C 320 CDI vs C 30 AMG
Kyllä nahkaistuimissa , voisi jopa sanoa , on pääsääntöisesti
penkin lämmittimet myös C -sarjassa.
2001 vuodesta eteenpäin nyt myynnissä olevista
C-sarjan dieselfarkuista, joissa automaattivaihteisto ja nahkapenkit on
penkinlämmittimet 713:ssa .Kaikkiaan ed.autoja on myynnissä 827 eli
siis 114 autoa löytyy joissa lämmittimiä ei myynti-ilmoituksen mukaan ole.
penkin lämmittimet myös C -sarjassa.
2001 vuodesta eteenpäin nyt myynnissä olevista
C-sarjan dieselfarkuista, joissa automaattivaihteisto ja nahkapenkit on
penkinlämmittimet 713:ssa .Kaikkiaan ed.autoja on myynnissä 827 eli
siis 114 autoa löytyy joissa lämmittimiä ei myynti-ilmoituksen mukaan ole.
Tuontiautoilija jo vuodesta 1989.
-
- Mersumies
- Viestit: 1558
- Liittynyt: Ti 30.01.2007 18:36
- Paikkakunta: oulu
Kylmänraudanseppä kirjoitti:Olen samaa mieltä, että vaihteistoöljy olisi syytä ekakerran vaihtaa 60 000 km.sl350 kirjoitti:Saman vaivan kanssa itse painin, silloin ei ollut tarjolla sopivaa vaikka aika pitkään etsin, hinnat oli pari vuotta sitten aika paljon korkeammat+verot ennen uudistusta. Ilman muuta 4/04 eteenpäin oleva malli, erilaiset mittaristot, ratti, uudet sähköt ja nanolakka ym. Päädyin sitten erinomaisilla varusteilla olevaan 270:seen soprt paketilla jota olen päivitellyt kohti amg:een tehoja, tyytyväinen olen ollut ja yhtäkään vehon reissua ei ole tehty ja vikatiloista ei ole tietoakaan, huollot olen tehnyt itse. Amg on kuitenkin auto jota ei ihan yhtenään vastaan ajele joten sen ottaisin jos hyvin pidetyn löytäisin. Auto on varmasti hyvä ja laadukas jos löydät hyvin pidetyn ja kilometrit on kohtuulliset, en ostaisi autoa jolla on samoilla vaihteistoöljyillä ajettu 150tkm, itsellä oli rajana 80tkm. Vaihteistoasiaa, en ole 7tronikkia kokeillut mutta kyllä tolla viisi lovisella pärjää mainiosti, omassa speedshfit vaihteisto vaihtaa pienempää ja suurempaa todella nopeasti ja rattinapeilla loput. Ihmettelen miksi laittaa autoon seitsemän vaihdetta kun tehot tulee ulos käytännössä reilu 1200-3500:lla kierroksella mutta kyllä se tronikkikin varmasti hyvä on. Yksi oli pitkään nettiautossa myynissa johon oli glygoliremppa tehty en tiedä tarkemmin. Amgee ei varmasti ole hirveän paljon kalliimpi ole huoltaa kun mennään normi korjauksilla(huolloilla) eteenpäin aika pitkälle samoilla osilla kun sportti paketilla oleva esim. jarrut ym mutta kun konepuolella joku korkkaa niin sit saattaa kirpasta. 320::nen sporttipaketilla on varmasti myös hyvä 2vaihtoehto kun ei se ole AMGEE
Molemmat automaatit (5 /7 ) toki hyviä, amg: ssa niitä lisäherkkuja vielä aktiiviajoon!
Itsellä 7-G; siinä hyvä puoli on se, että tasakaasulla kierrokset tosi alhaalla (100 km/h noin 13000 rpm...), tällä päivitetyllä moottorinohjauksella vaihtelee makeasti S - asennolla.
