Ja mersun ilmoituksen mukaan johtosarja päivitetiin silloin kun tuota 320 konetta työnnettiin 210:n pellin alle.Manu300cea24 kirjoitti:Molemmat on M104:sia 300-24 ja 320. Ainut jotain pieniä lukuja perään mut kuitenkin.
M103 on se 12 tappinen.
Vanha 300-24 on mekaaninen ja toi 320 on jo sähköruutalla.(ja näissä on ne bio hajoovat johtosarjat siis nämä 320:set)
Korjatkaa/täydentäkää listaa:
24 venaset:
1989-1993 tehtiin 104.980 (300E-24 korimalli 124) tässä on Ke-jet ?
1992-1993 tehtiin 104.992 (320E korimalli 124) tässä on sähköruutta biohajoavilla piuhoilla ?
1993-1995 tehtiin 104.992 (E320 korimalli 124) tässä on sähköruutta biohajoavilla piuhoilla ?
1995-1997 tehtiin 104.995 (E320 korimalli 210) tässä on sähköruutta
12 venaset:
1985-1991 tehtiin 103.980 (300E korimalli 124)
1985-1993 tehtiin 103.983/5 (300E korimalli 124) ei muuta eroa kuin katalysaattori .980 verrattuna ?
1993-1993 tehtiin 103.983/5 (E300 korimalli 124) ei eroa edelliseen ?
Lista siis moottori muutoksista, sama moottori versio on pariin kertaan listalla koska silloin vaihtui tuo E tuonne numeroiden eteen (koriin pieniä muutoksia)