti:Olenko siis ainoa joka osti väykyn aikonaan juuri keulan hyvän näköisten lamppujen ja kokonais ilmeen takia?
Et :wink:
* Adria Twin 600 SF *
* Ex: Mercedes-Benz E 320 CDI V6 (S211) Tanzanite Blue Metallic *
* Ex: Mercedes-Benz E 300 TDT (S210) Brilliantsilber *
* Ex: Mercedes-Benz 200 Automatic (W124) Diamantblau *
* Ex: Mercedes-Benz 300 D (W123) *
* www.digitalfinland.net *
MercMan
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2065
Liittynyt: Ti 01.04.2003 11:40
Paikkakunta: Pirkanmaa

Viesti Kirjoittaja MercMan »

Aku P kirjoitti:
nokileka kirjoitti:W124 ennen 1993 faceliftiä. Ajovalot on kuin pienet matkatelevisiot ja naurettavan suuri kromimaski möllöttää sulavan korin keulaa "koristamassa". Varsinkin pahvihelmoilla auton pöhöttönyt ilme korostuu vistoa keulavärkkiä katsoessa. Eli vuosimallit 89-92 on karuimpia 8)
'

Jyrkkä eriävä mielipide, etenkin suoraan edestä katsoessa.
Tässä googlen kuvahaulla vastaan tullut Timo L:n S124

No, onhan se -93 mutta ennen keulan päivitystä silti. :?
Enempihän tuota kestää tuijottaa kuin 210:ä suoraan edestäpäin.. On se hyvä että meitä riittää moneen junaan ja asemallekki jää eli jokasella on silti joku malli olemassa, tylsäähän sekin jos kaikki ajeltaisiin ihan identtisillä autoilla. :lol: ( Tai no mikäs siinä jos kaikki omistaisi jonkun W126/W140 mersun) :roll: :wink:
Maailma tarvitsee esikuvia/Best or nothing
W203 C200CDI automatic elegance -06
gipsy
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 210
Liittynyt: Pe 06.01.2006 11:48
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja gipsy »

lainaus:
Jos pelkästään käytön hintaa ajattellaan, eikö ole sama ajaa tuurilla kilvettömällä hiluxilla polttoöljyllä. Mutta jos haluaa edes vähän auton tuntua, mielestäni W210:t alkaa olemaan edullisimmillaan käyttöautoksi juuri nyt.

Mielestäni tuommoisen muovisämpylän ylläpito ei erityisen edullista ole;
Jopa polttonestesuodattimen vaihto vaatii auton käyttämisen "töpselissä",
jotta valot saa kuitattua kojetaulusta pois. Eli jos huoltoylläpidon hintaa
vertaa hyvän 123 tai 124 vastaavaan, luulisin, että kilometri maksaa vanhalla autolla merkittävästi vähemmän. Itse tehtynä varsinkin.
Mielenkiintoista on edes yrittää tehdä itse jotakin tuolle 203:lle. Ei öljytikkua moottorissa tai vaihteistossa jne. Siis ajetaan niin pitkälle kun kulkee tai kestää katsella virheilmoituksia. Jonka jälkeen varataan aika huollosta, (ensimmäinen vapaa aika 2 viikon kuluttua) vuokrataan sijaisauto ja todetaan, että elämä on...

Kokonaan oma lukunsa on vuotuiset arvonalenemat; Pari-kolmevuotiaan
sämpyläauton hinnanlaskulla saisi joka vuosi ostettua aika hienon 124 mersun. Eli luultavasti taloudellisuusargumentti ei kuitenkaan näissä
jutuissa ole se osuvin. Ehkäpä se voisi olla jokin muu. :?
Avatar
jari_w123
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1574
Liittynyt: Su 01.01.2006 20:10
Paikkakunta: kokkola

Viesti Kirjoittaja jari_w123 »