Ompa kovat kierrokset,vissiin yksi nolla liikaa,mutta sittenkin ihmetyttää
1300 kiekkaa/satkun vauhdissa,onko tosiaan nuin vähän,mullakait kiertää suora kutonen 1700/satasen nopeudella
S213 220CDI,Sprinter W910 Retkeilyauto, BMW R1200RT,Entiset W221 320CDI, CLS 350CDI 4-Matic, E320CDI W211,E300 Hybridi S212, E350CDI W212,Sprinter 906 211 C220CDI 203,124 T300TD-4Matic, 190B ja 123 240D
Re: C 320 CDI vs C 30 AMG
Itsellä nyt samat autot mietinnän alla. Kävin tänään koeajamassa nettiauton ainoaa c30amg faceliftiä. Hieno auto, yksi asia jäi kuitenkin mietityttään. Nimittäin kulkupuoli jätti vähän kylmäksi kun vertaan sitä edelliseen autoon c36 amg. Hämääköhän tuo diisseli vaan sen verran ettei tunnu kiihtyvän niin hyvin kun bensavehkeet? Olikos näissä ilmamäärämittari sellainen että rupee syöttöä pienentään?
Re: C 320 CDI vs C 30 AMG
suurinpiirtein yhtä ripeähän toi c30amg on kuin perus 320cdi, että ei se nyt mikään raketti kyllä ole. Ohjelmalla sen saa sitten taas lentään ihan erilailla kuin 320cdi:n...7u0mas kirjoitti:Itsellä nyt samat autot mietinnän alla. Kävin tänään koeajamassa nettiauton ainoaa c30amg faceliftiä. Hieno auto, yksi asia jäi kuitenkin mietityttään. Nimittäin kulkupuoli jätti vähän kylmäksi kun vertaan sitä edelliseen autoon c36 amg. Hämääköhän tuo diisseli vaan sen verran ettei tunnu kiihtyvän niin hyvin kun bensavehkeet? Olikos näissä ilmamäärämittari sellainen että rupee syöttöä pienentään?
W210 E320cdi
Re: C 320 CDI vs C 30 AMG
Taitaa C30 muutenkin olla helpommin viritettävä kuin 320CDI.simoks kirjoitti:suurinpiirtein yhtä ripeähän toi c30amg on kuin perus 320cdi, että ei se nyt mikään raketti kyllä ole. Ohjelmalla sen saa sitten taas lentään ihan erilailla kuin 320cdi:n...7u0mas kirjoitti:Itsellä nyt samat autot mietinnän alla. Kävin tänään koeajamassa nettiauton ainoaa c30amg faceliftiä. Hieno auto, yksi asia jäi kuitenkin mietityttään. Nimittäin kulkupuoli jätti vähän kylmäksi kun vertaan sitä edelliseen autoon c36 amg. Hämääköhän tuo diisseli vaan sen verran ettei tunnu kiihtyvän niin hyvin kun bensavehkeet? Olikos näissä ilmamäärämittari sellainen että rupee syöttöä pienentään?
E350CDI&A180CDI
Re: C 320 CDI vs C 30 AMG
.
Ilmamassaohjattu, maffin pitää olla kunnossa.
Vesicoolerin nestejäähdytyksen kiertovesipumpun rikkoontuminen leikkaa myös heti syöttöjä ja on tyyppivika.
Ihan hyvin niistä tehoja lähtee ihan ohjelmalla, luokkaa 700/300.
Ilmamassaohjattu, maffin pitää olla kunnossa.
Vesicoolerin nestejäähdytyksen kiertovesipumpun rikkoontuminen leikkaa myös heti syöttöjä ja on tyyppivika.
Ihan hyvin niistä tehoja lähtee ihan ohjelmalla, luokkaa 700/300.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Re: C 320 CDI vs C 30 AMG
Milläs sen nyt helpoiten selvittää että onko kaikki kunnossa?
Re: C 320 CDI vs C 30 AMG
.
Ei noitten takia kannata ostopäätöstä muuttaa mihinkään suuntaan, kulutusosia.
Staarilla näkee max syöttömäärän, vakioautossa pitäisi käväistä 98 kuutiomillissä.
Ei noitten takia kannata ostopäätöstä muuttaa mihinkään suuntaan, kulutusosia.
