w201 madallus ongelma
Kivirekee nähnykkää, itell on just isommasta mesestä jouset jotka laikattu "tarpeeksi". Iskarit Bilstein Sprint ja pohjaanlyöntikumeja lyhennetty niin paljon ettei vielä iskari paskaks mee.nj^ kirjoitti:Sinne sitten kunnon iskarit ja kivireki taattu
Jos tuo on kivireki, niin kokeile noita vagipaskoja missä on halvat coiloverit.

Ykkösmuru jollakin jomin alustalla oli kohtalaisen hirveä 
Edit: Niin meneekö 124:sen jouset suoraan tenavan alle? Voisipa itsellekin suunnitella samalaista settiä
Edit2: Eli 300Turbon etujouset ja taakse vahvistetut niin pystyy jengiäkin kuskaamaan

Edit: Niin meneekö 124:sen jouset suoraan tenavan alle? Voisipa itsellekin suunnitella samalaista settiä

Edit2: Eli 300Turbon etujouset ja taakse vahvistetut niin pystyy jengiäkin kuskaamaan

W211
Vanhat:
W124 300DT -92, W201 2.5DT -89/90, W123 280 -84
Vanhat:
W124 300DT -92, W201 2.5DT -89/90, W123 280 -84
Niin, koitetaan vielä tivata ennenkuin toimin;
Eli suunnitelma hommata billsteinin tolpat ja w124 6-syl bensan etujouset ja vahvistetut takajouset. Tarkoitus tontittaa jonninverran ja vielä niin että takapenkillä pystyy istumaankin. Tuleeko aivan paska alusta, vai jopa kohtalainen?
Eli suunnitelma hommata billsteinin tolpat ja w124 6-syl bensan etujouset ja vahvistetut takajouset. Tarkoitus tontittaa jonninverran ja vielä niin että takapenkillä pystyy istumaankin. Tuleeko aivan paska alusta, vai jopa kohtalainen?
W211
Vanhat:
W124 300DT -92, W201 2.5DT -89/90, W123 280 -84
Vanhat:
W124 300DT -92, W201 2.5DT -89/90, W123 280 -84