Minusta tuommonen facelift väyrynen on ihan ok näköinen ja uudemmat rumempia myös E39 bemari on minusta ihan siisti sedanina.Kuitenkin itse ajelen W123 dieselillä koska siinä on hinta\ajettavuus suhde kunnossa samoin laatu ja toimintavarmuus.Kunnossa oleva W123 on minusta korostan minusta hyvän ja sopusuhtaisen näköinen niinkuin nuo uudemmatkin mitä mainitsin mutta tomintavarmuudellaan nuo uudemmat ei kuitenkaan vielä voita vanhaa vaikka itse osaankin korjata uudempia jopa uusiakin autoja :shock: vian määritys voi joskus kyllä tuottaa tuskaa :lol: :lol: .
auto w123 200D/300DT vm, -81
Avatar
portbale
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 52
Liittynyt: Ke 06.02.2008 19:03
Paikkakunta: Kainuu

Viesti Kirjoittaja portbale »

kyllä mun mielestä A sarjalainen on se hirvein hirvitys.. :lol: ja tuolla mitä mainittiin w124 niin se kyllä kestää kattomisen paremmin ku hyvin. näin mun mielestä.
-C280 -94
Avatar
nokileka
Mersumies
Mersumies
Viestit: 515
Liittynyt: La 17.04.2004 00:19

Viesti Kirjoittaja nokileka »

Jussi L. kirjoitti:
nokileka kirjoitti:W124 ennen 1993 faceliftiä.
Enempihän tuota kestää tuijottaa kuin 210:ä suoraan edestäpäin.. On se hyvä että meitä riittää moneen junaan ja asemallekki jää eli jokasella on silti joku malli olemassa, tylsäähän sekin jos kaikki ajeltaisiin ihan identtisillä autoilla. :lol: ( Tai no mikäs siinä jos kaikki omistaisi jonkun W126/W140 mersun) :roll: :wink:
Päivitin allekirjoitusta vastaamaan paremmin nykykalustoa :roll:
1992 W201 & S124 [size=75]TURBODIESEL[/size]
Timo J
Mersumies
Mersumies
Viestit: 898
Liittynyt: Su 06.02.2005 15:09

Viesti Kirjoittaja Timo J »

gipsy kirjoitti:
Timo J kirjoitti: mielestäni W210:t alkaa olemaan edullisimmillaan käyttöautoksi juuri nyt.
gipsy kirjoitti: Mielestäni tuommoisen muovisämpylän ylläpito ei erityisen edullista ole;
Jopa polttonestesuodattimen vaihto vaatii auton käyttämisen "töpselissä",
jotta valot saa kuitattua kojetaulusta pois.
Keulasta kaunista W210 CDI:tä :wink: ei tarvitse käyttää töpselissä, kun vaihtaa suodattimen tai akun jne.
gipsy kirjoitti: Eli jos huoltoylläpidon hintaa
vertaa hyvän 123 tai 124 vastaavaan, luulisin, että kilometri maksaa vanhalla autolla merkittävästi vähemmän. Itse tehtynä varsinkin.
Tämähän on tietenkin totta, vanhemmalla autolla ajaminen on halvempaa. Vähemmän rahaa kiinni, ja osat halpoja. Itse tekemällä voi vaikuttaa niin autoilun kuin muunkin elämisen "hintaan", joka pätee varsinkin uudempien autojen kohdalla.

Myös tuo hyvän yksilön kohta pätee uudempiinkin. Lopputulos muuttuu, jos vertailee käyttöautoina hyvää w124 ja huonoa w210 vs. huonoa w124 ja hyvää w210.
gipsy kirjoitti:
Mielenkiintoista on edes yrittää tehdä itse jotakin tuolle 203:lle. Ei öljytikkua moottorissa tai vaihteistossa jne. Siis ajetaan niin pitkälle kun kulkee tai kestää katsella virheilmoituksia. Jonka jälkeen varataan aika huollosta, (ensimmäinen vapaa aika 2 viikon kuluttua) vuokrataan sijaisauto ja todetaan, että elämä on....
Mielenkiintoistahan se on, jos osaa ja haluaa. Lueppas varsin mitä esim. "Tuikku"-osaa tehdä ja tekee W203:en. Eikö osaava pysty tekemään mitään itse?

Mehän tosin puhuttiin w210:stä, jossa ruman konepellin avaamalla löytää moottorista öljytikun ja vaihteistoon saa tikun ostamalla (70€), (jos haluaa itse tehdä öljynvaihdot ja tarkistukset) Itse vaihteistoöljyn vaihtaminen ei poikkea mitenkään vanhemmista malleista, vaatii vain hieman tarkuutta ja puhtautta.