Staarilla näkee max syöttömäärän, vakioautossa pitäisi käväistä 98 kuutiomillissä.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Re: C 320 CDI vs C 30 AMG
Asia selvä. Pistän yv:tä Tuikulle ohjelmoinnista.
Re: C 320 CDI vs C 30 AMG
Jäi vielä yksi asia mietityttämään tuossa koeajamassani c30amg. Takana tultiin toisella autolla niin huomasin että pikkusen pölläytti sinistä kun lähti paikaltaan. Mistähän tämä voisi johtua?
Re: C 320 CDI vs C 30 AMG
.
Ilmamassamittarin pitäisi näyttää yli 1500mg/isku arvoja suurimmillaan.
Coolerin nesteen lämpö alkaa, yllätys yllätys , leikkaamaan normaali kesäisillä ulkoilmanlämmöillä tehoja viidenkymmen asteen jälkeen.
Sininen voisi viitata öljyn palamiseen, siihen voi taas olla ainaskin sata syytä.
Ilmamassamittarin pitäisi näyttää yli 1500mg/isku arvoja suurimmillaan.
Coolerin nesteen lämpö alkaa, yllätys yllätys , leikkaamaan normaali kesäisillä ulkoilmanlämmöillä tehoja viidenkymmen asteen jälkeen.
Sininen voisi viitata öljyn palamiseen, siihen voi taas olla ainaskin sata syytä.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Re: C 320 CDI vs C 30 AMG
C30:sen maffi pitää vaihtaa 80tkm välein, sininen savu on ihan normaalia.
Ohjelmoituna auto muuttu ihan erilaiseksi, voimaa on.
Ohjelmoituna auto muuttu ihan erilaiseksi, voimaa on.
//// AMG Owners Club Finland
S203 C30 CDI AMG -03
EX W203 220 CDI -00
EX S202 kompura -98
S203 C30 CDI AMG -03
EX W203 220 CDI -00
EX S202 kompura -98
Re: C 320 CDI vs C 30 AMG
Ei ollu ainakaan mulla. MUSTA VOIMA SAVU kylläkinHokke kirjoitti:sininen savu on ihan normaalia.

Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
Re: C 320 CDI vs C 30 AMG
.
Niin kauan, kun moottorin huohotuskaasut imetään ahtimeen ja sitä kautta ahtoputkistoon, on aivan selvää että ensimmäisissä kiihdytyksissä tasaisemman ajosuoritteen jälkeen lähtee kertynyt öljy liikkeelle ja menee moottorin läpi.
Silloin näkyy se sininen pöllähdys - tämä on vaan yksi selitys aiheeseen, vaaraton.
Siihen öljyn palamiseen voi olla hirveästi muitakin syitä, toisilla on jotain merkitystä, toisilla ei, moottorin iän myötä ne ei kuitenkaan ainaskaan vähene...
Kolmesataa heppaa, tai ylikin antava syöttömäärä on oikeastaan tälle ahtimelle jo vähän liikaa, jos ihan rehellisiä ollaan.
Kuitenkin, jos tekniikka on kunnossa, niin ainakin haluaisin tulkita, että se savun määrä on vielä hyväksyttävissä.
Mielellään laittaisi niitä syöttöjä juuri tähän malliin, monestakin syystä, eikä vähiten siitä, että kerrankin on malli jonka voimansiirto ja sen toimivuus on tehty ja mitoitettu hyvin, todella hyvin.
Ahtimessa ahdistaa varmaankin kompurasiipi, joka on sama kun tavan 320cdi,ssäkin.
Lisäilman verrattuna 320cdi,n ahtimeen antaa paremmin virtaava pakopuoli.
Imusiiven saa muutatettua billettisiiveksi - mutta se on kallista.
Niin kauan, kun moottorin huohotuskaasut imetään ahtimeen ja sitä kautta ahtoputkistoon, on aivan selvää että ensimmäisissä kiihdytyksissä tasaisemman ajosuoritteen jälkeen lähtee kertynyt öljy liikkeelle ja menee moottorin läpi.
Silloin näkyy se sininen pöllähdys - tämä on vaan yksi selitys aiheeseen, vaaraton.
