
Suomen tehokkain ST, 603 moottorilla 539hv takapyöriltä
perämurikoista, enkä laatikoista tiedä kovinkaan paljoa, mutta semmonen mielikuva mulle on jostakin tullu, että ainakin lootat kasataan jotenkin sillain, että on "esi jännitystä" jossain laakereissa, taikka jossakin. kylmänä vähän tiukalla ja sitten, kun lämpiää, niin on normaaleissa toleransseissa. noista siis en kauheesti tiedä, tuli vaan mieleen.
ainakin omissa (riittävästi ajetuissa) perämurikoissa ja laatikoissa on ollu välystä vähän joka suuntaan. lootien pääakselit heiluu monta milliä ja perämurikoissa on vähän joka suuntaan välystä. kaikki ne on tosin aika hyvin toiminu.
ainakin omissa (riittävästi ajetuissa) perämurikoissa ja laatikoissa on ollu välystä vähän joka suuntaan. lootien pääakselit heiluu monta milliä ja perämurikoissa on vähän joka suuntaan välystä. kaikki ne on tosin aika hyvin toiminu.
W201 250DT 20V
w201 190E
w201 190E
jokaisessa perässä on tehtaan antama välys toleranssi mikä mitataan esim mitä itse tiedän niin heittokellolla.
Tiedän omiin tarpeisiini riittävästi, loput kokeillaan.
w201 2.5st ralliauto
w210 200CDI
w124 250touring diesel
EX:
500SEL
300SE nivalan jaoksen pojat risti Sheikiksi
w123 om602
w123 om 617a 7mm hx40 341hp
+monia muita
w201 2.5st ralliauto
w210 200CDI
w124 250touring diesel
EX:
500SEL
300SE nivalan jaoksen pojat risti Sheikiksi
w123 om602
w123 om 617a 7mm hx40 341hp
+monia muita
Holysmokea selatessa osui silmään
mielenkiintoinen tekniikka.
mielenkiintoinen tekniikka.
Allu D. kirjoitti:Eli jouten olisi mersu 603 ST tekniikka+siekkisen vahvistama laatikko mitattu 535hv, tarkemmat tiedot YV:llä ja hinta, niin tarjouksia kuunnellaan jos jotakuta kiinostaa tällainen..
Ja sijainta Pohjanmaa
W211
Vanhat:
W124 300DT -92, W201 2.5DT -89/90, W123 280 -84
Vanhat:
W124 300DT -92, W201 2.5DT -89/90, W123 280 -84