Tuo "ajetaan niin pitkelle kuin pääsee-autonpitotapa" ei riipu automallista, vaan ihmisestä. Jos on tapana huolehtia auton kunnosta, niin miksi se pitäisi lopettaa uudempien kohdalla. Niitä remontteja tulee kaikkiin liikkuviin laitteisiin, polkupyörään tosin harvemmin
gipsy kirjoitti:
Kokonaan oma lukunsa on vuotuiset arvonalenemat; Pari-kolmevuotiaan
sämpyläauton hinnanlaskulla saisi joka vuosi ostettua aika hienon 124 mersun. Eli luultavasti taloudellisuusargumentti ei kuitenkaan näissä
jutuissa ole se osuvin. Ehkäpä se voisi olla jokin muu. :?
Juttuhan lähti Väyrysen hirveästä keulailmeestä, joten puhutaan edelleen siitä. Aika kuluu ja mielestäni w210 ei ole enää parin-kolmen vuoden ikäinen muovisämpylä, vaan juuri sopivan ikäinen hyväksi käyttöautoksi.

Jos valot on rumat useimpien mielestä, niin sille ei voi sitten mitään. Mutta toivottavasti 600tkm ajetun, prefaceliftatun väyrysen kivenhakkaama keula kuitenkin tunkeutuu teidän painajaisiin, jossa juoksette alati saavuttavia kellertäviä nelivaloja karkuun :twisted:
Aki P
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 4140
Liittynyt: Pe 23.01.2004 19:32

Viesti Kirjoittaja Aki P »

Semmostahan se väykyn ulkonäkö ahistaa jolla ei sellaista ole tai ole ollut. Toiset haaveilee, toiset nautiskelee ja yhdet muistelee.
Jos pelkän ulkonäön perusteella pitäisi auto valkata niin ajaisin täysin eri merkkisillä laitteilla......
Sitä paitsi nykyiset taloudelliset ja tehokkaat "teknomuovikoneet" on jossain määrin yksinkertaisempia vanhoihin syöttöpumppuvehkeisiin verrattuna. Se vaan tuntuu monimutkaiselta jos ei osaa :!:
Joku mersupurkaamo??
Avatar
Fenton
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1294
Liittynyt: Ma 17.09.2007 16:52
Paikkakunta: Nastola

Viesti Kirjoittaja Fenton »

Ja jos ei aiemmin käynyt selväksi, niin minusta Paavo ei ole suoranaisesti ruma, toki nätimpiäkin on, mutta kyllä minä kestän sitä katsella. Rumempiakin on. Ja jos oikein hyvän yksilön löydän, saatan ostaakin. Ja koska hinnat on, mitä on, niin todennäköisesti juuri sen pre-faceliftin.
Paavo ei ole suoranaisesti ruma
Paitsi jos puhutaan siitä, joka autollekin nimensä lainasi.... :roll:
Ville
Otan Mersuni, kuten olueni. Pitkänä. 280 SEL.
Zinovjev
Mersumies
Mersumies
Viestit: 599
Liittynyt: Su 13.05.2007 22:59

Viesti Kirjoittaja Zinovjev »

Aina kun uusi mersu tulee, niin se on epämersu ja vanha mersu on taas niin mersumainen. Kun w124 tuli markkinoille siitä poristiin että ei se ole mersu ollenkaan ja viimeinen oikea mersu oli w123. Nyt kukaan ei uskalla edes sanoa w124:sta epämersumaiseksi :D
Avatar
Fenton
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1294
Liittynyt: Ma 17.09.2007 16:52
Paikkakunta: Nastola

Viesti Kirjoittaja Fenton »

Ja entäs silloin kun W201 rantautui Suomeen -83? Eihän se nyt mikään mersu ole, noin pienikin, eihän se edes taksiksi kelpaa.