Siihen öljyn palamiseen voi olla hirveästi muitakin syitä, toisilla on jotain merkitystä, toisilla ei, moottorin iän myötä ne ei kuitenkaan ainaskaan vähene...
Kolmesataa heppaa, tai ylikin antava syöttömäärä on oikeastaan tälle ahtimelle jo vähän liikaa, jos ihan rehellisiä ollaan.
Kuitenkin, jos tekniikka on kunnossa, niin ainakin haluaisin tulkita, että se savun määrä on vielä hyväksyttävissä.
Mielellään laittaisi niitä syöttöjä juuri tähän malliin, monestakin syystä, eikä vähiten siitä, että kerrankin on malli jonka voimansiirto ja sen toimivuus on tehty ja mitoitettu hyvin, todella hyvin.
Ahtimessa ahdistaa varmaankin kompurasiipi, joka on sama kun tavan 320cdi,ssäkin.
Lisäilman verrattuna 320cdi,n ahtimeen antaa paremmin virtaava pakopuoli.
Imusiiven saa muutatettua billettisiiveksi - mutta se on kallista.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Re: C 320 CDI vs C 30 AMG
Minkälainen toi amg:n loota on? Sisuskalut samaa luokkaa mitä 320cdi:n perässä olevassa laatikossa? 320cdi:ssähän olis melkein samat tehot, mutta onhan tuo amg aina amg.
S124 300TE
W124 300D
W124 300D
Re: C 320 CDI vs C 30 AMG
Se on todella hyvä se laatikko ja eri kuin 320 on 7Gtronic. Etsi tietoa vaikka "AMG speedsift". Amg lukitsee vaihteet erilailla ja vaihtaa nopeammin. 2 haaleaa rantua jäi aina asfalttiin taakse kun paikoiltaaan lähti. Renkaat kesti 2kk noilla +700Nm väännöillä.S202 kirjoitti:Minkälainen toi amg:n loota on? Sisuskalut samaa luokkaa mitä 320cdi:n perässä olevassa laatikossa? 320cdi:ssähän olis melkein samat tehot, mutta onhan tuo amg aina amg.
Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
Re: C 320 CDI vs C 30 AMG
Tuplat
Viimeksi muokannut simppa80, Ti 19.02.2013 16:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
Re: C 320 CDI vs C 30 AMG
Mittasin joskus alle 6s 0-100km/h. N.16 sek. 0-200 (videolta katottuna). Eli ihan kohtuullisesti liikkuu.. Mulla oli farkku. Sport coupe ja sedan ovat vielä hiukan nopeampia..S202 kirjoitti:Kuinka toi amg lähtee lastutettuna?
Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
Re: C 320 CDI vs C 30 AMG
Toi 0-200 aika kuulostaa kyllä aika uskomattomalta
Vaan eipä kyllä haittaisi vaikka meniskin. Tuskin se kuitenkaan niin nopeesti menee, c36 otti reilusti yli 20 sekkaa 


S124 300TE
W124 300D
W124 300D
Re: C 320 CDI vs C 30 AMG
No sitten voi olla että mulla puuttuu 10 sekkaa.S202 kirjoitti:Toi 0-200 aika kuulostaa kyllä aika uskomattomaltaVaan eipä kyllä haittaisi vaikka meniskin. Tuskin se kuitenkaan niin nopeesti menee, c36 otti reilusti yli 20 sekkaa

Edit: ei ole tuossa mun auto mut n. 21 sekkaa menee tolla ja 100km/h kohala kello juoksee jo 7 sekkaa. Ei oo tuo tehoista tietoo..
