Kylle se vaan nyt niin on, että tietosi ovat pahasti vajavaiset.Mika.T kirjoitti:Kyllä se on tasapainossa joten kannattanee Rumiluksen itsensä vähän perehtyä ko. osaan. Eikä aina kuvitella että itse tietää kaikesta kaiken ja muut ei tiedä mistään mitään.rumilus kirjoitti: Vai on tasapainossa, kannattaisi ensin tutustua komponenttiin, ennekuin möläyttelee yhtään mitään.
Toisekseen. ko. osassa ei ole mitään "ajoitusmerkkejä" joten se on aivan mahdotonta saada johonkin tiettyyn asentoon kampiakseliin/nokkaan nähden.
Silloin kun minulla on jotakin sanomista ja oikomista toisten " tietäjien " paskapuheisiin, niin kerron siitä senverran mitä tavalliselle tallustelijalle kannattaa kertoakin. Kyllä luulen tietäväni tämän alan senverran hyvin.
Et näköjään ymmärrä kyseisen moottorielimen vaikutusta, joka ei ole tasapainossa radiaalisessa konstruktiossa.
Se mihin kohtaan kyseinen keskipakoissäädin tulee moottorin muiden merkkien suhteen on minun tiedossani ja sen tietää ja osaa laskea vain insinööritaidon omaavat polttomoottorisuunnittelijat. Polttomoottorisuunnittelijat kykenevät kammenkierron aikana vaikuttavat komponentit asettamaan sykliinsä ilman minkäänlaisia kohdistusmerkkejä.