Kuva uudesta E-Mersusta vuoti julkisuuteen
Vaihdekeppi?
Mitä on tapahtunut vaihteenvalitsimelle? Kuvista ei oikein selviä, onko ratissa vaihteet, mutta perinteistä keppiä ei ole kuin yhdessä kuvassa.Leka kirjoitti:Jesmb:hen näyttäisi tänään ilmestyneen oikein esitekuvat teknisine tietoineen http://jesmb.de/indexie.htm
E 320T cdi -04
E 300 TD -94
250 TD -83
E 300 TD -94
250 TD -83
Re: Vaihdekeppi?
Käsittääkseni automaatit on rattivalitsimella (kuten esim. 221 ässässä) mutta manuaalit on lattiavalitsimella.pekkali kirjoitti:Mitä on tapahtunut vaihteenvalitsimelle? Kuvista ei oikein selviä, onko ratissa vaihteet, mutta perinteistä keppiä ei ole kuin yhdessä kuvassa.
ex S203 C270 CDI -02
ex S210 E220 CDI -01
ex S210 E290 TURBODIESEL -97
ex W124 300E-24 -91
ex S210 E220 CDI -01
ex S210 E290 TURBODIESEL -97
ex W124 300E-24 -91
Katseliko joku noita teknisiä tietoja tarkemmin, eihän niissä ole oikein mitään tolkkua. Uudesta 350CDI:stä otettaisiin vähemmän tehoa kuin nykyisestä ässän 320CDI:stä ja E350 Bluetec vain 155 kW. E280 CDI puuttuu kokonaan kun taas alussa oikeasti puuttuva 200CDI löytyy esitteestä.
Taitaa joku vetää kilpailijoita tarkoituksella höplästä.
Miksi huippunopeudet olisi noin alhaisia, jotkut uudet Blue-efficiency kovakumipyörät ehjä rajoittavat huippuja mutta ei kai noilla numeroilla?
Taitaa joku vetää kilpailijoita tarkoituksella höplästä.
Miksi huippunopeudet olisi noin alhaisia, jotkut uudet Blue-efficiency kovakumipyörät ehjä rajoittavat huippuja mutta ei kai noilla numeroilla?
Tulevan 350CDI/Bluetec:n moottori on hyvin pitkälle sama V6 kuin nykyisessä 320CDI:ssä/E300 Bluetecissa, iskutilavuus on sama ja speksit muutoinkin näyttävät vastaavan hyvin lähelle nykyistä OM642:sta. Taloudellisuus lienee ollut näiden V6-mallien ensisijainen tavoite silti nykyinen suorituskyky ja teho säilyttäen. Epäilenkin että 350CDI:n yläpuolelle saattaa hyvinkin tulla vielä tehokkaampi dieselmalli (400 CDI?). Onko se sitten korkeampivireinen V6 vai V8 jää nähtäväksi. Joissain spekulaatioissahan kerrottiin ettei diesel-veekasia enää tulisi uuteen malliin.
Tuossa teknisten tietojen listassahan ovat vain alkuvaiheessa esiteltävät mallit, jatkossa pikkuhiljaa vaihtoehtoja tulee varmasti lisää.
Lopullinen ´totuus´ asiasta saataneen ensi viikon aikana jolloin pitäisi tulla viimeinkin virallinen julkistus tehtaan toimesta. Tähän astihan nämä ovat olleet enemmän tai vähemmän vahingossa julkisuuteen päässeitä kuvia/tietoja.
Tuossa teknisten tietojen listassahan ovat vain alkuvaiheessa esiteltävät mallit, jatkossa pikkuhiljaa vaihtoehtoja tulee varmasti lisää.
Lopullinen ´totuus´ asiasta saataneen ensi viikon aikana jolloin pitäisi tulla viimeinkin virallinen julkistus tehtaan toimesta. Tähän astihan nämä ovat olleet enemmän tai vähemmän vahingossa julkisuuteen päässeitä kuvia/tietoja.
ex S203 C270 CDI -02
ex S210 E220 CDI -01
ex S210 E290 TURBODIESEL -97
ex W124 300E-24 -91
ex S210 E220 CDI -01
ex S210 E290 TURBODIESEL -97
ex W124 300E-24 -91
Automuotoilu ei ole nykyaikana mikään helpoin ammatti, nykyään kun tavalliset Kertut ja Pertsat osaa jo ymärtää muotoilun merkityksen. Kaikkia ei voi miellyttää, eikä toki ole tarkoituskaan. Uusi ja ennennäkemätön on ja tulee aina olemaan aluksi rumaa mutta kuinkas sitten lopulta käykään.
Mielestäni uusi E on todella erikoinen ja siinä on paljon detaljeja, mutta silti siitä huokuu mersun ainainen konservatiivisuus. Ehkäpä jonkun ajan päästä tuohon on silmä tottunut ja nykyinen W211 näyttää jo auttamattomasti vanhalta.
Mielestäni uusi E on todella erikoinen ja siinä on paljon detaljeja, mutta silti siitä huokuu mersun ainainen konservatiivisuus. Ehkäpä jonkun ajan päästä tuohon on silmä tottunut ja nykyinen W211 näyttää jo auttamattomasti vanhalta.
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)