http://youtu.be/osFH8BuqzLchttp://youtu.be/osFH8BuqzLc" onclick="window.open(this.href);return false;
Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
Re: C 320 CDI vs C 30 AMG
Minuakin kiinnostaa video. Oma menossa ohjelmointiin kevään kuluessa. Ei c36:sella taida olla mitään puheita lastutettua c30 vastaan. C36:sessa 280hp/385nm
Re: C 320 CDI vs C 30 AMG
Kyllä tollakin videolla menee se reilu 24s kahteensataan. Taitaa kyllä olla vakio. Oliko sulla pelkkä lastu siinä kun noinkin paljon oli tehoa? Vakioturbon pitäis riittää juurijuuri kolmeensataa. Tosiaan olis kiva nähdä video kunnolla lastutetusta kolmikympistä, noi youtube videot on kaikki varmaan vakioita.simppa80 kirjoitti:No sitten voi olla että mulla puuttuu 10 sekkaa.S202 kirjoitti:Toi 0-200 aika kuulostaa kyllä aika uskomattomaltaVaan eipä kyllä haittaisi vaikka meniskin. Tuskin se kuitenkaan niin nopeesti menee, c36 otti reilusti yli 20 sekkaa
kaivan se videon jostaki.. Paljonko on c36 tehoa/vääntöä? Mulla oli n. 330hp/750nm
Edit: ei ole tuossa mun auto mut n. 21 sekkaa menee tolla ja 100km/h kohala kello juoksee jo 7 sekkaa. Ei oo tuo tehoista tietoo..
http://youtu.be/osFH8BuqzLchttp://youtu.be/osFH8BuqzLc" onclick="window.open(this.href);return false;
Eihän siinä kolmikutosessa oo tosiaan ku 280 hevosta ja paska automaatti. En tiedä oliko siinä mun omassa joku lastu, kiersi paikallaan 7500 ja lähti kohtuu mukavasti. Mutta 0-200 16s on jo melko kova aika. Ei ainakaan yhtään vähennä autokuumetta nämä jutut

S124 300TE
W124 300D
W124 300D
Re: C 320 CDI vs C 30 AMG
Error?simppa80 kirjoitti: http://youtu.be/osFH8BuqzLchttp://youtu.be/osFH8BuqzLc" onclick="window.open(this.href);return false;
E350CDI&A180CDI
Re: C 320 CDI vs C 30 AMG
.
Noin kolmella sadalla hepalla menee melko tarkkaan kahteenkymmeneen sekkaan, tai ihan pikkuisen alle, kun laatikosta on luistot myös minimoitu.
Teho/vääntö silloin myös välittyy.
15-16 sekunttia vaatii nelisensataa heppaa.
Noin kolmella sadalla hepalla menee melko tarkkaan kahteenkymmeneen sekkaan, tai ihan pikkuisen alle, kun laatikosta on luistot myös minimoitu.
Teho/vääntö silloin myös välittyy.
15-16 sekunttia vaatii nelisensataa heppaa.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Re: C 320 CDI vs C 30 AMG
Lastulla 0-100 noin 6s, mutta ohitus kiihtyvyys 60-120 on hieman nopeempi. Menee sakkonopeuksiksi hyvin nopeesti
0-200 menee noin 20s
nyt ei saa kunnon viedeoo aikaseks.
tuossa yks huonolaatuinen paikaltaan lähtöyritys [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=zkzQAr_Ehl4[/youtube]
0-200 menee noin 20s
nyt ei saa kunnon viedeoo aikaseks.
tuossa yks huonolaatuinen paikaltaan lähtöyritys [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=zkzQAr_Ehl4[/youtube]
//// AMG Owners Club Finland
S203 C30 CDI AMG -03
EX W203 220 CDI -00
EX S202 kompura -98
S203 C30 CDI AMG -03
EX W203 220 CDI -00
EX S202 kompura -98
Re: C 320 CDI vs C 30 AMG
Joo perun puheeni. Muisti tuntuu olevan ihan mitä sattuu. Löysin sellasne videon jossa videon kellolla aikaa meneen n. 22 sek. En tiedä minkämoinen ohjelma oli siinä siinä vaiheessa sisällä. Pitää kattoa vielä jahka jostaki vanhalta koneeltä löydän lisää "parempia" viteoita. :
Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
Re: C 320 CDI vs C 30 AMG
No, ei se siltikään laiska ole. Ja saattaa ne 700 Nm tuntua mukavasti. Toi laatikko on varmaan sisuskaluiltaan sitä luokkaa että kestää tollaset väännöt?
S124 300TE
W124 300D
W124 300D