Ja nyt suut vaahdossa kehutaan kuinka se kakkosnelosen rinnalla jäi viimeiseksi oikeaksi... :lol:
Ville
Otan Mersuni, kuten olueni. Pitkänä. 280 SEL.
Avatar
Esko R
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 422
Liittynyt: Ti 18.11.2003 23:02
Paikkakunta: Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja Esko R »

On kyllä hirveen näköstä.:shock:

http://waldexchange.com/W210EW99V2.html

Kyllä kai nämä ihan makuasioita on, ja ne omat "lapset" on aina kauniimpia. :wink:

Pitää vielä lisätä että kyllä tuo W124 on meleko tötterö, jos sitä vertaa vaikka W210- korimalliin.
Kyllä Mersu on aina Mersu

X218 350CDI
Exät:
W212 220CDI (FL)
S212 300CDI
C219 320CDI
S211 270CDI
S203 200CDI
S210 300TDT (Mynä-D)
W124 300D -24V (PP-D)
S124 250D (PP-D)
W210 E220D
W124 200D (HP-D)
Avatar
Masaman
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 282
Liittynyt: Pe 16.09.2005 20:24
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja Masaman »

Kyllähän väykyn keula on melko ruma, mutta faceliftinä huomattavasti siedettävämpi. Mersu on kyllä aina osannut tehdä nuo faceliftit. Ekat mallit aina tuomosia patumalleja karut puskurit, ei muovi helmoja (w190, w124, w202, 210) jne.

Farmarien perien muotoilu näyttää olevan mersulle hankalaa niin tosin monelle muullekkin merkille. s123, s124, s202 ja s210 kaikissa perät ovat melko hirveät. W211 on jo melko asiallisen näköinen.

Täällä vielä monet väittää kakkosnelosta nykyaikaiseksi. Paskanmarjat nyt eletään vuotta 2008. Wanhoja vessoja ne on kaikki.

Kun tässä nyt on puhuttu tuosta e39:stä niin minun mielestä se on hieno korimalli ja päihittää kaikki mersut mennen tullen ulkonäössä. Sellaisella voisi kuvitella ajavansakin.

Jahka tässä autonvaihto tulee niin vaihtuu merkki koska vanhempaan ei viitsi vaihtaa. Paitsi jos lopettaa köyhtymisen ja ostaa uuden. :lol:
C250TD 97

[url=http://www.overdrive.fi/autovero50/][img]http://www.overdrive.fi/autovero50/autovero_bb.gif[/img][/url]
Avatar
InsaneMe
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 217
Liittynyt: To 23.06.2005 15:12
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja InsaneMe »

Ari66 kirjoitti:
Bomber4 kirjoitti:Olenko siis ainoa joka osti väykyn aikonaan juuri keulan hyvän näköisten lamppujen ja kokonais ilmeen takia?
Et :wink:

minäkin liityn tähän harvaan joukkoon :wink:




T.Sankari
M-B w210 290td
M-B w123 300TDT
M-B w126 500 SEL
Avatar
Ari66
Valvoja
Valvoja
Viestit: 4696
Liittynyt: Su 26.10.2003 01:37
Paikkakunta: Hki-Utsjoki-Barentsinmeri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ari66 »

Bomber4 kirjoitti:Olenko siis ainoa joka osti väykyn aikonaan juuri keulan hyvän näköisten lamppujen ja kokonais ilmeen takia?
Ari66 kirjoitti:Et :wink:
InsaneMe kirjoitti:minäkin liityn tähän harvaan joukkoon :wink:
Meillähän on kohta oma clubi kasassa:
I Love My 210®


:lol:
* Adria Twin 600 SF *
* Ex: Mercedes-Benz E 320 CDI V6 (S211) Tanzanite Blue Metallic *
* Ex: Mercedes-Benz E 300 TDT (S210) Brilliantsilber *
* Ex: Mercedes-Benz 200 Automatic (W124) Diamantblau *
* Ex: Mercedes-Benz 300 D (W123) *
* www.digitalfinland.net *
Avatar
Esa H.
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3619
Liittynyt: To 18.12.2003 11:02
Paikkakunta: Nastola

Viesti Kirjoittaja Esa H. »

Ari66 kirjoitti:Meillähän on kohta oma clubi kasassa:
I Love My 210®


:lol:
Milloinka miitti? :lol:
w220 S320 -99
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)

ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)
Vastaa Viestiin