Laita " romulle " sopiva hinta, onhan romuillakin erilaisa hintaluokituksia. Hyvästä romusta saa paremman hinnan kun taas huonosta huonon.
Jos autosi teetättää " vieraalla ", tahtoo siihen remonttiin palaa euroja melkoisesti, joten on tarkkaan harkittava, milloin kannattaa luopua pyydyksestä ajoissa.
No nyt se on edullisessa paikassa ku on ammatti koululla oppilas työnä tehtävänä.
Duuni on halpaa,ainut mikä minulle kustantaa niin osat mottiin jos se nyt korjataan ja toivon et korjataan,en haluisi luopuu silti siitä vaikkakin koettelee mun hermojani vikoinensa päivinensä.
Olis mielenkiintoista koeajaa auto ja vertailla kun omassa oli samantyylistä vaivaa ja ostin käytetyt pallot ja vaihdoin itse ja tuli ihan OK ajettava. Kun ollaan näköjään naapuri kyliltä.
Moro Kuuno.
Millaanen mege sinulla on?
Voin ehkäkin tietää autosi jos annat vihjeitä autostasi?
Ny on vaikee ajaa sillä sydän vikaisena,ehkä se tulee joskus kuntoon,en vaan tiiä koska.
Voi hitto, taas on hajonnut mersusta kiertokangen laakeri. Nuo ongelmat kannattaa aina pitää mielessä ennen kuin ostaa 400..500 tkm ajettua vapari mersua. Itse korjaushan on halpa, maksaa suunnilleen 20..30€ jos itse tekee...ja sitten niitä kulutusosatiivisteitä päälle parilla sadalla.
Kaikenkaikkiaan kuulostaa, että Nikon auton saa ihan ajokuntoiseksi noin 400 € investoinnilla. Onko se sitten paljon vai vähän jää Nikon itse mietittäväksi....ja en laskenut työlle nyt mitään hintaa...sitä kun ei uskalla laskea.
Jos taasen ostaa vähän kalliimman turbomersun, se todennäköisesti ei hajoa ihan niin aikaisin ja sillä on vieläpä mukavampi ajella. Vinkkinä niille ketkä nyt arpovat miksi 300 tdt pitäisi maksaa 1000-2000 € enenmmän kuin 300 td.
Niimpä,mittaris ny 370 tkm,tosin saksan tuonti kyseessä.
Todelliset metrit luokkaa 600 tkm vaik onki bensa 6.
Tuli tilattua uudet pallot ny tähän iskari kiusaan.
Vaihdetaan sit ku saan joskus autoni korjaamolta himaan,vaikuttaa hitaalta koneen korjaus.
Hyvää huomenta arvon foorumilaiset.
Nyt on saatu himaan meseen uudet jousituksen pallot ja menin kuin meninkin ostaan ihka uudet sellaiset.
Nyt vain pitäisi saada joskus kohde kotiin kone remontista mihinkä nämä pallot voi asentaa ja sitten saada taas kylmä suihku niskaan ku todetaan pallojen vaihdon jälkeen että alusta ei toimi edelleenkään.